ukens spørsmål

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / tights her

________

Hvilken ungdomsskole gikk du på?

– Jeg gikk på Undheim skole fra 6. – 10. klasse.

Hva skjer med neglene dine egentlig? Sett de på snap i ukesvis nå. Ser jo helt forferdelige ut. Fikser du de aldri lenger?

– Haha, søren at du la merke til de! Kanskje vanskelig å la være, haha. De så helt forjævlige ut (beklager språket), men det ble aldri tid til å få de fikset. Og så reiste jeg plutselig, og da vi var på en neglesalong der, kunne de tydeligvis ikke fjerne akryl. Så da hadde jeg ikke så mye til valg, enn å gå rundt med “lekre” negler. Nå har jeg rivet dem av, en etter en. En ny time skal bookes umiddelbart! 😉 Føler meg som en mann uten mine kjære negler, haha.

Kan du fortelle om din opplevelse med anoreksi? Mulig du har skrevet om det før, men jeg har ikke fått det med meg før nå.. Er du helt frisk nå? Tenker du fortsatt på hva du spiser i forhold til det å holde deg tynn?

– Jeg har skrevet et innlegg om det på bloggen for en god stund siden, du kan lese det her. Vel, jeg vil tørre å påstå at jeg er helt frisk nå, ja. Det begynner å bli et par år siden jeg slet med det, heldigvis. 🙂 Jeg kom meg ut av det med god hjelp fra helsevesenet, noe jeg er evig takknemlig for den dag i dag.

Hva er det beste med å være toppblogger?

– Hmmm! Det er så mye! Det absolutt beste må være å kunne nå ut til så mange, og ikke minst mulighetene bloggen gir meg. 🙂

Hvordan gikk det med bil serfikatet? Har du tatt det nå?

– Du, jeg holder fortsatt på! Haha, never ending story det der ass.. Jeg er flink til å ta kjøretimer intensivt i en viss periode, før reising og diverse annet tar opp tiden min. Akkurat nå tørr jeg faktisk ikke kjøre, med tanke på at jeg er redd for at det skal være glatt ute. Jeg mener, det er en stor nok utfordring når veiene er snøfrie, for å si det sånn!

Hvor er chokeren og toppen fra?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Chokeren finner du her, og toppen her.

Når kommer neste video av hjemme hos Pierre og Isabel?

– Det skal vi spille inn til uken som kommer! Akkurat nå har vi en prank og en video fra Istanbul-turen som venter på å bli lastet opp i første omgang.

Skal dere ha adventskalender, isåfall hvordan?

– Det var meningen, men ettersom vi mest sannsynlig blir å reise og derfor blir borte halve desember, er vi litt usikre på hvordan vi vil gjøre det. Vi får gruble litt til på akkurat det! Om vi skal, blir det pakkekalender. Jeg elsker det, hehe. 

Hvordan er det mellom deg og Pierre nå?

– Vi har det helt fantastisk. Vet dere, jeg tror faktisk ikke at vi har vært så forelsket som det vi er akkurat nå. Jeg er så utrolig lykkelig sammen med han, at det nesten er litt skummelt. Det er absolutt ingen andre jeg kunne sett for meg en fremtid med. Jeg tror, med hånden på hjertet, at jeg har funnet mannen i mitt liv. Jeg har sommerfugler i magen konstant, tross at vi har vært sammen i snart et år. Kjærligheten er så fin! <3

Liker du ikke å ha lavt hårfeste? Har selv veldig høyt, og syns ditt er såå fint!

– Takk! Jo, altså det er ikke det som er problemet, men mer alle disse babyhårene som ligger rundt som irriterer meg. 🙂

Hvor fikser du bryna dine?

– Flinkeste Elin på Brow Rehab Pilestredet fikser mine. Det er absolutt ingen andre som får røre dem, enn henne. Hun er den flinkeste dama i gata! 

______________

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

49 kommentarer
    1. Ikke så rart at du fremdeles er stormende forelsket, dere har jo ikke vært
      sammen ett år engang! Nyt det 😊

    2. Vet du sikkert er lei disse spørsmålene, men er grunnen til at du opererer deg fordi du ikke er fornøyd med deg selv? Fordi du sier du har god selvtillit, men derfor lurer jeg på hvorfor du opererer deg, om du er fornøyd? Ikke misforstå, mener ikke dette negativt!

    3. Forelskelse varer i 3 år, så er et par år igjen enno! Etter det går det over til og være mer glad/elske noen og dere kysser kanskje ikke like mye lenger…

    4. Elsker bloggen din!! Hvordan uttaler du etternavnet ditt? Med å eller a? Er noe jeg har lurt på i lang tid:) Har også hørt du har operert bort noen av ribbeina dine, er det lang restitusjonstid? Hvordan går det?:)

    5. “My forehead had all these little baby hairs, and I would always break out because of them,’ the 35-year-old wrote. ‘Every photographer would Photoshop them out anyway, and I thought I looked better without the baby hairs, but now I miss them” – Kim K

    6. 1. Dette ser jeg du aldri svarer på. Men jeg spør likevel: Hva jobber Pierre som?
      2. Hvordan skal du takle depresjonen din? Mtp du ikke vil ha psykolog. (Misforstå meg rett! Men det kan være fortiden som kommer tilbake. Det kan være mange årsaker som du ikke engang er klar over..)
      3. Hvorfor kan du ikke fortelle om hvilken klinikk du har operert deg på i Istanbul?

    7. kan du fortelle litt om hvordan du ser ut når du er ferdig med hårfjerning med laser?vurderer nemlig å utføre dette selv<3

    8. Hei,
      Lurer på hva Pierre jobber med? Har fortstått det litt som at dere jobber sammen med bloggen, stemmer det? I så fall hvordan gjør dere det med lønn, deler dere bare på inntekten du får inn, eller betaler du han en viss sum hver måned?

    9. Hei du over her..ja Pierre jobber sammen med Isabel på bloggen..hun har nevnt det mange ganger allerede, så skjønner liksom ikke hvorfor folk ikke får det med seg:O følg med folkens!!

    10. Moderator som tar seg av kommentarene dine ? Hva innebærer det?
      Jobber vedkommende på en fredagskveld også?
      Eller bare er det en løgn ?

    11. Hei! Jeg har veldig lyst å bestille klær på shein, men lurer på en ting! One size str der inne, passer de kun de som
      Bruker XS-s? Eller passer de til en M/L og?
      Plis svar ❤️

    12. Kunne ikke du hatt ett innlegg som handler om sex?
      Hvordan det er, hvordan det føltes første gang osv?

    13. K: Jo, man kan bli helt frisk fra anoreksi 🙂 Jeg er selv et levende bevis på det etter 6 år i kampen. Om jeg spiser 1kg godis på en lørdagskveld, så joda jeg kan få et snev av dårlig samvittighet, men det får jo så og si alle når de trøkker trynet fullt av usunne ting 🙂 Tenker ikke over at “ånei nå blir jeg feit” eller “shit så mange kalorier”. Mange vil det nok følge resten av livet, men for andre kan man bli 100% frisk heldigvis!
      Fine svar Isabel!

    14. Ønsker det samme som Thea, et innlegg om din første gang og en beskrivelse av hvordan det var. Haha, kanskje liitt for personlig, men jeg er jomfru og tør ikke ha sex, så jeg ville satt stor pris på å høre om din opplevelse.

    15. En oppe her kommenterte det samme som jeg tenkte da jeg leste svarene på spørsmålet ditt om anoreksi.. man blir aldri helt frisk av dette. Snakker av erfaring, vært ‘frisk’ i fem år men det slipper aldri taket 😍😍😍

    16. Hei:) har nettopp begynnt å lese bloggen din å syns dt er en fin blogg <3 kan være du har skrivd litt om dt før men spør nå allikevel jeg 🙂 hva var dt som gjorde at du begynte å blogge ? 🙂 hva er ditt favorit tema å skrive om ?:) ha ei fin helg <3

    17. Hei kjære deg:)
      Håper de går bra at eg nominerte deg
      På vixen awards:) som årets blogger:) og 2 til:)
      Vil vise at vi setter pris på deg:)
      Håper dette kansje gir deg eit smil om munnen:)
      Stor klem:)

    18. Anbefaler deg VIRKELIG å øvelseskjøre rundt på natten i ukedagene, da er det typ ingen biler ute. Og når du føler at du er helt trygg på kryss, skilt, regler osv, DA kan du begynne å øve på samspillet mellom deg, billister og fotgjengere. Jeg lover deg at det kommer til å funke!

    19. Hei fine Isabel! Har to spørsmål:
      -Hvorfor byttet du navn fra Shirog til Isabel?
      -Har du noengang vært innlagt på en psykiatrisk avdeling?
      Mange klemmer fra meg 🙂

    20. Hvorfor byttet du navn til shirog?
      Pierre jobber med «teknisk» bak bloggen. Hva innebærer det? Er det du som får lønn og overfører til han?

    21. Hvor er du/foreldrene dine fra sånn opprinnelig? Kan du snakke det språket de snakker der? Kan Pierre snakke libanesisk (det er der han kommer fra sant?

    22. Er du ferdig med å operere nå – altså fornøyd? Eller er det mere du skal/ønsker fikse på?
      Har du kontakt med din far? (spør siden det er farsdag).
      Ha en fin uke:)

    23. Hvis dere skal reise mye, hvorfor har dere ikke gave til hverandre på adventssøndagene? (Skrives det sånn, hehe?) Det er noe vi vurderer her hjemme 🙂

    24. Så du hadde vært hos Extend your beauty, hva slags behandling tok du og var du fornøyd? Har lyst å prøve de ut selv! 🙂

    25. Heisann! Hvordan står det til? Bra? Det er supert! Jeg har to spørsmål til deg.
      1. Hvordan var kommunikasjonen mellom deg og Pierre første gang? Du er fra Stavanger mens Pierre er fra Sverige..Hvordan var første de første dagene/ukene/månedene for dere når det gjelder kommunikasjon ;-))
      2. Hvilket level er du på Candy Crush?😃😃😃
      Takk på forhånd!
      Ha en fin ettermiddag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg