VLOGG ⎟ SKAL VI DANSE – JEG HAVNET I DUELL

Hei fininger! Her kommer vloggen fra forrige ukens sending av Skal Vi Danse. I dag er det ny sending, og etter at jeg endte opp i duell sist er jeg super nervøs for hvordan det skal gå i kveld. Jeg har prøvd å ikke tenke så mye på det denne uken, men det har vært lettere sagt enn gjort. Jeg vil jo så gjerne bli med videre på dette fantastiske eventyret, da det betyr så mye for meg. Derfor blir jeg ekstra stresset og nervøs når jeg hele tiden har i bakhodet at det endte opp i duell sist sending.

I kveld danser jeg først av alle. I kveld er temaet “Kjendisens valg”, som betyr at jeg har bestemt låt og dans selv. Jeg skal danse til favorittlåten min “Crazy in love” av Beyonce. Dansestilen blir hip hop! Jeg har hatt 8 timers treningsdager denne uken, og gjort alt jeg kan for å få til en enda bedre dans enn jeg har hatt tidligere. Jeg gleder meg veldig til å vise den frem! <3

I tillegg til en vanlig pardans, har vi også gruppedans i kveld! Jentene mot guttene! Jørgine, Emilie og jeg skal danse mot Victor, Alexander og Christian. Vårt nummer er dødskult, så det må dere bare glede dere til! 😍

I kveld trenger vi virkelig all hjelp vi kan få, spesielt siden jeg holdt på å ryke ut forrige sending. For å stemme sender man sms med “11” til “26400”. 💖 I tillegg har dere tre gratis stemmer på TV2.no så fort sendingen starter! Dere kan stemme fra klokken 19:30 og frem til 21:00. Håper dere vil hjelpe oss videre i kveld! <3

24 kommentarer
    1. Åhhhh! Jaaaa! VLOGG! Digget den!!! Har savnet deg sååå på youtube!!! 😀 <3
      Skal heie og stemme masse på dere i kveld!!! You go girl! <3

    2. Heihei. Ikke helt fått med meg når du legger ut svar på spørsmål du får.
      Men jeg stiller deg bare ett spørsmål nå, og håper det blir tatt med til da.
      Hvordan i all verden får du håret ditt så innmari glatt og glansfullt?

    3. Herlighet for en hærlig person du har blitt, liker deg bedre å bedre for hver lørdag 😅 håper det blir no med deg og Benjamin, dere er så søte sammen 🙊

    4. Måå bare si så utrolig profesjonelt svart når du røyk ut av SVD.
      Selv om det var utrolig trist at du røyk ut! Vært utrolig gøy å fulgt din danse-reise.
      Masse lykke til videre!!

    5. Åh! Du og Benjamin! Dere er så fine sammen altså! Håper, håper, håååper at dere blir kjærester. Synd vi ikke får følge dere videre på Skal Vi Danse. Virker som Benjamin blir med deg på tur? 😀 Wee!

    6. synd du røk ut i dag! du var så flink!!

      hvilken øyenskygge bruker du forresten på videoen? sååå fin!

    7. Trist at du røyk ut av skal vi danse fine Isabel! 🙁 håpte du kom til finalen og skulle vinne, du har virkelig stått på ❤️

    8. Det var dessverre riktig avgjørelse at du røk ut,men du har jo vunnet kjærligheten! Endelig en ordentlig fyr!Gratulerer!:)

    9. Hei! Jeg har fått et skikkelig godt innrykk av deg etter skal vi danse! Håper du forsetter å stå på videre og ikke begynner med «skandaler» som Sophie Elise….du er den neste bloggdronningen. Håper du fortsetter på måten du gjør og er et like bra forbilde som du er!

    10. Utrolig synd å se at du røyk ut i går Isabel! Synes du var en helt rå Beyonce og rocker gulvet! Pluss at jeg elsket antrekket ditt 😍 Hvor er buksen fra? Husker du hvilket merke det var? 🙈

    11. Får helt frysninger av kjemien mellom deg og Benjamin, det er så fint ❤️ Du har hatt en helt fantastisk utvikling gjennom programmet. Håper dere holder kontakten etter programmet også 😊

    12. Veldig kjipt at du gikk ut, men du tok det som en helt. Liker deg bare mer og mer jo flere plattformer jeg ser deg på, og fikk et enda bedre inntrykk av deg på SVD. Stemte på deg 4 ganger (+ tre gratisstemmer) i går i håp om at du skulle gå videre. Men som sagt, du ble utstemt med stil og tok det som en champion!

    13. Hei Isabel
      Linken til bloggen din som du har i bioen på Instagram, virker ikke helt. Jeg tror du må skrive https:// isteden for www. Eller bare skrive sraad.blogg.no

      Hilsen John 🙂

    14. Gratulerer med en fantastisk utvikling i SVD, Isabel! Håper du nyter en uke på ferie, det er vel fortjent 😊 Vil gjerne vite hvor buksa du hadde på under «solo»-dansen i går var fra. Dødskult antrekk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg