Uken som gikk…

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ:

Akkurat nå sitter jeg i sofaen i ført undertøy (som alltid når jeg rusler her hjemme..) og blogger for dere mens jeg irriterer meg over vaskemaskinen som lager et helvetes bråk. Argh, og så er jeg super sulten! Jeg skal straks gå i gang med å smelle frem lunsj, men først må jeg skrive ferdig dette innlegget. 🙂

UKENS CRAVING

Jeg har ikke hatt en spesifikk craving denne uken, tror jeg? Det jeg derimot har spist mye av er kyllingwok. Det er sååå godt – jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke har lagt det tidligere. Jeg tror helt seriøst at det er et år siden sist? Crazy. Jeg husker da jeg flyttet ut for meg selv for første gang – da laget jeg dette hele tiden. YUM! Godt og sunt.

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Heels her / jeans her / topp her / veske her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp og tights i rødt her og i svart her / sneakers her / solbriller Ray Ban her

UKENS TANKE

Høsten er snart her! Jeg gleder meg til å kle meg i varme, deilige plagg. Ikke minst ser jeg frem imot å kunne tulle meg inn i store skjerf! Haha, er jeg teit? Jeg ser virkelig frem til det! Jeg er ikke lei av sommeren helt enda, men det er bare noe med høstmoten som jeg elsker.

UKENS BILDE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min elsk og meg på piknik i Frognerparken!

UKENS OPPTUR

Jeg må jo bare nevne rosebuketten jeg fikk av Pierre her. Jeg smelter fortsatt.. Haha! Håpløs romantiker, ass. Ellers har jeg blitt veldig flink til å strukturere arbeidstidene mine. Det er ikke lenger jobb 24/7, som tidligere. Det gjør at hverdagen blir mye mer sosial og gøy!

UKENS BESTE INNKJØP

iPhone 6S plus! Jeg presterte å smelle min gamle i veggen x antall ganger ved et rageanfall, og dermed ble den knust. Rettere sagt; skjermen løsnet fra selve telefonen.. Kult! Jeg er fornøyd med ny mobil, da. Den forrige hadde jeg bare 16gb minne på, og det var et rent helvete.

UKENS IRRITASJONSMOMENT

At andre bloggere hele tiden skal prøve å tråkke meg ned på deres blogger. Enten i form av innlegg eller i sitt eget kommentarsfelt. Det mases om hvor dårlig forbilde jeg er, men vet dere? Jeg vil heller være et dårlig forbilde, enn å oppfordre mine lesere til å mobbe andre, slik som enkelte bloggere velger å gjøre. Si meg, hva er verst? At jeg operer meg, eller at du mobber?

UKENS NEDTUR

Husker dere innlegget hvor jeg skrev om mitt angstanfall? Usch, det var ikke mye hyggelig. Utenom det har det vært svært lite dårlig stemning denne uken – noe jeg er veldig takknemlig over! 🙂

UKENS MEST LESTE INNLEGG

De mest irriterende personene jeg vet om! Haha, det skapte en het debatt i kommentarfeltet mitt og på Nettavisen. Mange sa eg enige i mine punkt, mens andre syntes jeg var teit og lite omtenksom.

UKENS MÅLTID

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kyllingwok! Oppskrift kommer i løpet av neste uke 🙂

23 kommentarer
    1. Mistet selv mobilen min i flisgulvet nylig og gjorde ikke en mine da jeg hørte skjermen gå i knas. Men så hadde jeg ikke deksel på heller, så jeg har vel egentlig bedt om det. Men jeg kaster den faktisk ikke i veggen og så kjøper meg en ny telefon.. deet synes jeg er litt drøyt. Men du har vel nok penger 🙂

    2. Hei!
      Jeg har vurdert og ta rompe operasjon. Men lurte på hvordan de gjorde det på deg? det er fett de sprøyter inn? 🙂
      å jeg lurte på, om det føles ut som “din” rompe, sånn f.eks. når du sitter 🙂

    3. Noe vi mennesker begynner å mangle eller inneha,er respekten for hverandre.vi er forskjellige og det er greit,hadde vi alle vært like,så hadde det vært kjedelig.du skriver din blogg,for du har interesse for det du blogger for,og det har andre og.jeg tenker så sant ingen annen blogger går i strupen på deg ved navn,så ikke bry deg om det.det er nok av andre ting å bruke kreftene på.velg di kampene du må,resten får bare fare.jeg har hatt ME (kronisk tretthetsyndrom )i 3 år.min hverdag er lenket til sofaen.bare det å ta seg en dusj er en kraftanstregelse.det blir mye lesing av blogger.det eneste jeg ønsker er å bli frisk og delta 100% i hverdagslivet.ikke bare være en tilskuer.det er flott å være engasjert og bry seg.men alt med måte.klem😊

    4. Hvor på bloggen til kristin står ditt navn? Når jeg først leste innlegget hennes tenkte jeg like mye på et par andre bloggere, ikke bare deg, men du var inkludert. At du føler deg truffen er ditt problem, er jo ikke mobbing fordet? Så lenge hun ikke skriver noe som KUN kan relateres til deg, eller navnet ditt! Er greit å se forskjellen her =)

    5. Fint innlegg ♡♡♡
      Å hah beste innkjøp, det vil æ tru 😀 Å du e sikkert kjæmpefornøyd me og gå opp te en større mobil 😀

    6. Hei du,
      Utrolig flott blogg du har.
      Syntes ikke du det er noe sannhet i det Kristin skriver? Altså, jeg syntes at dere som blogger fulltid skal få penger, men man må ikke miste bakkekontakten selvom…
      Håper ikke du tar dette som kritikk, men mer som et spørsmål
      Stå på

    7. generelt at du mener at andre bloggere henger deg ut i sine blogginnlegg gjør deg til et dårligere forbilde. HVOR FÅR DU DET FRA? lol, alt handler ikke om deg, kjære Isabel.

    8. 31.07.2016 kl.18:05
      generelt at du mener at andre bloggere henger deg ut i sine blogginnlegg gjør deg til et dårligere forbilde. HVOR FÅR DU DET FRA? lol, alt handler ikke om deg, kjære Isabel.

      Hærre før en teit kommentar… -.-

    9. Hei Isabel! Har lest bloggen din lenge nå og må bare gi deg applaus for at du klarer å holde deg så variert og interessang! Når det er sagt så vil jeg også få frem at du er til stor inspirasjon for meg! Rett og slett det at du kommer deg igjennom og er deg selv hele tiden tross alt “hate” er virkelig inspirerende.. Tusenvis av norske jenter opplever så mye unødvendig drit på nett hver eneste dag, og du kan virkelig lære alle en ting eller to om å være seg selv og respektere seg selv og andre. Ønsker deg alt godt Isabel, fortsett slik!🙌🏼🙌🏼

    10. “Oppfordrer folk til å mobbe andre”
      På hvilken måte har kristin oppfordret folk til å mobbe andre?

    11. Mari: det er vel ikke bare Kristin dette handler om. Kristina Andersen har faktisk navngitt Isabell i eget kommentarfelt, og kalt denne den dummeste bloggeren på blogg.no. Så slik jeg tolker det, var nok akkurat det Isabel skriver her, mer et hint til “jeg er sååå imot mobbing”-Andersen, enn Kristin.

    12. Hvis vaskemaskin din er ny. Kan det være noen sikkerhetsgreier bak den som skal fjernes. (Disse brukes når man skal flytte vaskemaskin, slik at trommelen inni ikke skal gå ødelagt). Trur de skal være bak eller under. De skal fjernes😉

    13. Hei , lurer på hvor lang tid det tar fra du bestiller til når det kommer i posten i fra sheinside, og er det trygt? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg