Dette sjokkerte meg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er veldig overrasket, dere!

Husker dere dette innlegget, hvor jeg spurte dere om å fortelle litt om dere selv da jeg ønsket å bli kjent med dere også? 🙂 Vel, det viser seg jo at jeg har mange lesere som er eldre enn meg også! Helt ærlig trodde jeg at de fleste som klikker seg inn her er yngre, men der tok jeg sannelig feil. Det sjokkerte meg, faktisk! Det gleder meg så stort at jeg fenger alle dere, og i tillegg gjør det hele bloggingen enklere for min del. Ikke bare lettere, men også gøyere! For det betyr at jeg kan nå ut til de fleste aldersgrupper, og jeg vet med sikkerhet at jeg har mange tips og råd som jeg ønsker å dele med meg av til dere som er yngre. Kanskje går du på ungdomsskolen og har det helt forferdelig på skolen? Kanskje sliter du med å få venner? Eller kanskje du er håpløst forelsket i en idiot som du egentlig vet ikke er bra for deg? Jeg har vært der, og jeg vet hva som hjelper. Ellers, jeg håper og tror det hvert fall, med tanke på at jeg har opplevd det selv.

Samtidig er det gøy å vite at det også er eldre her inne, som jeg kan dele mer av det som er tabubelagt med. Det får meg til å bli mer tilfredstilt av tanken på å åpne meg på et dypere sett. Ja, om alt, egentlig. Jeg snakker sex, forhold, kjøp av hus, familie. Disse tingene som opptar vår tid, og som kanskje noen av dere også er midt oppi? 🙂 Ellers er det godt å vite at jeg kan spørre dere om råd når jeg trenger det, for dere har nok mer erfaring enn meg på enkelte felt. 

Takk for at dere lot meg bli kjent med dere ♥ Dere er gull! Jeg gleder meg til å fortsette å levere bra innhold til dere. Stor klem!

12 kommentarer
    1. Du er ikke akkurat no vandrende leksikon selv da ! Er nok en god del mer leserne kan lære bort til deg..

    2. Jeg er 57 og leser bloggen din, mye for å få litt inntrykk av hvordan det er å være ung idag og også for å se andre sider av mine egne barn som de ikke så lett deler. Liker deg.☺

    3. Hei! Et litt annerledes spørsmål:
      hvordan så mobilen din ut når du fikk den etter PH? Hvor mange varlsinger, snaps, meldinger osv? haha <3
      stor klem fra meg til deg, fine

    4. hei Isabel! Esker bloggen din forresten. Men her er tingen jeg har sosialangst og vet ikke hvordan jeg skal blir kvitt det? har du noen tips? Elsker deg.

    5. Hus kjøp er vi to om nå. Vi pusser opp huset våres( som er en møkka jobb da jeg helst vil ligge på solsengen å drikke vin) for å kjøpe oss et annet hus med utleie del så vi tjener litt ekstra cash😊 Mitt tips til deg pass på og ikke kjøp mer enn du har råd til da renta plutselig kan øke no jævelig, aaaldri kjøp et opppussingsprosjekt og styr unna egenandels leiligheter da de plutselug kan heve husleia de og gjøre endringer uten at du egentlig vil det. Vi hørte på alle rundt som sa jaaa du tjener på å pusse opp selv( ja om du ikke vil ha et liv i tillegg) å huset blir billigere( ja om du ikke er ærlig med alle spenna du bruker) det er vanvittig mye jobb med et hus som er gammelt kan du få deg leilighet er det det beste. Funkis boliger er kjent for råteskader på taket fordi taket er for rett å vannet samler seg oppå det vil si masse penger. Det er egene firmaer som er ” spesialister på funkis bolig skader ” sier litt hehe. De er døds fine de husene så forstår mange vil ha de. Som sakt vi er i samme båt ser akk nå.

    6. TIL NORA skriver over her. Ser du har sosial angst. Det hadde jeg da jeg var liten. Fra alder 3 år til 20 det er en treningssak medesiner vil bare døyve vonde følelser. Du må komme deg ut blant mennesker så ofte du kan det er den beste medesinen. Tro meg vet det ikke er lett. Brukte mye en puste øvelse jeg lærte når jeg var liten. Pust dypt inn å fort ut mens du dunker på brystkasse( ikke hardt) når angsten er som verst det vil få deg litt på andre tanker. Å ikke gi opp angst er noe man som regel må holde ved like store deler av livet❤️

    7. “Fortsette å levere bra innhold?” Kan vel ikke akkurat si at det innholdet du poster på bloggen din er så veldig bra. Og selv om du har 10 stykker som sier at de er over 12 år, så betyr ikke det at du har lesere i alle aldersgrupper vet du

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg