VERDENS BESTE BURSDAG

MY 25TH BIRTHDAY

Åååå herreguuuud for en fantastisk dag jeg hadde i går!!! Jeg hadde bursdag, hvor jeg fylte 25 år (blææææ), og det ble feiret stort i Vegas! Jeg hadde gledet meg noe enormt til denne dagen utrolig lenge, og fy søren som dagen levde opp til forventningene! Jeg kunne ikke bedt om en bedre feiring, helt oppriktig. La meg fortelle dere hva vi gjorde i korte trekk, i tillegg kommer en vlogg ut i løpet av de neste dagene fra bursdagen min!

Morgenen startet med gratulasjoner og hyggelige samtaler før vi bestilte frokost på sengen. Min favorittrett for øyeblikket er stekt ris (jeg får dilla på det hver gang jeg er i USA, og det gir ingen mening haha), så da ble det stekt ris på meg. Yum! Etter frokosten var inntatt fikset vi oss for å dra på et super gøy pool party. Der var stemningen upåklagelig, vi spratt champagner, Nina og Donna overrasket meg med ballonger og vi hadde generelt bare en skikkelig fin dag på dagsfest!

Etterhvert dro vi hjem, ordnet oss på nytt for å dra på shopping. Rettere sagt: jeg skulle kjøpe bursdagsgaver til meg selv… Hehe. Jeg sendte Geir (regnskapsføreren min) en melding på morgenen hvor jeg spurte han om jeg fikk “lov” til å unne meg noe fint ettersom det var bursdagen min, og det fikk jeg! Det er alltid så morsomt når jeg må spørre regnskapsføreren min om jeg får lov til å bruke mine egne penger, men han har hjulpet meg så sykt når det kommer til økonomien min og det å spare penger, så derfor forhører jeg meg alltid med han før jeg drar kortet på dyrere ting. Vi har en deal på at jeg alltid må spørre om “lov” når jeg skal bruke større summer. Jeg vet ikke om noen andre som har et slik forhold til sin regnskapsfører, haha! Geir er fantastisk! Jeg viser dere forresten hva jeg kjøpte i et senere innlegg. Eller, jeg vurderer å spille inn en egen video på det? Hva foretrekker dere? Innlegg eller video?

Etter shoppingen dro vi på TAO hvor jeg hadde bursdagsmiddagen min sammen med Golnaz, Karolina, Nina og Donna. Der nøt vi et par drinker, god mat og dessert før vi dro ut på en nyåpnet klubb her hvor Skrillex og Travis Scott skulle opptre.

BILDEDRYSS FRA BURSDAGEN MIN

             

Hvor gøy bursdagsfeiring høres ikke det ut til å være? Fy søren, jeg føler meg skikkelig heldig! Heldig som har så fine venner som feirer meg, heldig som har så mange fantastiske følgere som sender meg gratulasjoner og varme tanker. Dere er virkelig de aller beste, og turen millioner takk for alt! <3

13 kommentarer

Siste innlegg