VI SLITER SKIKKELIG

Hei babes! Fy søren som vi har slitt dette første døgnet her i LA. Tidssonen er jo helt annerledes her i forhold til i Norge, og det fører jo til tidenes verste jetlag. Vi må virkelig kjempe for å holde oss våkne til lenger enn 19-20, og da ender vi opp med å våkne 03:00 på morgenen. Det er helt ubrukelig… Heldigvis har det bare gått to netter her og begge de to har vært ganske slitsomme, men i dag regner jeg med at det skal gå fint. Vi kommer jo tross alt inn i det til slutt, og for å hjelpe på den situasjonen har vi booket bord på Catch til klokken 21 i kveld. Det betyr at vi ikke har noe valg enn å holde oss våkne, haha. 

Vi var ganske flinke til å komme oss ut i går også (i hvert fall på dagtid), og da startet vi så klaaart dagen med frokost på Veggie Grill. Så yummiii!! Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: denne restauranten skulle vi hatt i Norge!

Dessert ble det selvsagt også! Churros sundae <3 <3 <3

Etter frokosten var inntatt kastet vi oss i en Uber til Santa Monica. Det er verdens fineste området hvor jeg elsker å henge. Det kryr over av glade mennesker med smil om munnen, og det gjør meg så sjukt glad! Det var skikkelig varmt i går, opptil 29 grader på det varmeste, så vi angret mildt sagt på at vi ikke hadde pakket bikinier med oss slik at vi kunne både badet i havet og solt oss. Next time!

 

Btw! Veldig mange spør hvor denne buksa er kjøpt, og den er kjempe gammel fra Topshop. Sorry! <3

 

Etter Santa Monica dro vi til Target å handlet inn alt av nødvendigheter vi behøvde å ha her i leiligheten vår. Det eneste jeg glemte var sjokolade (how could I?!?!?!), og det irriterer meg grenseløst fordi jeg craver det så forbanna myeeeee… Golnaz tror jeg er gravid haha, men det tror ikke jeg. Jeg vil bare ha sjokolade 😫 Heldigvis har vi blant annet Dunkin’ Donuts rett rundt hjørnet, så gjett om jeg skal løpe dit så fort dette innlegget er publisert. Haha!

Solen steiker i dag også, så jeg gleder meg skikkelig til å ta fatt på denne dagen. Det er forresten så sykt rart å blogge for dere nå, klokken er 10:00 på morgenen her og hjemme hos dere er den 19:00 på ettermiddagen. Mindfuck.

Vi prates mer senere, fininger! Stor klem <3

6 kommentarer
    1. Aaaaah, det ser såå deilig ut i California nå.. 😍 Bodde selv i San Francisco tidligere og California er noe helt eget! Kos deg masse! 😀

    2. Hei! Håper du koser deg på ferie og at du får slappet skikkelig av og får ladd opp batteriene dine <3
      Bare et forslag; ser mange har en mening om deg og dine tanker om miljø. Det har jeg ikke tenkt til å ta opp her, men det som kansje kunne vært kult er om du hadde hatt en veggis-utfordring på bloggen? F.eks. 14 dager uten kjøtt, deretter 7 dager uten kjøtt og meieriprodukter 😀 for det første er det mer miljøvennlig å slutte å spise kjøtt enn det å slutte å fly, og for det andre tror jeg du kommer til å inspirere mange til det samme! Jeg vet du har to dager i uka uten kjøtt allerede, noe som er kjempebra og som flere skulle hatt, men hvis du tar det sammenhengende over tid lærer du deg nok flere vegetariske retter på kjøkkenet som kan føre til at du spiser sjeldnere kjøtt. Tenkte på dette fordi du skryter sånn av den restauranten 🙂
      Selv er jeg verken vegetarianer eller veganer, men er bevisst på kjøttinntaket mitt.

      Du er skjønn! Stå på, du kan sette jord og hinmel i bevegelse om du bare vil. <3 klem

    3. Jeg må bare spørre, får du aldri type food-baby når du spiser? :´D Jeg får ALLTID det når jeg er ute på middag, og orker derfor ikke gå i fine croptops o.l fordi jeg føler meg som en ballong etter maten er fortært. Men du ser jo alltid smashing ut, uansett om du akkurat har spist eller ikke, så måtte bare spørre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg