VIDEO: MINE UPOPULÆRE MENINGER!

HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN MIN HER!

12 kommentarer
    1. Beklager virkelig for dette, jeg veit du sa at dette er dine meninger og jeg respekter dem… men hvordan kan du hate Harry Potter? Spesielt når du bare har sett en halv film? Jeg veit at dette er dine meninger, men det er Harry Potter! Bøkene er et mesterverk uten like! Og filmene har absolutt ingenting å stille opp med mot bøkene. Jeg kan godta det hvis du ikke liker filmene, men å si at man hater Harry Potter kun basert på inntrykket av en halv film? … Okei, måtte bare få det ut. Beklager for det lille utbruddet. Likte videoen din (utentatt delen om HP) og syns det er veldig bra at du sier hvor viktig det er i at man overholder reglene gitt av myndigheten, selv om det er gørr kjedelig 🧡 Hvis du har lite å gjøre så har jeg en bokserie på sju bøker du kanskje kan prøve? 😬 Men mest av alt, supert at du er et så voksent og bra forbilde når det gjelder karantene. Mange unge trenger å se at det er viktig, selv om det er kjedelig 😊

      1. ble såååå glad når du sa det med Harry Potter. 2000% enig. Alle vennene mine hater på meg fordi de er store fans, men jeg synes det er noe drit. Døds kjedelig. Helt enig i det med ekte pels og når gutter er for klissete. Love u💕💕

    2. Hahaha!! Dette var sykt gøy!! 😂 jeg ser jo at jeg er mer lik deg enn jeg først trodde 😄 satt bare å sa “check” på hver eneste mening og det er ikke kødd ei gang!
      Godt å se at jeg ikke er alene 😁
      Heier på deg og synes det er fantastisk at du tar karantenen på høyeste alvor ❤️ Super bra!

    3. Haha!! Du har blitt så sykt rå. Får sååå gode vibes av alle dine sosiale medier nå. Du er så sykt herlig! Stå på, elsker alt du gjør 💛

    4. Enig ang overdreven romantikk. Har brent meg på så mange bad boys og driver nå og snakker med en sånn good guy… jeg vil jo tross alt ha en familie og barn en dag, men herlighet.. han begynte å snakke om å få barn sammen allerede før vi hadde møttes, og på vært første møte kikket han på meg med store øyne hele tiden og sa at øynene mine er blå som havet og han ville holde meg i hånda. Guuud…… det er noe med at det blir så lite troverdig liksom. Med bad boys er det mer sånn realistisk. De maler ikke et fargerikt bilde av verden liksom, og later som de liker deg godt, på en måte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg