UTROSKAP OG GJENFORENING

Reklame | nelly

TOPP HER

GJENFORENING & UTROSKAP

Hei og god fredag, fine dere! Er det deilig med helg? Jeg savner den følelsen man får når man går på skole, og helgen endelig kommer. Det var høydepunktet i livet, det! Nå merker jeg ikke så alt for stor forskjell på ukedager og helger, annet enn at ukedagene består av innspillinger og møter. 

På onsdag fikk jeg endelig henge med vennene mine igjen! Jeg ble gjenforent med Erik, Newa, Mathias og Golnaz. Jasmine var også med, men hun har jeg tilbrakt en del tid sammen med allerede, hjemme hos mamma. Det var SÅ godt å se de igjen! Fy søren, som jeg har savnet å bare omgås, snakke om livet og planlegge ting vi skal gjøre sammen. Ah, jeg merket jeg fikk en helt ny energi og glød etter onsdagen. Venner er fader meg gull verdt! Spesielt når de er så fantastiske, lojale, ærlige og fine som det mine venner er. Jeg er sjukt heldig som har så gode mennesker i livet mitt. Virkelig.

Finingene!! <3

Middagen var helt nydelig. Vi spiste på Köd, hvor Newa jobber. Maten var helt fantastisk, drinkene var top notch og stemningen der er upåklagelig. Elsker å være der! 

Samtaleemnene rundt middagsbordet var mange, men det som skilte seg ut var emnet om utroskap. Det er så sykt å se og høre om så mange par, hvor den ene er utro mot den andre. Vi alle kjenner til flere hvor det skjer for tiden, og det er helt forferdelig. Jeg får helt vondt i magen av å høre om det. Er det en ting jeg aldri kommer til å forstå meg på, er det utroskap. Jeg mener, hvorfor velge å bedra en person som elsker deg så høyt? Om det nå så har seg slik at du er interessert i andre og kanskje kunne tenkt deg å være med en annen, er det helt fair. Sånn kan skje. MEN! Da skylder man sin partner å gjøre det slutt først. Den respekten skal være en selvfølge. Hvorfor ønske å såre en person som bryr seg så mye om deg? 

Jeg kommer aldri til å forstå meg på det.

❤️ ❤️ ❤️

Yum! Jeg gikk for indrefiléet, bernaise og potet kompott. Helt nydelig!

Jeg måtte ta på meg den nye, dødsfreshe jakken min! Hvor fet er ikke den? Elsker!

Du finner den HER.

Vi avsluttet kvelden med et par drinker, før Jasmine og jeg dro hjem til mamma. Der spiste vi middag nummer to, før jeg satte meg ved mac-en og jobbet resten av kvelden. <3

19 kommentarer
    1. Når du ikke merker forskjell på hverdag og helg, jobber du ikke hardt nok!
      Hva kan ellers være grunnen?

      1. Grete: Du har ikke tenkt tanken at hun kanskje har en litt utradisjonell arbeidsuke, og at hun tidvis ofte jobber i helgene, men plutselig har en random fridag på en onsdag? Altså … det er lov å tenke selv.

    2. Jeg var i et forhold hvor vi valgte å flytte sammen etter hvert. Jeg trodde at dette skulle bli super bra for oss begge. Det endte opp med en som ikke bidro hjemme, som samboer eller som kjæreste. Vi bodde sammen, men han var bare hjemme for å sove en gang i blant. Han kom ikke hjem til avtaler vi hadde. Tacofredag med meg var helt utenkelig. Gutta var viktigst. Det å game og drikke med gutta, det var gull verdt. Dette resulterte i mye krangler. Det er fryktelig ensomt å bo sammen, med noen som aldri er hjemme. Det er fryktelig slitsomt å leve med en klump i magen i 1,5 år. Når kommer han til å svare igjen, kommer han hjem, hvor er han nå? Jeg var dum som aldri gikk fra han. Jeg ville så gjerne dumpe han og bli ferdig med det. Jeg prøvde. Men, det gikk aldri. Hvorfor? Kort fortalt: En barndom med mye omsorgssvikt. Jeg har bodd i fosterhjem store deler av livet. De er familien min, elsker de over alt på jord. Jeg bærer en ryggsekk med mye bagasje. Denne bagasjen med omsorgssvikt og skuffelser, den gjør at jeg hele livet har hatt dårlig selvbilde. Jeg er livredd for å bli forlatt, selvom de rundt meg behandler meg dårlig. Jeg har nok tenkt at jeg fortjener sånn han var mot meg. Tiilslutt, etter noen år i et forhold med psykisk vold og tomme løfter, så tenkte jeg at den eneste måten jeg kan få kontroll over meg selv igjen på, det er å være utro. Da velger jeg hva jeg vil gjøre. Da har ikke han kontroll over meg. Jeg levde i et forhold jeg ikke klarte å komme meg ut av. Jeg ble desperat på å komme meg ut av situasjonen jeg selv valgte å være i. Han hadde alltid sagt at «er du utro en gang, da dumper jeg deg». Det var min eneste måte å komme meg ut. Jeg fortalte han sannheten. Han valgte å bli. Jeg klarer ikke å komme meg ut nå heller. Jeg sier ikke at det å være utro er riktig, men i noen tilfeller så finnes det faktisk en «god» grunn. Jeg dømte alle som var utro før, jeg var så bastant i mine meninger angående dette temaet. Helt til jeg selv, jeg av alle, jeg som var moralens vokter, klarte å være utro selv. Nå dømmer jeg ikke alle like fort lengre, man vet aldri hva som foregår innen husets fire vegger.

    3. Helt enig i det med utroskap. Skjønner ikke at noen kan ha samvittighet til å gjøre noe så stygt mot et annet menneske. Her var kjæresten min gjennom 9 år utro i 3 mnd MENS jeg var gravid (barnet var planlagt og hele pakka) og han forlot meg for hun han var utro med under graviditeten.

    4. Gratulerer med deg og benjamin☺ så nettopp på dansebobla, og der blir det så og si avslørt at dere er et par! Hehe så søtt og koselig 💛

    5. Synes det er dumt at du legger ut så få blogginnlegg. Trodde du sa det kun gjalt mens du var med på skal vi danse😭 Du pleide jo minst legge ut 1 innlegg per dag før.

    6. Hei Isabel! Jeg gleder meg skikkelig til å se hvordan du innreder den nye leiligheten din! 😃 Jeg tror jeg har ganske lik interiørstil som du har, så kommer nok til å få masse inspirasjon til hvordan jeg vil innrede huset mitt som jeg kjøpte for litt siden. Masse lykke til med flytting og å komme deg på plass! 💖 Dette blir spennende! Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg