VLOGG ⎟ WTF HUN HENGTE UT KROPPEN MIN!!

HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN MIN HER!

51 kommentarer
    1. Haters Will always hate. Du tok et valg sammen med kroppen din, å det burde alle respektere. Ikke bry deg om det negative folk sier rundt utseendet ditt, for når du bryr deg for mye så gir du dem akkurat det dem er ute etter. Hadde vedkommende hatt litt selvrespekt så hadde hun aldri trengt å henge deg ut på den måten. Jeg sier bare til alle der ute: liker du ikke det du ser så se en annen vei. Det er ikke vanskeligere enn det. Du vet selv hva du er og hvem du er, så se forbi slike mennesker, til syvende og sist så er ingen i verden fullkommen. Forbli den glade smilende jenta vi ser blogge hver dag ✌️❤️

    2. Seriøst😀 Jeg har aldri ledd så mye i hele mitt liv, som når mamma raad sa æsj til champagnen. Holdt på å tisse på meg.
      Dere har det så morro sammen.
      Du må begynne å vlogge HVER dag.

    3. HAHAHAHA JEG LER SÅ MYE AV MAMMAN DIN!! Seriøst hun er den kuleste! 😂 Og du er beautiful as always Isabel ❤️ Digger deg!!

    4. Det er ikke rart folk ler av kroppen din, den ser veldig rar ut. DU har vendt deg til den, men folk som ser deg for første gang får sjokk. Det de reagerer på er at du velger å se så jævelig ut. Hadde du hatt naturlig litt ufin kropp er det ingen som hadde ledd. Den videoen bør fortelle deg hva alle tenker, men stort sett holder for seg selv.

      1. Nei her må eg stoppe deg! Har ikke foreldrene dine lært deg noenting her i livet, eller er du for dum til å motta den informasjonen? Nei isabell, du ser helt smashing ut og jeg er kjempe misunnelig på hvordan du der ut. Flott jente med flott personlighet.

      2. Få se bilde av kroppen din! Tviler sterk på at den ser bedre ut enn Isabell sin. Jeg blir virkelig kvalm sv folk som sparker de som ligger nede

      3. Æsj! For en ekkel komentar! Rett og slett kvalmt av deg å spy ut av deg en sånn mening om et annent menneske! OG hvis dette er dine tanker, ja så burde du holde det for deg selv!
        Har du ingenting pent å si, så la være!

        Isabell, du er fin akkurat som du er! Opeasjoner eller ei<3

      4. Vanessa: Herregud for en ufin kommentar. Du tar nok feil hvis du tror folk ikke håner folk med naturlig kropp også. Men det at man er operert gir ikke folk mer rett til å håne. Folk som deg må faen meg skjerpe seg.

      5. Du har akkurat sett en video som handlet om mobbing.. Og du skriver sånn.. Du mår ikke bedre selv av å skrive stygge ting på nettet om andre.

      6. Du er ikke smart som du ønsket å virke som her. Og jo folk ler uansett hva man gjør, du kan være den vakreste, klokeste og mest hjelpsomme i verden, men folk skal alltid finne noe å klage over.
        Det er nettopp derfor hun skal gi faen i andres meninger FORDI HUN LEVER IKKE FOR ANDRE.
        Og uansett haters makes her famous, så der gjør du en knallbra jobb. Tasså lær deg at uansett utseende så er man også et menneske, med emosjoner og tanker. Gå og klag over viktigere ting som urettferdighet i verden og hvordan få bedre selvbilde. Siden du virker så selvsikker, har du vel noen tips?

      7. Hjelpes meg. Synd det finnes slike fæle mennesker som deg. Det er ikke Isabell de ler av, men deg som ikke har lært normal folkeskikk enda😱

      8. Du burde rett og slett fått inndratt retten til å være på nett! Har ikke foreldrene dine lært deg hvordan du skal oppføre deg? Det er flaut å lese slike kommentarer. Du trenger ikke spy ut all eder og galle som hjernen din koker opp! Skam deg, Vanessa!! Neste gang du er fristet til å poste noe slik så kan du tenke etter om du hadde likt at noen hadde skrevet slik til deg eller til noen av dine. Ingen grunn til å være tøff bak et tastatur og tro du kan komme med slike oppgulp uten at noen reagerer.

      9. Hvorfor så negativ? :/ (Vanessa)
        Alle tenker ikke det samme som deg og denne jenten… Jeg kan bare snakke for meg selv da, men jeg er uansett en av de som ikke tenker slik som du gjør!
        Synes ikke det er kroppen (med eller uten kirurgi) som gjør en person «pen», «vakker» eller «stygg for den slags skyld, for meg personlig handler det om utstråling, personlighet og de valgene en tar!
        Synes vi jenter må heie litt mer på hverandre og stå sammen i stedet for å dra hverandre ned.

        ps. Sykt fin måte å håndtere situasjonen Isabell! Det er fint at en kan være ærlig og sårbar om usikkerhetene våre, men fremdeles svare på en reflektert og kontrollert måte <3

    5. Så dum du var som ikke gikk rett til politiet i Dubai med videoen. Da hadde hun fått utreise forbud og du hadde fått erstatning på rundt 1 mill. Dirham. Kunne hun ikke betalt deg så må hun faktisk sitte i fengsel her til det er betalt da det er gjelds fengsel i Dubai. Men du velger å ikke omgi deg med gode rådgivere og da går du glipp av gode råd og støtte.

      1. Skriver aldri på innlegg men synes du har gjort så mye bra i det siste ved å vise en bedre side av deg. Skal ikke si at du er noe dårlig menneske på privaten for det kan ikke jeg uttale meg på men av det man ser i sosialemed.

        Synes det er kjempe bra at du tar et ansvar og snakker mer åpent og ærlig. Men en ting er at du sier at du blir hengt ut av denne jenta og at du blir snakket drit om, og ja det blir du men tenk litt på at du sier negative ting om henne i sammeslengen. Skal vi mennesker få stopp på negative oppførsel mot hverandre må noen ta ansvar å stoppe.

    6. Vil bare si at det er din feil og gå til klinikk så starte med de operasjonene. Det er ikke landet det var i eller selve Istanbul som er skyldig for det😅.
      Hvis du mener du er misfornøyd med operasjonene burde du kanskje ha gått til et 5 stjernes klinikk i Istanbul istedet for enn billigen..???

    7. Dere er så sykt søte!! Stygt av hun dama å sjans deg, ingen fortjener det. Du er sterk, og superflott!

    8. Hei, vil bare si at du bør ha en boks med laktase-tabletter til de tilfellene du spiser mat med laktose. Det bryter ned laktosen, så slipper du å få vondt. Det får du tak i på apotek, tror også det er tilgjengelig i butikker i sørlige land, da det er store deler av befolkningen som er laktoseintolerante. Harde oster er naturlig laktosefritt, så derfor opplever du ikke ubehag med det.

    9. Først og fremst; du er så nydelig! Utstrålingen din og hjertet ditt. At du tar med mammaen din på ferie isteden for å dra med venninner og feste. Det sier mye om deg og det står det stor respekt av!

      Til det med rumpa; vi alle gjør feil. Vi alle ønsker å se bra ut. Noen ganger slår det feil og det blir ikke som man har sett for seg. Jeg ville fjernet implantatene og rettet fokuset bort fra utseendefikseringen. Vet det er vanskeligere sagt enn gjort, men det er viktig å prøve.

      Dårlig av jenta å legge ut av din kropp, men jeg tror hun bare ikke tenkte på at det er en person bak kroppen som har følelser. Folk tenker at de som opererer seg ber om oppmerksomhet og at de sikkert tåler det. Sannheten er jo som oftest en helt annen.

      Tenk over livet ditt Isabel, om all denne eksponeringen og perfekte instagramfeeden er verdt det. Om du ikke hadde kamera eller mobil, hadde du tatt de valgene du tar og reist på de stedene du gjør? Eller er det egoet ditt som ønsker dette? Ønsker deg alt godt.

    10. Jeg tror ikke hon hater body shaming så mye. Da skulle man jo ikke henge ut noen så grovt som å legge det ut på Instagram.

      Guuuurl you are amazing ! Elsker bloggen din. Allt med deg virker så genuint , ønsker deg og familien all lykke og glede. Fortsett med det du gjør for du skiner. #powerwomen

    11. Hvis du ikke er fornøyd og du tror du muligens har brystimplantater i rumpa, skal du rette opp i det?

    12. Vanessa, jeg håper du blir vist mye mer empati for feil du gjør og har gjort i løpet av livet ditt, enn det du viser Isabel her. Jeg håper inderlig at du får det bedre med degselv, da noen som får seg til å skrive noe så hatefullt til et annet menneske umulig kan ha det veldig bra.

      Isabel, jeg har fulgt deg lenge, og jeg er så stolt av deg og hvor langt du har kommet. Du viser et utrolig mot og en indre styrke ovenfor kamper de færreste kunne klart å stå i. Jeg er sikker på at du vil få igjen for dette. Ditt gode hjerte skinner gjennom, på tross av alt hatet du får. Jeg håper inderlig at du klarer å holde på den jenta, og at du aldri endrer deg. Du kunne ha skrevet en så mye styggere melding til den jenta som bodyshamet deg. Istedenfor valgte du å være sårbar og gi et innblikk i hvordan det føltes å stå på andre siden av det. Det er det vår verden trenger.

      Vis sympati og empati for de som hater, for de er som regel mennesker som ikke har det noe særlig bra, eller som trenger en vekker, slik den jenta åpenbart trengte.

    13. Det verkar som att folk tror det är ok att säga fula saker om människor som har opererat sig eller är offentliga. Man är inte mindre människa för att man har förändrat något eller för att man är känd. Bodyshaming inkluderar alla sorters kroppar inte bara de kroppar man själv tycker ser bra ut. Till de som kommenterar så stygga ting till en video som handlar om mobbing, hoppas ni en dag växer upp och ser vad ni faktiskt är med och skapar. Kroppshets, ångest och mobbing är ni del utav. Hoppas ni en dag mår bättre i er själva och kan ge stöd till andra istället för att trycka ner dem.
      Och du Isabel, är jättefin. Kram!

    14. Dette blir min første kommentar på en blogg noen sinne…. men dette fikk meg engasjert.

      For å starte med det viktigste … Du, frøken. Du er vakker!!

      Slikt som denne personen har holdt på nå er en straffbar handling. Man kan ta så mye bilder og videoer man vil av folk ,det er lov.(noe som også er idiotisk)
      Men med en gang det blir delt offentlige, blir det en annen sak. Hun burde skamme seg rett og slett.
      Alle burde bli klar over hvor alvorlig denne handlingen er. Æsj!!

    15. Isabel sier jo at hun ikke kommer til å snakke noe mer om operasjoner! Da er det ikke vits i å spørre henne om skal ta ut implantater og ditt og datt! Sant? Digger deg og familien din, Isabel! Smask! <3 <3 <3

    16. Er det ikke mulig å fikse implantatene?
      Jeg synes du er flott altså, men om du ikke er helt fornøyd selv mener jeg 😊

    17. Herlighet Isabel! Blir så glad av å se på deg. Du er en så fin person, og slik som du fremstår nå i sosiale medier er så fint å se. Du har virkelig snudd om og blitt et så fint forbilde for alle unge mennesker som leser bloggen din <3. Og du sprer så mye positivitet og glede!. Jeg håper virkelig at du klarer å børste av deg de helt ufyselige kommentarene du får – du fortjener dem virkelig ikke. Og det er så viktig å huske på at de som slenger dritt- ikke har det særlig godt med seg selv…

    18. *
      – hun henger
      – hun har hengt
      – hun hengte
      – hun hadde hengt
      – hun skal henge

      🙂 😉 🙂

    19. Girl! you fine(!!) Isabel jeg har fulgt deg i over lang tid og må ærlig si at jeg bare elsker deg mer og mer som person. Så reflektert, ydmyk og ærlig. Skulle ha hatt flere jenter som deg for honestly, jenter burde støtte hverandre mer enn det vi gjør.

      Jeg heier på deg! (vær så snill – vlog mer med moren din, hun er jo bare helt herlig!)

    20. Akkurat sett vloggen din og aldri trodd jeg skulle si dette men jeg synes du er ei flott jente og kommer til å fortsette Å følge deg. Var negativ før jeg klikket meg inn på siden din! Meeen jeg tenker du er et fint forbilde Isabel, you blog/vlog girl ❤️
      Du vet, haters will hate- drit i dem! Synest du agerte på rett måte mot den jenta.

      Ha en fin dag
      Klem C

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg