50 ting du ikke visste om PH!

Dere etterspør disse innleggene om Paradise Hotel mye, og jeg vil selvsagt levere det dere ønsker. Men nå begynner jeg å slite kraftig, dere! Haha – jeg har jo skrevet alt! Det finnes liksom ingenting annet spennende som jeg ikke allerede har fortalt dere. Jeg tar meg selv i å skrive enkelte punkt om igjen i de forskjellige innleggene, og da tror jeg det er på tide å innse at man begynner å gå tom. Rett og slett.

Men – det er klart at jeg skal gjøre dere happy likevel! 

Her har dere noen av de tidligste innleggene jeg har skrevet, så kan dere lese gjennom dem i tilfelle dere fortsatt er nysgjerrige og vil lese juicy shit, og ikke har fått nok. Enjoy!

Innlegg nr 1 her.

Innlegg nr 2 her.

Innlegg nr 3 her.

Innlegg nr 4 her.

Innlegg nr 5 her.

25 kommentarer
    1. Har du noengang bodd i stavanger? I såfall hvilken bydel? Og jeg ser mange etterspør litt på bosituasjonen din nå. Har du egen leilighet? Hvor da i så fall? Eller bor du hos moren din?

    2. Gina: Født og oppvokst i Stavanger 🙂 Flyttet til Oslo for et år siden. Bodde på Randaberg til jeg var 12, så flyttet jeg til Undheim/Bryne og bodde der til i fjor. Jeg og P bor i egen leilighet 🙂

    3. Om du bodde på Randaberg til du var 12 og så flyttet til Bryne frem til et år siden er du jo ikke født og oppvokst i Stavanger? Verken Randaberg eller Bryne er det samme som stavanger, det er ikke samme kommune engang. Syns det var noe som skurret da jeg hørte dialekten din nemlig, den er jo tydelig ikke stavanger-dialekt.

    4. Hvis dere ikke fikk lov til å ha tilgang til nett og mobilene var tatt fra dere hva skjedde hvis de i Norge er beskymra når de ikke får høre noe fra dere i 1-3 måneder? Blei de ikke beskymra?

    5. Jeg har ALLTID lurt på hvilken mat dere får til middag feks? Og hva skjer i helgene? Har hørt dere bare har Mandager til Torsdager :0
      OGSÅ – er røyken/snus og det gratis? NYTT innlegg om dette plis <3

    6. Kunne dere si hva dere ville på sync? Kunne dere si till de andre hva dere hadde snakket om der?håper på svar

    7. Hei. Jeg har ikke vært her inne på lenge, er egentlig litt anti-deg :p synes bloggen for det meste har bestått av tom luft, rosa pudder og bitre kommentarer fra begge sider. Jeg gadd ikke trykke meg inn pga ville ikke gi deg klikk.
      Men, du har jo interessante overskrifter^^ Må bare innrømme at du har blitt ganske flink til å blogge og holdningen din virker så bra nå! For alt jeg vet er det slik du alltid har vært inni deg også:) det er jo lov til å være ung og dum i perioder liksom. Jeg måtte bare kommentere iallefall og fremover gir jeg deg gjerne klikk 😁 Du er tøff som ikke har gitt deg! God helg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg