VERDENS BESTE DAG

Reklame | nelly

@ five palm jumeirah beach

I går var seriøst en av de beste dagene ever! Hele gjengen våknet tidlig, også dro vi til Five Palm for en heldag på beach cluben der. Det var faktisk min første gang der, noe jeg blir litt oppgitt over meg selv for. Jeg mener, det var jo så sjukt nice der!! Viben, musikken, maten, menneskene, guttene (hehe), servicen.. Alt var 10/10!

Mamma koste seg, kidsa koste seg og det samme gjorde åpenbart Golnaz, Jasmine og jeg. Det er godt gjort å ikke være glad og lykkelig når man befinner seg i solen blant palmer. Livet smiler, for å si det mildt. Jeg er så teit som allerede nå begynner å kvie meg til hjemreisen. Jeg vil virkelig ikke tilbake til kalde Oslo. Kontrasten mellom minusgradene hjemme og sommeren her nede er stor. Misforstå meg ikke – jeg elsker Norge, men det er jo ikke sååå hyggelig i vintermånedene.

Utrolig mange lurte på hvor bikinien min var fra da jeg postet stories. Jeg lovet å dele link med dere på bloggen, så here u go!

BIKINI HER

Det er ganske gøy at vi har møtt på såpass mange nordmenn her. Vi møtte blant annet to gutter fra Oslo på beach cluben. Sjukt random, men veldig koselig!

<3 <3

Dette bildet knipset jeg i det vi skulle forlate stedet. Se så nyyydelig!!

Burgers and fries for everyone, please. 😍

Looove!!!

Nyyyter.

På kvelden dro vi ut en tur. Kid Ink opptrådte på Drais, så det måtte vi åpenbart få med oss. Jeg er veldig glad for at vi dro dit, for jeg ble kjent med super kule folk fra London! 😇 Det er det som er så gøy ved det å være på ferie, altså at man blir kjent med så mange nye mennesker. Jeg hadde en super fin kveld!! <3

 

12 kommentarer
    1. Åh, så fin bikinitopp! Den skal bestilles med en gang! Kan jeg spørre hvordan størrelse du har i den? 😍 Mine bikinier blir enten altfor store eller for små..

    2. Hei Isabel 🙂 Håper du koser deg i Dubai! Jeg bare lurer på hvor stuebordene dine er fra? MÅÅÅ HA <3

    3. er du noe redd for hvordan du skal kle deg der borte? Lurer fordi jeg skal til Dubai snart jeg å… litt nervøs xS
      Har du merket noe til denne strenge kulturen?

    4. Hei! Jeg lurer på hvordan den bikinitoppen og bikinitrusa di fra Meshki er? tror den heter ebba bandeau og ebba bikini bottom. lurer på om den er liten eller stor i str hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg