VI ER GJENFORENT!

elsklingene

Åhhh som jeg har lengtet etter å gjenforenes med den crazy lille cliquen min! Newa, Golnaz og jeg er en trekløver som – mildt sagt – er den beste trioen ever!! Som vi hygger oss når vi er sammen. <3 Det er lenge siden vi alle tre har hengt sammen på en jentekveld, så på mandag tok jeg saken i egne hender. Jeg inviterte de hjem til meg på en “luksuriøs” middag + vin. Fanta & Rosé, så klart. Det kunne dere nok gjettet dere frem til haha. Golnaz fikk også sett leiligheten min for første gang etter oppussingen, og jeg tror de begge synes det har blitt fint her.

Det blir nok mange fine kvelder her hos meg med jentene. I den forrige leiligheten min på Majorstua pleide vi jo å henge hver eneste dag. De begge to kom til meg så fort de var ferdige på jobb, så tilbrakte vi resten av kveldene sammen. Alltid. Det var så sjukt koselig! Jeg bodde jo alene, men samtidig følte jeg at jeg hadde to roomies likevel. Det var en dødsfin periode, og jeg håper at vi gjør en reprise denne vinteren. Det var på denne tiden i fjor at Suzy, Konny og Terje ble vekket til liv. Ohh god som vi festet… Det må vi prøve å holde innenfor rimelighetens grenser i år, men jeg må ærlig si at det kjapt frister å dra ut på vinteren, for det er jo lite annet å finne på når det er så trist og kaldt. OK, nå hørtes jeg ut som en alkissss –  men det er jeg ikke. Jeg lover!

Hahahah!! Kan vi ta et minutt for å diskutere hvor jækla bra host jeg er?!?! Jeg dæver!!! Litt pinlig er det jo, men herreguuuud – jeg ville jo ikke vente med jentekveld til møblene er i hus!! Det skjønner jo alle! Da ble det slik som er vanlig i vår kultur: duk på gulvet! Haha! Vi fikk nok alle litt sånn nostalgisk følelse, for vi har alle vært på besøk i hjemlandene våres hvor vi har spist på gulvet i ekte midt østen-stil. Jeg var nødt til å FaceTime mamma for å vise henne, og hun lo seg skakk ihjel i mens hun klappet med hendene. Hahah! Stolt Mamma Raad.

På menyen hadde jeg så klart en fabelaktig tre retters!

Forrett: Fuglefrø som jeg liker å kalle det, eller som det egentlig heter: solsikkefrø.

Hovedrett: To stk Big One Pizza. Aoili ved siden av, så det er fanken meg 10+ poeng. Kom igjen!!

Dessert: fryst Freia sjokoladekake.

Jeg mener??? Hvem ville ikke kommet hjem til meg på middag?! Jeg kommer ikke på noen for å si det sånn.

Ser dere ikke?? De er jo stein stoka på maten! 💁🏽😂

Elsker disse to gærne damene!! <3   

Første jentekvelden i den nye leiligheten: CHECK!

11 kommentarer
      1. Man ser den også på Isabel sin t-skjorte i disse bildene. Jeg håper så inderlig det er en serie om Raad-familien. Den er virkelig LONG overdo.

    1. Akkurat så laidback og mys jeg liker det dette! 😉 Jeg ville definitivt kommet på jentekveld hos deg! 😉 Og forresten, sofaen din så helt nydelig ut!!! Jeg elsker det som er litt annerledes, og som ikke “alle” andre har! Gleder meg sååå til å se ferdig resultat! Hugs!<3 <3 <3

    2. Hei! Lurer på om du har noen gang betalt for toll når du kjøper klær på Pretty Little Thing? Har prøvd å se hvor mye det blir i toll hvis man kjøper for over 350, men mange sier de ikke betaler toll så er veldig usikker😬

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg