“Jeg er en rundbrenner”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God kveld, fine. Hva gjør dere? 🙂 Jeg har hatt besøk av lillebroren min og vi har hatt skikkelig koselig storesøster og lillebror-tid sammen. Vi har ledd oss i hjel av pranks på YouTube. Folk er så sinnsykt gærne, haha! 

Det jeg egentlig ville dele med dere er et innlegg fra november som jeg publiserte her på bloggen. “Jeg er rundbrenner” heter det. Haha! Det er vittig å lese nå som jeg er i et forhold, og fant mannen i mitt liv gaaanske kjapt etter det innlegget ble publisert. Eller… fant og fant. Jeg hadde vel funnet Pierre allerede da også (som det skinner gjennom på forklaringen av hvilke krav jeg har til gutter, haha), bare at vi ikke hadde noe… Ordentlig? Vi visste ikke helt selv hva vi var på den tiden, husker jeg. Vi ville vel i grunn begge to ha noe seriøst med hverandre, men begge holdt litt igjen. 

Dere kan lese det innlegget her. Jeg ble visst ei forholdsjente til slutt – lykkeligere enn noensinne. 

10 kommentarer

Siste innlegg