UKENS SPØRSMÅL & SVAR

Reklame | luxbeauty, plt, nelly

LIGNENDE TOPP HER ⎟ SKJØRT HER ⎟ LIGNENDE GULL BELTE HER

________

Hvor får du inspirasjon til negler?
Instagram! Jeg følger en del kontoer som har nail inspo, og de poster masse fint! Men det settet jeg har nå for eksempel hadde negledamen min allerede lagt på seg selv tidligere, så da ba jeg henne om å kopiere det på meg. Hehe! Jeg går forresten til @luxbeauty (på instagram). Beste i bransjen!

Kunne du datet en jente?
Nei, det kunne jeg nok ikke. Jeg tiltrekkes kun av det motsatte kjønn.

Hva anbefaler du å gjøre i Dubai?
Det spørs hvem du reiser med! Reiser du med en venninne/kompis, er det ekstremt bra uteliv i Dubai! Jeg fester alltid masse når jeg reiser dit med venner. Det finnes dog masse annet også, som ulike fornøyelsesparker, beachclubs, nydelige restauranter, båtturer, digre shoppingsentre. Listen er lang!

Hvor varmt var det i Dubai nå?
I skyggen er det rundt 23 grader, mens i solen er det stekende varmt. På kvelden derimot blir det litt kjølig, så da er det greit med en tynn jakke man kan kaste på seg. Januar er jo tross alt vinterstid i Dubai.

Hva synes du om tordentalen til Kristin på vixen?
Jeg syntes at hun hadde mange gode poeng og at det er fint at hun våger å bruke stemmen sin til tross for at hun vet det vil føre til mye motvind. Det er egentlig litt rart for meg å skrive dette, for Kristin og jeg har ikke kommet overens overhodet tidligere. Jeg var nesten redd henne før, da hun gikk veldig hardt ut i mot meg for noen år siden. Med det sagt skal jeg ærlig innrømme at jeg er takknemlig for at hun gjorde det, for er det en person som fikk meg til å tenke meg om når det gjelder påvirkningskraften min og hvor skadelig det er å nærmest promotere plastisk kirurgi, så er det henne. Jeg gikk lett i offerrollen når hun kritiserte måten jeg drev på på den tiden, men etterhvert innså jeg at dette ikke handlet om meg. Det handler om de unge som er mottakerne av det vi influencere poster. Hun fikk meg til å få døds dårlig samvittighet ovenfor følgerne mine, på grunn av måten jeg skrev åpent om mine inngrep.

Jeg synes det er tøft av henne å fortsatt kjempe så hardt for hennes hjertesak og ikke gi opp, selv så mange år senere. Hun gir seg ikke, og forhåpentligvis kan andre i bransjen også innse at måten de holder på ikke er noe heldig. Jeg var en av de aller verste, uten tvil. Hun er en stor grunn til hvorfor jeg møtte meg selv i døra og innså at jeg var ekstremt egoistisk og helt forbanna dum i huet med tanke på alt jeg delte med de unge følgerne mine.

Takk for at du fortsatt står på, Kristin!

DOOOOG synes jeg kanskje at det var litt uheldig å nevne kun ett konkret navn i den settingen, fremfor så mange mennesker. Jeg vet selv hvordan det føles når man føler seg “angrepet” offentlig, så akkurat hvordan hele den episoden utspilte seg er jeg nok litt uenig i. Men igjen skjønner jeg godt at hun kun vil få frem poengene sine, og det har jeg stor respekt for. Hun kjemper en viktig kamp som jeg håper kan få flere i bransjen til å se viktigheten i.

Du skal ha jentekveld, og kleskoden er pysj. Hva serverer du?
Hahah, gøy spørsmål!! Jeg eeeelsker å hoste jentekvelder hos meg, så denne er enkel! Jeg serverer min lasagne (typ eneste jeg kan lage – Toro sin ferdigpakke vel og merke hehe), jordbær med smeltet sjokolade og rosévin og Fanta (ofc!!).

Hvor har du kjøpt det store gull speilet fra som du har i stua?
Du, det vil jeg ikke fortelle – rett og slett fordi den nettbutikken har den absolutt mest rææææva kundeservicen jeg har vært borti. Jeg betalte for speilet (som forøvrig var flere tusen kroner), og mottok aldri en bekreftelse på mail. Etter at jeg kontaktet dem personlig, måtte jeg vente ytterligere 1-2 uker før de i det hele tatt ville sende meg det. Ikke nok med det – de mente også at jeg ikke hadde betalt, når jeg til og med sendte dem betalingen som hadde blitt trukket fra kontoen min. Ekstremt mye surr og ubrukelig kundeservice. Derfor vil jeg ikke gå ut med hvor det er i fra, for jeg ønsker ikke å tipse om noe som var så ubrukelig som den nettbutikken er.

Har du familie i Irak og Iran?
Ja. Jeg har familie i begge landene. I tillegg har jeg familie i Dubai, England, USA, Tyskland, Tyrkia, Danmark og Sverige. Vi har en ekstremt stor familie.

Kan du vise hvordan du lager din sleek ponytail?
Absolutt! Jeg kan spille inn en video hvor jeg viser dere, hvis det finnes stor interesse for det?

Hvor er den fluffy hvite puffen i stuen din fra?
Den er fra Zara Home! De har så mye fint til hjemmet!

Er håret ditt 100% ekte?
Yes! Dette spørsmålet får jeg hele tiden, til tross for at jeg svarer gang på gang. Men jeg antar at det er nye lesere og følgere som stiller de på ny, så da velger jeg å svare igjen. <3

Hvordan best avslutte et forhold?
Åh. Den er vanskelig. Det aller beste er å møtes face to face, og at du våger å bare være helt ærlig om følelsene dine. Det å avslutte noe med en person man har hatt noe seriøst med er vanvittig tøft, og det verste er når man skiller veier som uvenner. Prøv bare å sett deg ned med vedkommende og fortell helt ærlig hva du føler. Det skal nok gå bra! <3 til syvende og sist er det viktig å gjøre der som er rett

39 kommentarer
    1. Du har vokst så mye som menneske, det er så tydelig når du skriver og reflekterer rundt Kristin og hennes tale på Vixen. Så fint å se! ❤️ nyt ferien.

    2. Så fantastisk å se at du har og tør å vise så mye selvinnsikt! Jeg er ekstremt positivt overrasket over at det finnes influencere (du!) som er ærlige om sine feil og tar selvkritikk.

    3. Hei!

      Du sier ofte at du er skikkelig kresen når det gjelder mat, men jeg synes alltid du legger ut bilder av masse fancy mat, derfor lurer jeg på: tar du bilde av andre sin eller bestiller du noe kult bare for å få bra bilder? 😅

      Jeg er oppriktig nysgjerrig, for jeg er selv vanvittig kresen og kunne aldri tatt bilder av min mat: som enten er en tørr burger i brød eller en porsjon pasta, haha.

    4. Er det ikke bedre å fortelle hvilken nettbutikk det er, slik at andre kan unngå å gå i samme felle?

    5. Hei Isabel. Jeg skal selv til Dubai i mars med en venninne, så lurer på hvilke restauranter osv du anbefaler? Kan du lage en Dubai guide når du kommer hjem, i og med at du har vært der en del ganger nå?❤️

    6. Ang svaret ditt vedr Vixen og Kristin : DER vokste du 10 cm i mine øyne, Isabell !!! Snakk om å ta kritikk til etterretning og faktisk forandre på måten ein påvirker følgerne sine på. 5 stjerner til deg. Fy søren no vart eg stolt 😇

    7. Jeg må bare få si at jeg syns du er flott. Før SVD hadde jeg utelukkende sett deg i media, og så på deg som nok en dum bimbo som jeg håpte min datter aldri ville ta etter. Innser nå at jeg tok feil. Du har dybde og klokskap, og er nydelig på mange måter. Fortsett å vær deg selv, og så syns jeg du hadde kledd å tatt enda tydeligere standpunkt rundt det å være påvirker og operasjoner. Du kunne vært en fantastisk blanding av Sofie Elise og Kristin Gjelsvik.

    8. Tusen takk for at du støtter Kristin, og at du er såpass selvreflekterende og kan innrømme feil som du har gjort tidligere! Det viser virkelig at du har vokst som person, lykke til videre Isabel, jeg heier på deg! <3

    9. Takk for et veldig reflektert og fint svar på spm om Vixen-episoden!<3 Med det viser du og at du er en vi trenger med i samfunnsdebatten! Det er også rørende å se at du har et helt annet syn på Kristin nå og at du til og med liker henne litt! Takk for at du viser en slik varme:-)

    10. Jeg er ekstremt glad i sjokolade og har nå fått meg en sjokoladefoundant, men usikker på hvilken sjokolade jeg skal bruke da som blir best.. hvilken bruker du? 😃😍

    11. Jeg er ekstremt glad i sjokolade og har nå fått meg en sjokoladesmelter, men usikker på hvilken sjokolade jeg da skal bruke som blir best.. hvilken bruker du? 😃😍

    12. Jeg er ekstremt glad i sjokolade og har nå fått meg en sjokoladesmelter, men usikker på hvilken sjokolade jeg da skal bruke som blir best.. hvilken bruker du? 😃😍

    13. Jeg er ekstremt glad i sjokolade og har nå fått meg en sjokoladesmelter, men usikker på hvilken sjokolade jeg da skal bruke som blir best.. hvilken bruker du? 😃😍

    14. Det står så stor respekt av det du skriver om Kristin og dine tidligere valg, Isabel. Søsknene dine er heldige som har deg å se opp til 💚

    15. Vil veldig gjerne se en video på sleek ponytail! Blir gal av alle småhårene mine og trenger sårt dine tips og triks, haha. Hpret ditt er så nydelig! 😍

    16. Jeg er en stor fan av Kristin og fulgte deres drama/krangel, og ble veldig irritert av reaksjonen din på hysteriet. Derfor blir jeg helt paff når jeg leser det du skriver her, for en vanvittig utvikling du har hatt! Er veldig stort av deg å innrømme at du har gjort feil, for det viser at du har lært av det. Creds til deg Isabel!

    17. Fysøren så glad det gjør meg å se kommentaren din om Kristin. Det viser så mye modenhet av deg og det viser hvor langt du har kommet! Det lyser positivitet av hele deg!! Og det er nettopp derfor du ser ut til å være så mye lykkeligere! Nå kan jeg lese bloggen din og vise deg støtte med god og ren samvittighet.

    18. Så herlig og lese at du nå støtter Kristin og det hun står for. Du er blitt en person Norge liker veldig godt

    19. Kan du vise hvordan du lager din sleek ponytail?
      Absolutt! Jeg kan spille inn en video hvor jeg viser dere, hvis det finnes stor interesse for det?

      JAA

    20. Jeg har to spørsmål!
      1. Kunne du meldt deg på Love Island?
      2. Kan du plis (plis plis pliis) lage en sminkevideo med produktene du bruker? Øyensminken din er alltid så perfekt!

    21. 1 stk spesielt spørsmål. Jeg har registert at det er noe med dialekta di, akkurat som om det kommer et svenskt tonefall innom innimellom 🤔 (helt idiotisk forklart 😅 men den beste forklaringen jeg kom på) Legger du merke til det selv? 😁

    22. Imponert over deg og reisen din de seneste par åra! Når det gjelder Kristins uttalelser, er det så mange som ikke klarer å se forskjell på kritikk og hat. Glad for at du ser det – og at du tør å si det! Ville vært moro å høre deg og Kristin snakke sammen om din endring.

    23. Veldig reflektert svar angående Gjelsvik. De begge gjør åpenbare feil på hver sin side av saken. Det er forferdelig uheldig at TV2 blir med Sophie inn på operasjonsstua (men der er det faen meg TV2 som fortjener slakt), men det er også svært uheldig at Gjelsvik henger ut én person på den måten i plenum på et arrangement hvor folk drikker og koser seg. Upassende, rett og slett. Men den dama kan jo bare gjøre ting på upassende vis. Måten hun behandlet deg på vil jeg kalle direkte mobbing. Men du er reflektert og hever deg over det. Nydelig.

    24. Jeg skriver skjeldent kommentar, og enda sjeldent en positiv en. Men nå må jeg virkelig skrive noe til deg, du er helt fantastisk reflektert og klok!!!
      Stå på videre, og fortsett å vær et fantastisk forbilde!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg