VIDEO: LIFE UPDATE / SNAKKER UT OM MIN EX

HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN MIN HER!

8 kommentarer
    1. jeg må innrømme at jeg tidligere var skeptisk til deg med tanke på hvordan ting ble fremstilt i media, men etter å ha fulgt deg i det siste må jeg si at du virker som en herlig person som har vokst mye. du har innrømt hvor du har tatt feil og byr på deg selv. det er veldig inspirerende isabel. håper du fortsetter slik for du motiverer andre til å være seg selv og det er faktisk godt nok. ha en super dag!

    2. Kan jeg bare få spørre.. Når du tjener så mye penger i måneden, hvorfor i alle dager investerer du ikke i mer kvalitetsklær? Er det bare kvantitet som teller, ike kvalitet? Det er jo stort sett bare ræl fra Nelly du kjøper.. Vil du ikke bygge deg opp en skikkelig eksklusiv garderobe? Og så style forskjellige eksklusive plagg? Mer miljøbevisst er det også, om du klarer å la vær å kjøpe så sykt mye klær hele tiden, som du bare bruker typ 1 gang…
      Bare en tanke

      1. Kunne ikke vært mer enig med deg 🙂
        Jeg forstår heller ikke hvorfor det kjøpes så mye billig ræl. Og miljøet er en ting, men ingen hemmelighet at mye billigklær blir laget av småbarn.

    3. Hei!
      Hva synes du om at du tjener ca. like mye kroner på én måned som en nyutdannet sykepleier gjør på et år?
      Du gjør selvfølgelig en innsats for pengene, og jobber hardt for de, men i det store bildet så kan ikke jeg fatte at influencere kan tjene så mye penger på «ingenting». Dette hvis man setter perspektiv på virkeligheten.
      Skjønne selvfølgelig at du ikke har noe med dette å gjøre, men ønsker gjerne synspunktet ditt på dette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg