1. Det virke som du har forandra deg mye.. til det bedre 🙂 du e den beste bloggern. Og du gjør nok veldig lurt i å gå over mot yt. Fortsett akkurat sånn her 😉

    2. Hei Isabel!
      Så på storyen din for noen dager siden at du hadde en sykt fin skittentøyskurv (😂) i flettet kurv, med lokk på. Hvor er denne fra?❤️

    3. Hvorfor er du så opptatt av alder? Han var jo tydeligvis en tiltrekkende fyr da du havnet i seng med han, men så får du panikk fordi han var 2 år yngre? Hva er greia med det? 🙂 Greit mtp på at han løy og det er ugreit, men var ikke sånn du framstilte det med at det var løgnen som var problemet.

    4. Hei! Såg på videoen og hørte du snakket om at du gruer deg for å bli eldre/kvir deg til bursdager og sånt. Jeg slet med det samme før, men etter mye øving har jeg greid å snu tankegangen! Hver gang jeg fikk en tanke som «å nei jeg begynner å bli gammel» «herregud jeg blir snart 30» osv, minnet jeg meg selv på hvor heldig jeg er som får bli eldre, og at det å for eksempel bli 30 ikke er en selvfølge for alle. Noen sliter med harde levekår, andre med dødelige sykdommer, og de får aldri bli 30år. De blir kanskje bare 21.
      Jeg har sett flere rundt meg miste sine kjære i en alt for ung alder. Jeg har heldigvis aldri opplevd dette selv, men å klage på at jeg får leve til å ett år eldre er noe jeg aldri kommer til å gjøre igjen.

      Jeg har lagt merke til at du er veldig flink til å være takknemlig for familie, venner og livssituasjon, og du ser at du er veldig heldig som har det så godt. Derfor tror jeg også at om du vil, og reflekterer litt rundt temaet, så kommer du ikke til å kvi deg til bursdager lenger.
      Du er heldig som får bli 26, det er ikke alle som får bli det.

    5. Deg i 71 grader nord tror jeg ville vært så fantastisk å se. For tror du kan, få til det du vil 🙂 Du er ei som byr på deg selv, samtidig som du er ydmyk. Kast deg på 71 grader nord, du vil bli en ener for alle 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg