YOU ASKED!

Her kommer første delen av svarene på spørsmålsrunden! Andre del kommer på video senere i uken. Det ble veldig mange spørsmål, så jeg måtte dele det opp. I del to to kommer Pierre til å velge ut juicy spørsmål som jeg eeegentlig vil unngå å svare på. Det kan bli spennende! He he. La oss kjøre i gang første del nå! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

YOU ASKED – I ANSWERED

PERSONLIG

Hva jobber du som? Har du en annen jobb enn bloggen?

– Jeg jobber som blogger. I tillegg til det driver jeg YouTube-kanal sammen med Pierre, og så blir det litt ekstra jobb med ulike TV-program innimellom.

Bor du i Oslo?

– Ja, det gjør jeg! Jeg flyttet hit i April i fjor, så nå har jeg bodd her i snart et år. Jubileum, da vettu!

Føler du deg som en rollemodell for unge jenter?

– Det har jeg skrevet et langt innlegg om her.

Hva skjer mellom deg og Sara? Er dere fortsatt venner?

– Jeg og Sara er fortsatt BFF-s. Jeg elsker den dama, og verdsetter henne ufattelig høyt! Nå er det ikke lenge til vi reiser sammen, og jeg gleder meg masse til å tilbringe varme dager og lange netter med min soulmate.

Har du planer om å få barn i fremtiden?

– Vel.. Ja, men om leeenge. Jeg har skrevet et langt innlegg om dette med mitt forhold til barn osv her.

Har du noen forbilder, eller noen du ser opp til?

– Kim Kardashian er den flotteste damen jeg vet om, så om det er noen jeg “ser opp til” utseendemessig må det bli henne.

Hun du kaller for mamma, er det din biologiske mor?

– Ja, det er det. Fosterfamilien min har jeg ingen kontakt med per dags dato, desverre.

Hvorfor flyttet du til Oslo? Savner du Stavanger?

– Jeg flyttet fordi at jeg rett og slett ikke følte at jeg passet inn i Stavanger/Bryne, og at det ikke var store nok muligheter der. Majoriteten av befolkningen der, spesielt på Bryne, er veldig kritiske og alle er som en stor saueflokk hvor alle gjør det samme. Dessuten orket jeg ikke mer av drittsnakkinga og alle ryktene som spreddes. Jeg ville rett og slett flytte til en storby og virkelig følge mine drømmer.

Hvis du ikke hadde kunnet blogge, hva ville du drevet med da?

– Dette er vanskelig spørsmål. Kanskje i barnevernet. Det har alltid vært en drøm for meg, men jeg tror ikke jeg hadde vært psykisk sterk nok til å kunne ha det som jobb.

Har du noen gang sagt nei til sponsor samarbeid?

– Maaange. Jeg får ulike tilbud nesten hver eneste dag, men jeg er veldig påpasselig og kritisk når det kommer til annonse på bloggen min. Det er utrolig viktig for meg å virkelig kunne gå god for det jeg anbefaler videre til leserne mine.

KJÆRLIGHET

Hvor lenge har du og Pierre vært sammen?

– Vi har vært sammen i snart 5 måneder. Føler vi har vært sammen mye lenger, men det er kanskje fordi at vi har kjent hverandre en god stund, og hengt mye sammen før vi ble sammen.

Hvor mange seriøse forhold har du hatt?

– Jeg har hatt to seriøse, vil jeg si. Mitt tidligere forhold varte i 2,5 år. Forholdet mitt nå er mitt andre seriøse 🙂

Hvordan er forholdet ditt til Daniel, broren til Pierre?

– Vi har et veldig fint forhold. Danne er en morsom fyr med et veldig varmt hjerte, akkurat som lillebroren! He he.

Får du ofte følelser for gutter, og har du vært forelsket mange ganger?

– Nei, det skal veldig mye til for at jeg får følelser for en gutt. Men jeg blir derimot lett betatt. Forelsket har jeg vært kanskje tre ganger i mitt liv, men aldri slik som nå. Nå er det på en helt ny level ♥

Favorittminne med Pierre?

– Åh! Det må absolutt være den ene natten i Rhodos i sommer. Da var vi fortsatt bare venner vel og merke. Vi tok ut madrasser og ut på den store takterrassen. Vi la oss ned, satte på musikk og så på stjernene i laaang tid mens vi pratet om universet, og P lærte meg mye om andre planeter. Dette var så utrolig koselig, og vi har allerede planlagt en ny, helt lik date i sommer ♥

UTSEENDET

Er det restylane du har i leppene?

– Nei, jeg har Juvederm. Tidligere har jeg hatt Teosysal Kiss, og det sugte. Det klumpet seg skikkelig, og ble veldg stivt. Det fraråder jeg dere til å fylle på, om dere er i tvil om hvilket produkt dere skal få for.

Hva er din egentlige hårfarge?

– Mørke, mørke brunt.

Hva mer vil du fikse på? Skal du operere rumpen?

– Dette kommer det mer om senere. I grunn er jeg veldig i tvil om jeg skal dele mer angående det, eller om jeg skal la være. Jeg kommer tilbake til det.

Hvilke sminkebørster bruker du, som du vil anbefale?

– Jeg bruker mest Real Techniques, men jeg har også noen favoritter fra Dior og Chanel.

Er det du selv som betaler for operasjonene dine?

– Ja, det er det. Mange tror det er spons, men det er det absolutt ikke. Tror ikke det er lovlig å sponse det, heller.

… Aaaand that’s a wrap! Stay tuned for del to ♥

40 kommentarer
    1. Er veldig glad for at du er åpen rundt opperasjoner! Syns det er til stor hjelp, og håper du fortsetter å være det<3

    2. Synes det er fint at du er åpen om operasjonene dine, som personen lenger over skrev! Tror Anna Rasmussen lot være å skrive om det før lenge etter, og vet mange reagerte mer på det da. Selv om det blir mye kritikk og hets, men de som holder på sånn, har jo tydeligvis ikke noe bedre å gjøre! Fortsett slik! 💗

    3. Likte hvordan du svarte så ærlig nå. Du er en fantastisk jente (utifra det jeg “skjenner” deg fra blogging). Stå på med det du elsker og la deg aldri bli tråkket på! Alle har alltid noe dritt å slenge. Bare aldri la deg knekkes! Håper virkelig en dag vi treffes, føler du er min “venninne” allerede!

    4. Du sier at du har prøvd restylane og det du ikke anbefalte. Hva med juvaderm, har du prøvd/hørt noe positivt/negativt om det?

    5. Det du har i leppene ser veldig klumpete ut, spør du meg. Restylane er det som klumper mest. Juvederm og Teoysal er mye bedre.

    6. Hvorfor tar du spm du allerede har svart på/skrevet innlegg om? Bedre å heller ta de du aldri har svart på før.

    7. Du jobb i barnevernet ? Tror alle hadde blitt mere skremt om dem så to plastikkpipstilker !!
      Ingenting er ekte med deg.

    8. Er det rart se seg i speilet å se et nytt menneske? Mener du ligner ikke deg selv md den nye nesen …..og hva svarer du om noen sier du har så pen nese ,pene lepper ol sier du bare takk .el sier du det er ikke dine ekte,…..

    9. Hei Isabel<3 elsker bloggen din, det er faktisk dene en av mange blogger jeg leser men denne bloggen er den eneste innteresange!! Hehe, jeg bare lurer på en ting, skulle ikke du ha sånne mat tips elno vær mandag kommer det i dag og? Klem<33

    10. Hej, jag undrar vart gjorde du din näsoperatione? Vill veta sjukhusets namn? Hur mycket betalde du för operationen?

    11. Kan du fortelle om din familiesituasjon? Hvorfor flyttet du i fosterfamilie? Og hvordan er forholdet ditt til familien idag?

    12. Personlig syntes jeg ikke du burdet dele mer om hvilke oprasjoner du tar. Dette er fordi du har VELDIG mange yngre lesere som blir påvirket av alt det du skriver. Når en så pen jente som deg da velger å endre på utseende sitt fordi du er usikker på deg selv begynner andre unge jenter å tenke at de ikke er brae nokk og at de må gjøre det sammme. Jeg syntes du er en veldig flink blogger og jeg tror ikke du mister noen lesere av at du slutter å blogge om oprasjonene dine.

    13. Altså, uansett hvor mye du endrer på utseende ditt så kommer du aldri til å ligne på Kim K! Hun er i en helt annen liga enn deg.

    14. Hvor tok du operasjonen?
      Hørte legen på ønskene dine og gjorde nesen slik du ønsket?
      Ble du tatt godt imot osv? hadde vært gøy med eget innlegg angående neseoperasjonen og hvor osv! du er nydelig ❤️

    15. Hvor tok du operasjonen?
      Hørte legen på ønskene dine og gjorde nesen slik du ønsket?
      Ble du tatt godt imot osv? hadde vært gøy med eget innlegg angående neseoperasjonen og hvor osv! du er nydelig ❤️

    16. Fine spørsmål og svar 😀
      Du svare også vældi bra istedefør og svare kort som de fleste gjør, så det e bra at du veit kordan det gjøres, hihi 😀

    17. Hanne
      28.03.2016 kl.15:21
      Herregud, du hadde vært så jævlig perfekt uten de svære leppene…

      Ho e fin uansett.. så tænk før du skriv 🙂

    18. 15.07.2016 kl.17:28
      Det er så stygt med så mye botox i leppene! Ikke ta mer nå
      —-
      Du bestæm ikje over ho, du bestæm ikje kor mye ho vil ha i leppen og du bestæm værtfall ikje kordan ho ska leve sitt liv 🙂

    19. 28.03.2016 kl.16:37
      Hvorfor hadde du fosterfamilie?

      Koffer i alle daga spørr du om sånn !? – Det e jo privat.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg