1. Grattis i efterskott snygging 🙂
      Du använder alltid någon guld / glitter på ögonlocket som du köpt på sephora… vad heter märket och färgen nu igen?

      Kram kram

    2. Hahah så herlig! Du ser genuint lykkelig ut og jeg merker det smitter over på humøret mitt her jeg sitter. Fy søren for ei livsglad jente som setter pris på alt og alle. Klem❤️

    3. Hei,
      Jeg ser du har bestilt varer fra prettylittlething. Og jeg bare lurer på om klærene er små i størrelsene i forhold til her i Norge? Hvis jeg bruker størrelse xs, bør jeg bestille i den størrelsen?

    4. Du ska vel visa meir av vegas turen enn det der ?
      Du viste jo nesten ingenting ,var jo meir av at du var på rommet enn når du var ute

    5. Altså du er så sprudlende! Du kler bedre å være vlogger enn blogger, for personligheten din skinner virkelig igjennom på video. Du er mye rarere (og det mener jeg utelukkende som et kompliment) enn jeg trodde du var. Mere videoblogging!

    6. Omg du er helt rå!! Gratulere masse med dagen fine deg. Du virker veldig moden for alderen, er ikke alle 25 åringer som tenker like mye over forbruket. Tusen takk for at du er så ærlig og åpen rundt temaer andre ikke deler.

    7. Spørsmål til ukens spørsmål:
      Hvorfor gir du aldri noe tilbake til leserne dine iform av giveaways eller konkurranse ?

    8. Orket ikke å høre på alt du sa om regnskapet, switcha over til LV-kjøpet ditt. Tanken som slår meg er: tenk hvor rik du kunne vært om du hadde spart alle pengene du sløser bort!! Craaay

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg