vi ble kastet av flyet

Åh, fy søren… Akkurat nå befinner jeg meg på Gardermoen, fortsatt i Norge. Det var ikke det som var planen for å si det mildt. Klokken 09 i morges boardet vi på flyet som skulle ta oss på reisen til Bali. Vi var begge sinnsykt slitne og trøtte ettersom at vi har feiret Newas store dag i natt, og det ble ikke akkurat en liten fest. Slik skal det jo være når det er besties bursdag! Uansett.. Etter å ha sittet i over en time på flyet uten at noe skjer, får vi beskjed om at alle pasasjerere må gå av flyet. Det var nemlig en teknisk feil på flyet vårt, så klart. Det er så typisk min flaks ass…

Derfra ble vi flyttet ut til en gate, hvor vi ble sittende i to timer uten å vite hva som skulle skje. Til slutt får vi beskjed om at flyet er kansellert og at vi har blitt flyttet til et senere fly, som går nå i ettermiddag istedenfor. Jeg er så klart veldig glad for at de oppdaget feilen i tillegg til at de som jobber i Qatar Airlines har vært skikkelig behjelpelige. Det skal de virkelig ha!

Hahaha, dette er meg akkurat nå. Fy søren, jeg er så død! Null søvn, bakfull, kansellert fly og en stk meget oppgitt Isabel. 😂

Vel, vel.. Vi skulle vært ganske langt på reisen nå, men istedenfor sitter vi på Fridays på flyplassen og spiser mat haha. Vi får bare holde ut og holde motet oppe, så ordner det seg jo alltid til slutt. Det er bare veldig frustrerende når ting ikke blir som forventet, og jeg tror ingen synes det er gøy med kanselleringer.

Vi får krysse fingrene for at vi ender opp i Bali snart da, så blogges vi derfra! Gleder meeeeg til sol og varme!

20 kommentarer

Siste innlegg