uken som gikk

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ

Jeg har akkurat kommet hjem, men her blir jeg ikke lenge. Jeg måtte bare hjemom for å oppdatere bloggen og hente det andre objektive til kameraet. Skal det være, så skal jeg være! Magen rumler som bare søren, jeg er nødt til å få i meg en matbit før jeg stikker videre. Ah, jeg er så vanvittig giret på livet igjen! Fy søren så deilig det er å være baaaaack! Motivasjonen er på topp, jeg har energi herfra og til himmelen og jeg er konstant glad igjen. Happy Bella er tilbake i full storm!  

UKENS OPPTUR

Pepperkakehus-pynting med min kjære! Åh, det var så hyggelig. <3 Jeg elsker at vi innfører nye tradisjoner i forholdet vårt. Hihi! Kliss klass, jeg veeet.. Men altså, er man så styrt forelsket som det jeg er, er det ikke lett å legge skjul på.. Sorry! 

UKENS HØYDEPUNKT

Hva annet enn jubileumsdagen vår? Pierre og jeg har vært et par i ett år! Herregud, jeg er så forbanna lykkelig. Tenk at han har holdt ut med denne gærne frøkna i 12 måneder alt. Haha! Vi har vært gjennom ekstremt mye på forholdsvis kort tid, men shit så sterkt vi har kommet ut av hver eneste episode. Jeg har aldri kjent en slik kjærlighet for et annet menneske i hele mitt liv. Jeg tror virkelig på det de sier: man bare VET når man har funnet den rette. Jeg VET at jeg har funnet mannen jeg skal dele resten av mitt liv sammen med. Lol, jeg blir helt sentimental her jeg sitter å skriver.. Jeg er bare så evig takknemlig over å ha en så fantastisk bra mann som behandler meg som tidenes prinsesse. Elsker deg, Pierre Louis 

UKENS INNKJØP

1. her / 2. her / 3. her / 4. her (døøør for denne!!) / 5. her / 6. overdel her – bukser her

UKENS CRAVING

En utlandsreise! Jeg craver sol, strand og paraplydrinker. Vi var jo i Thailand forrige uke, men det var en kort visitt.. Vi blir å reise veldig snart, så jeg overlever nok!

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Okei, dette høres kanskje veldig dumt ut for dere som ikke er avhengig av godt lys for å bli fotografert hver bidige dag, men for oss bloggere er det heeeelt jævlig at det er så forbanna mørkt ute døgnet rundt. Bildene blir absolutt ikke like fine som de bruker å bli når det faktisk er lyst.. Jeg er helt avhengig av det, så jeg blir nødt til å investere i både et ringlys og softboxer. Dette funker ikke lenger – jeg blir så frustrert!

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Knit her / faux fur her / skjørt her / solbriller her / støvletter her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her / smykke her

UKENS NEDTUR

Å bli innlagt på sykehuset med enorme smerter i magen var ingen hyggelig opplevelse. Usch! Nå skal jeg virkelig se til å ta mer hensyn til helsen og ikke minst lytte til kroppen. Helsen er tross alt det viktigste jeg har! 🙂

UKENS TANKE

Det er deilig at jeg føler meg som meg selv igjen. Den selvsikre, sprudlende og livsglade Isabel. Det er lenge siden jeg har vært ordentlig meg selv, men nå.. Nå er jeg definitivt tilbake for fullt! Det er så vanvittig herlig! 🙂

UKENS MEST LESTE INNLEGG

INNLAGT

BLOGGEREN JEG SER OPP TIL

JEG FATTER IKKE AT JEG DELER DETTE!

 

38 kommentarer

Siste innlegg