VET IKKE HVA JEG SKAL SI

Reklame | NELLY & PLT

TOPP HER (20% rabatt nå) ⎟ JOGGEBUKSER HER

⚡️  20% RABATT PÅ HEEELE NELLY HER NÅ!! ⚡️

Her er det lenge siden jeg har orket å logge meg inn… Etter all hat jeg fikk på min nyeste vlogg på Youtube har jeg oppriktig ikke hatt noe lyst til å logge meg inn hverken der eller her. For så vidt ikke Instagram heller. Jeg tenker at jeg ikke orker å forklare meg nok en gang her, men hvis dere er nysgjerrige på hva jeg har å si, har jeg uttalt meg på story tidligere i dag. @IsabelSraad, heter jeg på Instagram. Det kommer også en ny podcast episode ut i morgen (her), hvor jeg går inn på detaljer (den spilte jeg inn fra Dubai). 

Jeg er lei av å måtte forsvare meg hele jævla tiden, så det orker jeg ikke gjøre enda en gang her. Jeg vil bare fortsette å oppdatere som vanlig og dele hva som skjer i livet mitt. Jeg merker at jeg har holdt tilbake de siste ukene, og det må jeg egentlig si har vært både deilig og… rart. Det er ikke helt meg å ikke ville dele alt med dere, for det er tross alt det jeg har gjort i over fem år. Jeg er tilbake igjen nå i hvert fall. Savner dere masse – det skal dere vite. <3

Akkurat nå befinner jeg meg faktisk i Stockholm. Jeg kom hit i går, og skal tilbringe de neste to dagene her i forbindelse med to store prosjekter jeg jobber med. Det ene med en merkevare (!!!!) og det andre med managementet mitt her i Sverige. Jeg har jo et management i Norge, og et her. Elsker begge ekstra-familiene jeg har!! <3

Det er herlig å være tilbake i favorittbyen min. Det er noe helt spesielt ved Stockholm, ass. Elsker å være her! Jeg husker hvordan jeg for 2-3 år siden satt og så på leiligheter her, for jeg var faktisk skikkelig inne på tanken på å flytte hit for en periode. Det skjedde åpenbart ikke, da. 

Det blir i hovedsak bare masse jobbing når jeg er her (i morgen starter dagen min fra klokken 07:00, hvor jeg blir hentet til set!!), og deretter er det rett på kontoret til managementet mitt for workshop og diverse. Jeg klør så innmari i fingrene etter å få dele alt med dere, men den som venter på noe godt… 😇💕

Jeg har jo også mange venner som bor her, så jeg hååååper jeg får tid til å møte de før jeg reiser hjem torsdagskveld. Det er jo ikke ofte man får sees nå for tiden, så da får man bare prøve å skvise inn den tiden man kan!

Planen er å vlogge denne turen. Det gleder jeg meg til, til tross for verdens kritikk på den forrige vloggen jeg postet. Livet fortsetter, og det samme gjør publiseringen på YouTube!

I’m back!! <3

22 kommentarer
    1. Men du MÅ jo ikke forsvare deg🥰 Vi som har mer enn 3 og 1/2 hjernecelle i funksjon bryr oss jo null og nada om hva som skrives om deg på Jodel 🙂

      Vi klarer faktisk å sette oss inn i andres situasjon og blir ikke grønne av misunnelse bare fordi du har ett liv vi bare kan drømme om🙂

      Og de som har mindre enn 3 og 1/2 hjernecelle i funksjon, de kommer til å fortsette å spre ondsinnede rykter på Jodel uansett hvor mange ganger du forklarer deg, for de VIL ikke forstå eller endre oppfatning om deg🤪

      Jeg vet at det er lettere sagt enn gjort, men du må bare heve deg over sånn oppførsel 🥰 Jeg har en 9 år gammel datter, og hun og hennes jevnaldrende venner har mere sunn fornuft og bedre oppførsel enn “Jodel-gjengen” noen gang kommer få…

      Love&Peace fra meg ❤✌

      1. Ååå denne kommentaren ble jeg sykt glad i sjelen av å lese! Jeg kunne ikke sagt meg mer enig! Og Det er Sååå godt å se at finnes flere godhjertede mennesker! Er så lei alle mennesker som kun tar seg tid til å si noe stygt… Elsker å spre kjærlighet og elsker folk som sprer kjærlighet, fortsett med det🥰😍❤️❤️❤️🥰

    2. Ingen problem å reise så lenge man følger karantene og andre regler. Synd at folk skal hakke på deg og lage kvalme. De er nok bare misunnelig 😉 u go girl ❤️ Gleder meg til å se hva som skjer framover!

    3. Ingen problem å reise så lenge man følger karantene og andre regler. Synd at folk skal hakke på deg og lage kvalme. De er nok bare misunnelig 😉 u go girl ❤️ Gleder meg til å se hva som skjer framover!

    4. Glad for at du er tilbake!!😍 Har virkelig lengtet etter snapper og instastorys haha!❤️ Og dette må jeg bare si.. HATERS GONNA HATE! Du har ikke gjort noe galt og du har holdt deg til forhåndsreglene og jeg ser absolutt INGEN grunn for at denne lille ferien skulle bli en så stor greie. Synes ikke du fortjener hat kommentarene du får i det hele tatt. Stå på queen!! LOVE YOU

    5. Du træng aldri og førklare dæ, e ingen som e sjæf over dæ.. vil du reise og tar den sjansen, så gjør det 🙂 Det e VIRKELIG ingen som kan stoppe dæ, du gjør det du vil og andre det dæm vil.. se på alle dæm som drit i covid 19 i det hele, mye værre me dæm enn me dæ som tar dæ en tur hær og dær i blandt… hærregud bli så førbanna på folk som bryr sæ så jævlig over ting dæm ikje har no me og gjøre… så bare slutt og førklar dæ, drit i andre og gjør det du SJØLL vil, blogg om det du vil, blogg om reisan dine og ALT det du vil <3 Drit i dæm 🙂 Ditt liv ! Dæm bestæmme ikje over dæ, KUN du sjøll 🙂 Hadde sjøll ALDRI tillatt at andre sku få bestæm over mæ, hadde klikka 🙂

      Klæm fra din faste læser, K <3

    6. Men Isabel, synes du det er SÅ rart at du får kritikk? Det er faktisk en global pandemi ute og går. Jeg forstår at du muligens hadde en grunn til å reise osv, men tenk SÅÅ mange som har latt være å dra i feks begravelsen til nære og kjære i denne perioden her? Jeg synes du burde være mer ydmyk når det kommer til dette her og ta til deg kritikken heller. Ikke bare ta på deg offer-kåpen som du alltid gjør!

      1. Kathrine det er ikke noe problem å reise så lenge man følger smittevernreglene og går i karantene straks man kommer hjem. Grunnen til at mange lar være og reise er for en stor del at de må i 10 dagers karantene og mange føler at det ikke er det de vil prioritere da de enten må bruke av ferien sin eller ta fri uten lønn. Og er det nødvendig og gå til angrep slik du nå gjør, jeg bare undrer. Det å reise i seg selv er ikke noen smitterisiko så lenge man følger reglene som myndighetene har pålagt oss, det er heller ikke forbudt å reise. Isabel har da ingen grunn til å ta til seg stygge kommentarer og være ydmyk overfor dem…. Hun har all rett til å reise og besøke sin familie akkurat som alle andre har mulighet til å gjøre om de vil. Det er opp til hver enkelt om de ønsker å reise så lenge de følger de reglene som myndigheten har pålagt oss, og de følger da Isabel så hva er problemet her egentlig…

        1. J, er du heeelt fjern? Ja, alle står fritt til å reise dersom de følger alle reglene. Men, tror du virkelig folk lar vær å reise kun fordi de må i 10 dagers karantene??? Nei, de fleste reiser IKKE, fordi de er redd for smitte, fordi de tar en for laget, og fordi de prøver å begrense pandemien. 10 dagers karantene er bare en bitteliten bit av det store bildet J. Hva Isabel og andre gjør er seff opp til dem selv, men altså, de fleste av oss holder ut i gamlelandet, og gleder oss til å reise når pandemien er over.

      2. Hvorfor skal hun få kritikk når hun følger det som blir anbefalt? Sjekker seg for Covid, avstand, er ikke syk, munnbind, karantene etc. Hvorfor skal hun bli kritisert? Ja, hun hadde grunn til å reise. Må hun tenke på alle de som ikke kan dra hit og dit, eller kan hun tenke på seg selv også kan alle andre passe på seg selv? Hun gjør ingenting galt.

      3. Hvorfor skal hun få kritikk når hun følger det som blir anbefalt? Sjekker seg for Covid, avstand, er ikke syk, munnbind, karantene etc. Hvorfor skal hun bli kritisert? Ja, hun hadde grunn til å reise. Må hun tenke på alle de som ikke kan dra hit og dit, eller kan hun tenke på seg selv også kan alle andre passe på seg selv? Hun gjør ingenting galt.Vi er alle i samme situasjon. Pass på deg selv, og ikke døm andre, som du hvertfall ikke kjenner!

      4. Veldig enig med deg Kathrine.

        Den kritikken du mottar når du reiser på ferie og i tillegg vlogger om det, må du ta til deg. Mennesker i hele verden har ofret ekstremt mye under denne pandemien og blir provosert over hvor egoistisk du fremstår.

    7. Du er så sterk❤️❤️❤️❤️

      Ufattelig og tragisk at det bryr folk om du reiser. Kunne ikke brydd meg mindre. Du er da et oppegående menneske, og følger de reglene du må. Er så trist at du heeeele tiden må forsvare deg selv. Kjenner jeg blir forbanna på dine vegne!!!

      Til alle nett troll der ute: Skaff dere er liv. Og slutt å mobb og spre hat

      Isabel, sender deg en god og varm klem❤️

    8. Du må faktisk ta til deg kritikk når du velger å reise. Mange unge ser opp til deg… Og selv om du føler det var viktig og riktig og reise… tenk om alle skulle tenke sånn da? Da hadde vi alle reist da! Da hadde det blitt fullstendig katastrofe!

    9. Jeg må si jeg synes kritikken du får er helt på sin plass. Selvom du liksom dro for å møte familie (som virker som en god unnskyldning for en etterlengtet ferie), så er det faktisk veldig mange som har unnlatt å gjøre det på veldig, veldig lang tid fordi vi er midt i pandemi. Uansett om familien bor i Norge eller et annet sted i verden, er det mange som ikke har møtt dem på lenge, og sånn er det for absolutt alle. Synes faktisk ikke du kan rettferdiggjøre å reise, for selv om det ikke er reiseforbud så skal reiser være høyst nødvendige for å gjennomføre dem i en pandemi. Men det er ihvertfall bra at du skal overholde karantenen når du kommer hjem igjen, om ikke annet… Men må si at jeg er veldig skuffet og da spesielt for at du inntar offerrollen og ikke tar til deg kritikk.

    10. Så lenge man overholder smittevernreglene så er jo alt ok. En av de større smitteutbruddene som har vært her den siste tiden var det en gjeng pensjonister som reiste med buss som sto for. Tror man bare må la viruset gå sin gang mens man prøver å leve mest mulig normalt. Ta ansvar for seg selv og sitt tenker jeg.

    11. Gidder ikke bry meg så mye hva andre velger å gjøre, men synes det er unødvendig å reise som de fleste andre synes også. Men lurer bare på karantenen din i 10 dager som du nevnte på vloggen. Hva skjer med den når du reiser rett til Stockholm? Du burde vel heller reist rett hjem til leiligheten din i karantene?

    12. Du vet, man kan ikje la andre få lovt og lev vårres liv.. vi leve tross alt bare en gang og det e no og det må vi bruke godt <3

      Kommenterte længer opp, men måtte skrive en ting te som æ følte passa inn hær <3

      Du vil få glede av og høre det <3

      Stoooor klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg