OPPKLARING I NOEN RYKTER

Processed with VSCO with av8 preset

RUMOR HAS IT…

Det dukker jo til stadighet opp bisarre kommentarer som ikke har noe rot i virkeligheten what so ever. Jeg undrer ofte over hvordan alle disse ryktene oppstår, men da kommer jeg fort på at jeg ikke akkurat er en ukjent person og at mennesker elsker å gossipe – spesielt de som mener at de ikke er mine “fans”, men kan de virkelig mene det? Om du følger med på absolutt alt jeg gjør og er oppslukt i mitt liv, så er du faktisk en fan. Let’s be honest. Anyway! Her kommer noen rykter som jeg avkrefter og bekrefter. Good times!

– Jeg skal ikke være med på Bloggerne.

– Nei, jeg får ikke bot av TV3.

– Jeg “melker” absolutt ingen situasjon ved å endelig våge å stå opp i mot mobbing.

– Jeg har ikke operert magen min og/eller fjernet ribbein. 

– Jo, Rebecka er fortsatt en av mine bestevenninner.

– Jeg oppfordrer så absolutt IKKE mine lesere til å skrive stygge kommentarer til visse personer. Om dere følger med på hva jeg poster, så skriver jeg ganske TYDELIG at jeg IKKE ønsker at følgerne mine skal gjøre slik. Greit å vite fakta før man raser i fra seg til meg. Jeg kan derimot ikke stå til ansvar for hva andre mennesker velger å gjøre, annet enn å si hva jeg selv mener.

– Å jo da, jeg vet hvem som vinner Paradise og alt som skjer videre. Alle deltakerne vet hvem som vinner, uavhengig om man røk ut i uke 1 eller i semifinalen.

– Jeg forsørger ikke Pierre. Han tjener ganske godt selv, og har ikke behov for å forsørges. 

37 kommentarer
    1. You go girl 😀😎 stolt av deg. Det kan du være selv også 😀 et fint menneske utenpå å innvendig . Hehe må le av hva folk kan skrive til tider! Mye usakelig. Men dem som såffal har et problem 😀

    2. Men hvorfor har du lov til å fortelle på din instagramstory at det ikke er Erik som vinner paradise hotel? Tenk alle som heier på han, den skuffelsen. Er jo veldig kjipt av deg å avsløre for oss som følger med at han ikke vinner?

    3. Jeg vet ikke hvordan folk kan hate på deg, du har en Såå bra personlighet. Du var dronningen av pH så synd at du måtte ryke ut.Du vil bli husket som en farlig legende

    4. Hvis alle deltakerne skal si en person som ikke vinner, så blir det jo ikke så spennende, da. Hvor går grensa for hva som er underlagt taushetsplikten, egentlig?

    5. Syntes det er litt morsomt at folk legger seg oppi hva Pierre tjener? Dere er jo i ett forhold og du tjener jo kjempe bra og det gjør nok Pierre og. Men er det virkelig så farlig for folk om Pierre hadde tjent litt mindre enn deg og at du evt hadde stått for mest også hadde han bidratt med det han hadde kunnet? Er nok ingen som hadde reagert om han hadde tjent mest og du litt mindre 🙂 syntes bare det er en merkelig måte og se på det på, kjærlighet baserer seg ikke på at partneren din MÅ ha like mye inntekt som deg. Det er nok ganske mange partnere som tjener forskjellig

    6. Første gang jeg kommenterer noen sin blogg ever! Jeg vil bare si at du er helt fantastisk <3 se på noen av de andre bloggerne som ikke er så åpne og ærlige som du er! Syns det bra at du ikke har et filter når det kommer til dette med operasjoner og sånn. Du pynter deg selv, men ikke alt det andre liksom. Ser ut som du lever livet fult ut, og det er jo det man skal gjøre med det ene livet man har! Digger deg<3

    7. Jeg er så utrolig stolt av deg som klarer å jobbe deg igjennom all denne haten! Du er den sterkeste personen jeg vet om og blir så lei meg av all denne haten du får:( Hele denne saken med Kristin og Dennis/ Mads Hansen er dens skyld! Det de sier til deg ER mobbing… Stå på gurl💘 håper det går bra med deg, og håper på svar❤️Hilsen en 11 år gammel jente? Håper på svar

    8. Hva skjer mer mystoryen til ine? Er det kun spøk og ironi. Eller ble du og sophie Nilsen tatt med buksene nede mens dere snakker om ine? Noen kommentar til det så folk ikke hopper til konklusjoner..

    9. Alt folk skal legge seg oppi😂 samboeren min tjener dobbelt så mye som meg og betaler det meste av regninger, vi har felles økonomi og den som har penger betaler. So fucking what, dere er jo i ett forhold så hva så om du hadde betalt mer enn han når du tjener mer? Folk skal hate på og bry seg om alt mulig ass😂

    10. Hvorfor mener folk at du har sagt at ikke Erik vinner, om du ikke har sagt det?
      Jeg håper selv at han ryker med det første. Om du har gått ut offentlig med dette, så har du jo brutt kontrakten.

    11. Hadde vært artig om du skulle være med på Bloggerne da. Så se på dette som en liten ønsketenkning fra meg 😉 🙂

    12. Hei Isabel.
      Eg e over 30 og e fan av PH 😀
      Det eg ikkje skjønner er hvordan tenker dere når dere kommer hjem. Dere vet at oppførselen der inne blir veldig overdreven fordi dere er med på et spill. Hvorfor kan dere ikke bare bli venner igjen å legg spillet bak dere, ikke fortsett når dere kommer hjem igjen 🙂
      Det andre jeg lurer på er jo at Erik kalte seg Gud, å du skrev på bloggen din at ikke en gang Gud Vinner. Da henviser du til Erik og det betyr at du ødelegger da for seerne 🙂 Det er ikkje veldig fint når deltakerne sjøl går å sier sånn. Kan ikkje alle dikkan bare holde heilt kjeft om hvem som vinner ferdig snakka! 😀
      Eller så syns eg du har ein knakande god dialekt og ein sterk personlighet der inne. Eg liker og likte godt. Deg, Erik, Ingrid og Leo 🙂 Å faktisk Karoline for ho tok dikkan litt ein av de første dagene,, Erik liker eg forde at han e så sjukt høyt på pæra og du forde at du skulle liksom spela hardt 😀 Også syns eg litt synn på Julie når du sjekka ut. Da hun sjekket inn på Hotellet mistet sin far og kanskje hadde ein del følelser når hun kom inn og det e ikkje alltid at ein klarer og styre følelsane sjøl om det e di beste venninde. å eg trur at du au hadde spelt de ut ein etter ein. <3 hehe
      Ellers så vi eg takke for god underholdning. Å et godt råd til alle dere deltakere, ingen e bedre en nokken andre der inne. Det er forde det er et spill og på utsiden det vi får se så ser det ut som om dikkan alle e like kyniske og kalde og vi spelle ut hverandre åkke som. Dikkan bare lager dikkan alianser som dikkan klikker godt med. 🙂 Eller så vi eg sei at eg va i Ægersond i hælja i Okka by 😀 hilsen Ingvild. ha ein fin og flott og topp dag 🙂

    13. Hei du har ein fin blogg. den har mye gode innlegg vil du se på min blogg. å mine dikt har ikke starte endå men den blir bedre, håpe du kan følge meg 🙂 ha ein fin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg