VERDENS BESTE LILLEBROR ER 15 ÅR

RAMI 15 ÅR

I dag er ingen vanlig dag, for i dag har nemlig verdens fineste, mest omtenksomme, snilleste, morsomste og smarteste Rami bursdag! Jeg får mer og mer panikk for hvert år som går, for jeg mener.. NÅR ble han så stor??? Jeg orker ikke! 😭 Det er ingen tvil om at han vokser til å bli en veldig reflektert, moden og smart ungdom. Jeg kunne skrevet en hel bibel om hvor stolt jeg er over å få lov til å være akkurat hans storesøster, men jeg tror jeg lar være slik at jeg unngår at han blir dødsklein av storesøsteren sin. Hehe!

Vi feiret stort i dag med å dra på favorittrestauranten hans, nemlig Sumo. Der ble det både forrett, hovedrett og dessert. Jeg kan skrive under på at vi alle sammen rullet ut derfra etter et par timer, haha. Maten der er jo så forbanna god at det ikke skulle vært lov. YUM!

Edamame, så klart. Anyone shocked? 😂

Rami og Hassan. Flotte guttene!

Jasmine og mamma. <3

Bao buns. Mamma og Ramis favoritt!

Noe av det han fikk til bursdagen sin. Av meg fikk han penger. Det er ganske enkelt med disse guttaboys – det er som regel bare penger de ønsker seg. Jeg skulle egentlig kjøpe han Air Pods også, men det missionet mislyktes ettersom at det er utsolgt i hele Norge for øyeblikket. Vi får håpe de har flere på lager i Dubai, så kan han bruke noe av pengene sine på det der. Tenk at vi reiser om eksakt en uke?!?!

Cheesecake balls!

Min all time favoritt: pannacotta. <333

Beklager at det ble et sent innlegg fra meg i dag, men jeg har vært opptatt med å feire Rami og bruke tid på familien i dag. Og dere? Jeg har akkurat filmet “what I got for christmas” video til YouTubekanalen min! Poster i morgen. Hold utkikk på kanalen i mellomtiden. Klem!

10 kommentarer
    1. Håper du koste deg masse i dag sammen med familien! Gratuler han masse med dagen fra meg søte deg. Du er så vakker. <3 Klem

    2. Hei fine! Hvordan og hvor redigerer du bildene dine? Eeelsker de. Så fine. Er skikkelig glad i bilder, så dette interesserer meg veldig.

    3. Hva pleier du/dere å spise på sumo?🤔 jeg er super kresen, men alt fra sumo ser jo bare fantastisk godt ut😍

    4. Er det ikke iskaldt i magetrøye og t-skjorte? Skjønner att dere har jakker ute, men det er jo også kaldt i restaurantene/lokalene på vinteren. Brrr..

    5. Sikkert litt dumt spørsmål, men moren din som du poster bilder av hele tiden, er det hun samme du skriver om i bøkene? Eller er det fostermoren? Snakker om starten av boka da dere var små og opplevde mye vold osv.

    6. Hey!
      Så fint å se du tar vare på søsknene dine 😍 syns du har blitt flink til å legge ut litt forskjellige bilder! Elsker bloggen din!

      Et lite tips: Du hadde vært så fin med fletter om du hadde flettet dem mer fra pannen og bakover. Når du fletter på siden sån blir det litt for mye jentunge og Pippi «vibe».

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg