UVENNSKAP OG RYKTER

Reklame | nelly

KOSE-SETT (nå på -20%) HER

Hei fininger! Hvordan har dere det i dag? Selv har jeg det supert! I skrivende stund sitter jeg i leiligheten og slapper litt av før jeg skal gjøre meg klar til dansetreningen som starter klokken 18. Jeg har fortsatt litt tid på meg, heldigvis. I dag var første dagen på lenge hvor jeg ikke hadde store planer på dagtid, før dansing i kveld. Det utnyttet jeg til det fulleste ved å sove lenge… Det har jeg savnet, haha. Jeg stod faktisk ikke opp før klokken 12. 

Videre ringte jeg Newa for å få henne med på en frokost date på Bread Bowl. Det er jo tross alt vårt nye stam sted! Jeg har jo som sagt lite tid til å sosialisere meg, så her gjelder det å ta hver sjanse jeg får. Det var litt komisk å se hvor mange som mente at Newa og jeg hadde krangla, at vi ikke følger hverandre på Instagram og at det er uvennskap mellom oss. Jeg mener, hvor får folk det i fra? Jeg blir alltid like paff av å lese ting på Jodel, for det er så vanvittig mye der som er rent oppspinn som ikke eier rot i virkeligheten. Men igjen viser det jo at man kan skrive så og si hva man vil om en person, og at folk sluker det rått. 😅

Vi er altså like gode venninner som det vi alltid har vært, bare at vi kanskje sees litt sjeldnere nå som jeg er med på Skal Vi Danse. Det gjelder for så vidt ikke bare meg og Newa, men med alle mine andre venner også. Og når vi først er i gang: nei, det er heller ingen drama mellom Golnaz og meg. Det har det tydeligvis også blitt spekulert i. Jeg kan dog ikke drive å forsvare alt og gi en kommentar på alt, for da kommer jeg ikke til å ha tid til å gjøre noe annet i mitt liv haha. Men siden vi først er inne på det, er det like greit å ta det også opp.

Da var det oppklart! 💕 Jeg vet at mange mener at jeg skifter venner oftere enn jeg skifter truser, og for å være helt ærlig så kan jeg halvveis skjønne hvorfor folk tenker det. Men det som er forskjellen er at bekjente og folk jeg akkurat har blitt kjent med ofte viser seg å ha feil intensjoner ved å ville være min “venn”, og da skal det litt til før jeg ikke vil bevare det “vennskapet”. Men venner som står meg nære og som jeg har tatt inn i hjertet mitt kutter jeg aldri ut. Samme hva. Det er en stor forskjell der, og det tror jeg for så vidt ikke bare gjelder meg. De fleste fungerer vel slik at man finner ut om man klikker godt som venner eller ikke i starten, og om det ikke funker, er i hvert fall ikke jeg en person som klarer å være “fake” – kun for å ha mange “venner”. Sånn fungerer jeg – vi alle er tross alt forskjellige.

5 kommentarer
    1. Hei ❤️.
      Må fortelle deg at jeg følger deg på sosiale medier daglig og digger deg som person. Det stråler positivitet og god energi fra deg, og det gjør noe med hverdagen min også 😊. Stå på, det er mange som følger deg, du inspirer ❤️. Ps: lurer på hvilket blush du bruker 🙈.

    2. Heei😊
      Du er ei fantastisk dame Isabel, virker som. Du har beina godt plantet på jorden.. Hadde vært hyggelig å bli kjent med deg, da jeg sliter litt med for mye falske mennesker rundt meg 🙄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg