Det er bare et pr stunt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjære lesere

Husker dere den gang jeg skrev mitt første innlegg om at jeg ville utføre rumpeforstørringen? Les det her.
Jeg husker hvordan internettet kokte over. I broke the internet, akkurat som Kim K 😉 He he, neida! Men herrefred så mange som reagerte. Det skal sies at, ja, jeg forventet jo respons, men i den grad? Nei. Det var utrolig mye på en og samme gang. Jeg ble nedringt av presse som ville ha intervjuer og som hadde sine formeninger. Jeg ga ingen kommentar til nesten alle sammen.
I innlegget skrev jeg aldri NÅR dette eventuelt skulle skje, jeg skrev at jeg hadde lyst til å gjøre det. Det som i etterkant gjør, og forsåvidt gjorde, meg trist var en spesifik sak. Jeg ble beskyldt for at det hele var er stunt. Et PR stunt, og et skrik etter oppmerksomhet.

Jeg vil så gjerne at dere skal vite at jeg ALDRI lurer dere, eller snakker usant på denne bloggen. Dette er min blogg hvor jeg er så ufattelig heldig som har så mange fantastiske mennesker som dere, som vil følge meg og min hverdag. Jeg skulle ønske at jeg kunne beskrive min takknemlighet og kjærlighet til dere, men ord blir for små. Det høres så klisjè ut, men tro meg, det er så sant!

Jeg skjønner at jeg til tider gjerne har litt annerledes innhold her, men det gjenspeiler kun meg, Isabel. Den jenta jeg er, helt enkelt. Jeg er ikke så veldig A4, det har jeg heller aldri vært. Alt dere leser her er mine tanker, mitt liv og mine meninger. De passer gjerne ikke inn i ditt liv, men for meg er dette min realitet. Og den skjuler jeg ikke for dere. Så selv om dere kanskje rynker på nesen til tider, håper jeg aldri at dere tenker at jeg lurer dere på noe som helst vis, eller driver med disse såkalte stuntene. I mitt liv eksisterer ikke det. Jeg gjør alt for at dere skal få se den ekte Isabel, med all bagasjen som følger med, bra eller dårlig.

Dette innlegget tok meg tre timer å skrive med mange pauser innimellom. Selv om formen min ikke er til å hoppe i taket av for øyeblikket, er det like viktig for meg som alltid å skrive til dere. Jeg måtte bare få letter litt på hjertet.
Dere betyr så uhørt mye for meg, og tusen millioner takk for alle fine meldinger og kommentarer. Så fort jeg er litt bedre skal jeg få svart hver og en.

Dere er mine beste støttespillere, takk for at dere finnes. Stor, varm klem fra meg.

34 kommentarer
    1. PR stunt meg langt oppi en privat plass, hahah, du er ekte og åpen. Du er du. Du er Isabel, the queen fucking B👑

    2. Gleder meg til å se hvordan resultatet blir 😀 lykke til videre i prosessen! Men, lite tips: ikke lag slike overskrifter (passet dårlig med innlegget).. da blir du en typisk “klikkhore”, noe alle blogglesere haater!

    3. ENDELIG er du tilbake 😀
      Jeg har aldri sett på deg som Uekte. Jeg har alltid lest alle dine ord og sitter bak PC-skjermen og tenker at ‘denne jenta er helt RÅ’. Og det har du bevist meg med hvert eneste innlegg. Jeg ser på deg som helt ubeskrivelig vakker og enestående. Dine ærlige ord og din åpenhet sier så mye vakkert om deg. STÅ PÅ videre med din åpenhet og sjarm <3 🙂

    4. Liker at du er så takknemmlig og kjærlig! Helt ærlig så er det en mye bedre strategi enn negativiteten og utbruddene til din kjære 😉

    5. Det var en ting jeg begynte å stusse litt på nå. Før så hadde du veldig lange vipper, nå på det nylige bildet du la ut av deg på Instagram, så har du fått korte vipper? Har du begynt å miste vipper eller har de aldri vært så lange?

    6. Jeg er en stor fan og liker ikke når folk fosser andre for det de velger å gjøre selv😃 derfor støtter denne lille stavangerjenta deg fullt ut❤❤❤

    7. Jeg liker ikke når folk fosser andre for valgene de tar for seg selv😃 derfor støtter denne lille stavangerjenta sin medsiddis fullt ut❤❤

    8. Skjønner ikke at folk vil bruke tida si på å skrive dritt til deg fiiiine Isabel:)<3 Stå på og lev ditt liv, og gi faen i andre!!:)<33

    9. Til deg over her, altså anonym. Tror du det går noe raskere selvom du kaller hun høre? Hun legger det ut når hun legger det ut. Hun sier hun ikke er i form, men vil oppdatere oss anyways. Og det er veldig hyggelig. Og hva slags ordvalg er hore? Ta deg sammen.

    10. Du er et forbilde enten du vil eller ikke ! Du er med å få unger jenter til og slite med kroppspress ikke alle har rå til opperasjoner. Jenter trener for og få fin rumpe det er unormalt det du gjør. Du er ikke en kjendis men blogger !!

    11. til anonym: du er sikkert ikke gammel nok til å forstå hva en hore er engang? en hore er en som tar betalt for sex om du lurer. så tror du har bomma litt. er det mulig…..
      masse god bedring isabell, håper du blir fornøyd med resultatet!
      gleder meg til å se😁😁
      iloveu❤️

    12. jeg mener det er rimelig å påstå at å operere puppene, nesen og nå rumpen, alt på et år, ikke er annet en et STORT skrik om oppmerksomhet… Det er litt trist at du har så dårlig selvtillit at du legger deg under kniven tre ganger på et år.

    13. Jeg vil bare si at du er en innmari modig person, og mentalt sterk. Å få så mye drittslenging etter seg og likevel åpne seg og stå i mot stormen når det hagler som mest, må være noe av det modigste jeg vet om. Jeg blir alltid imponert over de menneskene som velger å stå frem, og tørre.

    14. Det skal du ha Isabell- du er alltid ærlig! Synes det er mye bedre og si helt ærlig at man har gjort ting med kroppen sin og stå for det, enn å snikredigere bilder og lage et kunstig bilde av seg selv. Dette er jo noe andre bloggere (nevner ikke navn) har blitt tatt på fersk gjerning med. At du endrer på kroppen din er ditt valg, og hvis folk synes det er såå irriterende, så får de bare la være å klikke seg inn da vel?
      Jeg blir oppriktig lei meg når noen i 2016 bruker kjønnsrelaterte skjellsord som “hore” om andre sterke kvinner som tør og stå for det de mener og tør å stikke seg ut. Jeg ønsker derimot å takke deg for en deilig avkobling i en travel studenthverdag 🙂
      Masse god bedring og lykke til fra meg!

    15. Bra innlegg, vi er alle forskjellige, og mange tror at bare fordi man skiller seg ut er det er PR stunt eller at man gjør det for oppmerksomhet! God bedring vakre deg ☺️

    16. Kjære Isabel. 🙂 For et fint innlegg. Min oppfatning av din blogg er at du er ærlig, gir mye av deg selv til oss lesere, og nettopp det gjør at jeg klikker meg inn på din blogg. Du har stor variasjon i innleggene dine: Du skriver personlige innlegg ifra livet ditt, og viser frem moteinspirerte outfits. Ikke rart at du har så mange lesere. 🙂 Du og Pierre er et vakkert par, og det er så tydelig at dere bryr dere om hverandre og har et sterkt forhold. Og hva er egentlig å være A4? Alle mennesker er unike, og kan være sære på forskjellige måter. Jeg synes du har mange fine kvaliteter, og mye å by på. Klem. 🙂

    17. Syns det er så festlig at du og Pierre hele tiden skriver at du ikke er helt A4,ikke er mainstream osv, når du hele tiden jobber for å få et mest mulig mainstream utseende?

    18. Hallo dere åndsforlatte, ondskapsfulle og uhøflige folka som sier stygge ting om Isabel og utseendet hennes, dere som kaller henne hore og dere som spyr opp rasistisk dritt, ta dere sammen! Hva med å utvise litt empati, høflighet og anstendighet? Uansett hva man måtte mene om Isabel og utseendefikseringen og operasjonene hennes! Jeg mener selv at det Isabel driver med er usundt for sjela og symptomatisk for samfunnet vårt, og at man burde debattere det. Men kanskje ikke her, og i hvertfall ikke med personangrep!!!

    19. Isabel, du er kjempe tøff og jeg er imponert over hva du tørr! fordeom at du er et forbilde, så har alle faktisk alltid et valg, hvis de velger å operere seg som deg, da er det deres valg. jeg støtter deg 100%! du er syyyykt rå!!<3

    20. Du trenger hjelp hos psykolog, innse det. Du opererer deg og blir aldri fornøyd. Skrik etter hjelp og oppmerksomhet

    21. måtte bare inn og se , ser du har x antall lesere, så eg lurte på hva du skrev om . Hvor mange år brukte du på “utdannelsen” din? var du flink i å skrive stil på skolen? bare lurer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg