VI HAR FLYTTET TIL VÅR NYE VILLA

Reklame | nelly

OUR NEW VILLA

Altså, dette her er helt breathtaking… Vi har flyttet fra den første villaen som jeg tidligere fortalte at planen var, og i går flyttet vi inn her. Har dere sett noe så nydelig? Jeg er så forelsket, jeg! Villaen heter Villa Kubu og ligger i Seminyak. Veldig sentralt, i forhold til den andre vi bodde i.

Bali er verdens vakreste plass, hands down. Jeg vil aaaldri hjem! Jeg må ærlig innrømme at det føles ut som at jeg er på Paradise Hotel med tanke på hvordan villaen her ser ut. Dere ser det stråhuset på bildet over? Det er jo så likt!

Absolutt hele dette området er vårt, noe som er helt insane. Det er så svært og så fint! Det er to svære soverom med tilhørende bad, utedusj og badekar. Man kan med andre ord bo flere her, naturligvis. Bassengområdet er dødskoselig, vi har fisker som bor i dammene, vi har kjøkken, spisebord området, TV-stue i eget rom.. Listen fortsetter. Jeg føler meg skikkelig heldig som er her, det må jeg virkelig si. Fy søren! 

  

Her har dere meg som viser dere rundt, haha!

TOPP HER ⎟ SKJØRT HER

Paradis på jord… <3

9 kommentarer
    1. Regner med du får like mye drit og ukomfortable kommentarer for å være med Joss som du har fått i tidligere forhold, selv om dere ikke er helt der (ennå), så jeg ville bare si en ting. Det viktigste er at du har det fint, og er med mennesker som gjør at du har det fint. Ut fra instastories hos dere begge virker det som dere har det veldig fint sammen, og det er det eneste som betyr noe. You do you, for du selv vet best. Husk det når det begynner å strømme på dritt fra sjalu jenter som ikke har bedre ting å gjøre. Og nyt ferien din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg