VLOGG ⎟ VI MÅ PRATE…

Reklame |

HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN MIN HER!

10 kommentarer
    1. Du vet man ikke får urinveisinfeksjon fordi man ikke tisser ut sæden? 🙄 Sæden kommer ikke opp i urinrøret i det hele tatt. Men bakterier fra begges kjønnsorgan gjør, og da får man urinveisinfeksjon.

    2. Hei!! Kan du PLIS fortelle hvilken størrelse du bestilte de buksene fra PLT i? Jeg har samme problem med jeans som deg og de passet jo deg så bra!!

    3. Jeg eeeeelsker elsker videoene dine 🥰 De er så morsomme! Asså jeg døde når du ikke fikk på deg buksen, haha! Du er så morsom og får meg alltid i godt humør og til å le ❤️ Takk for at du bare er deg selv, Isabel! 🤩

    4. Du er så søt Isabel, altså så utilgjort og naturlig på video. Man blir liksom kjent med deg. Jeg er nesten ti år eldre enn deg og får lyst å ta ett glass vin med deg bare fordi det virker som vi hadde hatt det så morsomt. 🙂

      Og ref tidligere kommentar her, nei du har rett i at man ikke får urinveisinfeksjon av å få sperm i skjeden men det renner alltid litt ut hvis man ikke går på do og presser ut, noe som gjør trusa våt som kan gi urinveisinfeksjon

    5. Hei! Jeg bare lurer så på hvor du har kjøpt de fine runde øredobbene ? Har lett og lett men finner ikke 😛

    6. Angående ditt utsagn om demonstrasjonen: “Det var frarådet, men ikke forbudt å gå på demonstrasjoen” Dette bare forteller hvor lite sunt fornuft mennesker har i dag. Ikke så rart at mennesker må leve etter lover og regler der myndigheter må forby og stenge ned for at dere skal forstå alvoret. Når samfunnet åpnes må man fortsatt respektere hverandre og holde avstand, men sunt fornuft ser ut å bli borte. Dette gjelder alle som ikke holder avstand, uansett om det er i parker, på stranda, eller i butikker. En demonstrasjon er noe man ihvertfall ikke burde arrangere under en pandemi. Så lenge noe ikke er forbudt så ser dere ut til å “glemme” at smitten i Norge fortsatt eksisterer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg