UPDATE PÅ OPPUSSINGA AV LEILIGHETEN MIN

Hei, dere! <3 Fy søren, uka bare flyyyyr avgårde. Tenk at det kun er to dager til vi har ny sending, med enda en ny dans? Tiden går så fort! Skulle ønske vi hadde to uker på hver dans, haha. Uansett! Snakk om dansing er kanskje ikke så interessant i hvert blogginnlegg, så jeg har rett og slett tatt sakene i egne hender og knipset bilder i leiligheten! Den pusses jo opp for fullt as we speak, og faktisk er det ikke så aaalt for lenge til den er innflyttningsklar! Tenk det?! Det føles helt surrealistisk å tenke på at jeg snart skal flytte inn i min KJØPTE leilighet!! Herregud, jeg må innrømme at jeg sprekker av stolthet! Haha! Det er vel lov?

Det aller siste som skal komme i boks er nytt gulv, som er spesial bestilt. Det som er i leiligheten nå er jo fint det også, men jeg skal ha fiskebensparkett. OMGGG – altså, det kommer til å bli så sinnsykt fint! Badet er på god vei til å ferdigstilles om litt, det samme med kjøkkenet.

Det som mangler mest er vel egentlig deler av møblene, samt walk in closetet som skal være i det ene soverommet. Sofa, seng og TV har jeg ikke på plass enda. Hvor kjøper man de beste sengene? Kom gjerne med tips om dere vet om noen bra merker. Det samme med steder de selger flotte sofaer. Jeg vil ikke ha en plain, enkel én. Den må være noe særeget og ikke en “vanlig” sofa, om dere skjønner?

Slik ser deler av leiligheten min ut akkurat nå:

Jeg gleder meg så vanvittig mye til alt er klart! Jeg lengter sånn etter å få flytte inn og virkelig skape mitt eget hjem. Åh, jeg får sommerfugler i magen av tanken… <3 Jeg håper på å få flyttet inn i midten av oktober, dersom alt går etter planen. Det er jammen ikke lenge til, dere!

19 kommentarer
    1. Omg marmor og gull er så fin kombo😍😍 de har veldig fine sofaer på bolia, der kan du customize alle sofaene med hvilket stoff, farge osv som du selv vil!
      Gleder meg til å se leiligheten når den er ferdig ❤️

    2. Kjøkkenet, badet og stuegulvet ser helt amazing ut!! Så bra du ikke byttet ut det fine gulvet, gleder meg til å se resten! ❤️

    3. Omg gull og marmor er så fin kombo😍 Vet ikke med seng, men på bolia har de veldig fine sofaer, der kan du customize nesten alle sofaene i hvilken som helst farve, stoff osv… som du vil selv! Gleder meg til å se leiligheten helt ferdig❤️

    4. Jensen senger er fantastisk gode og holder på kvaliteten leeeenge. Få veiledning i butikken for å få den som er tilpasset deg.😁

    5. Du bør virkelig få bestilt møbler snart, det meste og spesielt det fra finere merker har jo som regel veldig lang ventetid etter man har kjøpt det siden butikkene ikke kan ha alle slags modeller på lager.

    6. Hesten senger er de aller beste, men svindyre. Så spørs jo hvor mye du vil legge i det😊 De begynner fra 50.000, men må i hvert fall regne med over 100.000 hvis du skal ha dobbeltseng. Dog verdt hver krone hvis man har økonomi til det😊 Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg