Uken som gikk…

affiliateslink

AKKURAT NÅ:

Det skjer ikke så mye for øyeblikket. Jeg skal intervjues av Dagbladet om en liten stund, så jeg sitter i grunn bare å forbereder meg på spørsmålene jeg har fått tilsendt i forkant. Jeg har takket nei til alle forespørsler de siste månedene av den enkle grunn at jeg føler at det jeg sier ofte blir vridd og vendt på, så jeg har ikke hatt lyst til å gjøre flere intervjuer. Dagbladet har intervjuet meg tidligere, og de trykker det man sier. Thumbs up! Det blir et spennende intervju tror jeg, hvert fall for dere. Hehe! Stay tuned.

UKENS CRAVING

Rosé og fanta. Jepp! Så fjortis er jeg, haha. Synd bare at sommeren er på vei bort, for rosé hører sommeren til. Kjenner jeg meg selv rett vil den tilhøre hver eneste årstid, uansett. 

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke Zara, lignende her / jeans her / Converse her / topp her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

UKENS TANKE

Denne uken har hatt sine oppturer, men også en stor nedtur. Eller nedtur, og nedtur.. Jeg har som sagt hatt mange prosjekter på lur, men nå har det seg slik at det ene faller bort. Jeg var en av de dere egentlig skulle få se på Bloggerne på TV2 til våren, nemlig. Jeg ønsker ikke å gå så dypt inn på det egentlig, annet enn at jeg synes det er viktig å stå opp for seg selv på alle plan, også businessmessig. Det å bli filmet flere dager i uken helt fra juni til desember, for noen små tusenlapper er ikke noe jeg var fornøyd med. Produksjonen ønsker forståelig nok at man skal dele mest mulig, og jeg ga tillatelse til å filme på min kommende operasjon, familieproblem, privatliv.. Alt. Det å da ikke føle at man får noe til gjengjeld, er ikke en okei følelse. Derfor er jeg helt enkelt ikke lenger med. Veldig kjedelig at det ble slik, men jeg synes det er veldig viktig å stå opp for seg selv og vite sin egen verdt. Jeg vet at det er andre som føler det samme, som også ikke lenger er med. Det er viktig å føle at man ikke bare skal gi og gi, uten å få noe tilbake. Uansett – når en dør lukkes, åpnes en annen. Og nettopp det stemmer i akkurat denne situasjonen. Jeg har måttet takke nei til et større prosjekt nettopp på grunn av Bloggerne, så det at vi nå kan kjøre på med det andre gjør meg super glad! Dere er ikke kvitt meg helt enda. Hehe 🙂

UKENS OPPTUR

Det må være å besøke svigermor! Vi har storkost oss her som vanlig 🙂 Masse god mat, kvalitetstid, hygge.. Nei, denne uken har vært en eneste stor opptur!

UKENS BESTE INNKJØP

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

UKENS BILDE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hello lover! <3

UKENS FAVORITT BLOGG

Michelledaa.blogg.no, bestevenninnen min. Hun er SÅ flink!!

UKENS IRRITASJONSMOMENT

At jeg takket nei til en av de største mulighetene jeg har fått, for å være med på Bloggerne. Det at jeg valgte det overfor noe så stort som tydeligvis ikke var så bra likevel, gjør meg småbitter. Faen! Da kunne vi vært godt i gang med det andre, men heldigvis ordner det seg likevel.

UKENS NEDTUR

Jeg har vært innstilt på Bloggerne, så det at det ikke blir likevel er selvsagt en nedtur i seg selv. Men det er helt OK, som sagt! 🙂

UKENS MEST LESTE INNLEGG

Bitches and their exes

Utroskap (her ble det krig i kommentarfeltet)

Ting andre jenter gjør som irriterer meg

Video: vlogg fra Bulgaria

 

64 kommentarer
    1. Men herregud, selv om du kanskje ikke få så mye penger for å være med, så er det jo en helt uvurderlig PR-verdi å være med. Du fikk vel ikke stort for å være med på PH heller, men som du sier selv hadde du ikke hatt denne plasseringen på bloggen. Litt korttenkt der, altså.

    2. Bryr du deg bare om pengene da? Du tjener vel egentlig nok på bloggen fra før. Det er vel en fin mulighet for dere å kunne bli med på bloggerne?

    3. Anonym: Det høres kanskje rart ut for de av dere som ikke er i samme bransje selv, men det blir jo jobb for meg. Da blir det jo som at jeg skal jobbe gratis, mens kanalen tjener hundrevis av kroner på oss som er med, uten å gi en rettferdig lønn.

    4. Tror du hadde blitt enda mer populær altså flere hadde lest bloggen din hvis du hadde vært med på bloggerne noe som vil si at du hadde tjent mer penger for du hadde fått
      Flere
      Lesere ….men men opp til deg selv du som bestemmer , men hadde vært så kult å se deg på
      Bloggerne .

    5. alise: Selvsagt er det bra PR, men det får man av å få betalt for jobben man gjør andre steder. PH kan ikke sammenlignes, da det er noe man melder seg på selv og ikke blir spurt om. Dessuten var det helt i starten av min karriere. Det er noen ph deltakere som mener de har fått betalt også, etter å delta igjen. = de gir kanalen noe, etter at de har skapt seg et navn.

    6. Åå det var synd, du hadde sikkert spicet opp bloggerne litt! Vært kjedelig det siste som har gått. Men like greit, håper å se deg på noe annet gøy! Enig i at ikke man skal ta til takke med småpenger, og som du sier – det er jobben din, så hvorfor skal du ikke ha ordentlig lønn for det? Er ikke bare bare å bli filmet hele tiden.

    7. Synes klokt att hoppa av Bloggerne då programmet verkar vara väldigt integritetsstörande.
      Nyckelhålsprogram, vilket många som deltagit i dessa ångrat sig i efterhand.
      Trevligt att ni hade det bra i Falkenberg.

    8. Ææh! Tipper neste sesong av Bloggerne blir kjedelig. Forrige sesong var det altfor mange random folk med, så det begynte å bli kjedelig allerede da. Nå som Sophie Elise ikke skal være med lenger heller, gidder jeg hvertfall ikke å se på. Hadde vært spennende om du var med! Hadde gjort det verdt å se på igjen 🙂

    9. Åh, du skulle egentlig være med på Bloggerne. Skjønner du ikke ville likevel. Bra du står opp for deg selv 🙂 Høres ut som ganske lite lønn, ja! :S 🙁

    10. Kan du fortelle hvem andre som er med i serien denne gangen? Skal ikke Sophie? Hadde vært moro å følge med på deg på skjermen… trodde serien til deg og Pierre på YouTube skulle komme ut fast hver uke

    11. Kan skjønne det du sier og samtidig ikke.. Du har “nettopp” klart deg så bra og fått til bloggen så bra med god lønn. Vil absolutt tro at du heller hadde fått god PR og blitt mer kjent av å delta på bloggerne. Synes dette virker litt for dumt, hvis du skjønner. Du virker prippen, fordi du plutselig tjener veldig godt. Akkurat dette fremstiller deg ikke bra. Du kunne heller krevd mer til neste sesong. Til første sesong blir det rart og bortskjemt

    12. Anonym: forstår hvor du kommer fra, men jeg tenker på det helt motsatt. Jeg mener at min innstilling er nettopp det som har fått meg hit jeg er den dag i dag. Jeg tar ikke til takke med minst mulig, jeg står opp for meg selv og ønsker å alltid få igjen for det jeg selv gir, om du skjønner 🙂

    13. Du tjener 200.000 kr i mnd…. Tror ikke du skal klage på enda mer PR, selv om du ikke får 50.000 for en times arbeid slik som du gjør med andre ting. Noen ganger er ikke penger alt ass

    14. Hadde du blitt med på bloggerne hadde du nok vært en blogger som ville klart deg godt fler år og blitt husket. Nå kommer du bare til og være en av mange som blir glemt. Der gjorde du nok en stor bommert!! Men når du ikke klarer og se langsiktig er det kanskje like greit at du blir glemt 🙂

    15. syns ikke det er så lenge siden du skrev at en av de største ønsker var å kunne bli med på bloggerne. hvorfor skriver du sånn om det ikke betyr noe? du er heldig som får muligheten.. hvorfor takke nei?

    16. Dumt du ikke skal være med i bloggene 😕 men hvilken operasjon skal du ta og hva? ☺
      Ha en fin uke!

    17. Dumt av deg å takke nei til å bli med på bloggerne pga pengene….. Jeg hadde skjønt det hvis det var for at du ikke ville vise privatlivet ditt på tv likevel, men at det er pga pengene synes jeg er dumt. Du tjener jo så godt likevel så mindre enn det du tjener nå hadde det uansett ikke blitt når du hadde kombinert de to jobbene. God PR for deg selv hadde det også vært. Men det er ditt valg og det respekterer jeg selv om jeg ikke forstår det😊

    18. Helt enig med deg, Bella <3 dette får du garantert igjen for! Det man putter ut i universitet kommer tilbake. At du gir deg selv høy verdi skulle bare mangle, om du selv ikke gjør det, hvem skal gjøre det da? Du er verdt uendelig av kroner. Alle mennesker er verdt uendelig mye, men vi er blitt lært å hysje ned vår egen verdi. Man er bare verdt det man selv føler. Synes det er DØDSKULT at du trekker deg når du føler du ikke får igjen det du fortjener. Jeg er bombesikker på det åpner seg andre, bedre dører. Du inspirerer meg og sikkert andre til å ikke ta seg til takke, men forvente kun det man innerst inne føler man fortjener. You go girl, girl power og alt det der.

    19. Du blir veldig rar og stiv i overleppa på snapchat i dag. Ser litt anstrengt ut. Prøv å bruke hele munnen når du snakker så slipper du å ha overleppe som ei and

    20. Dumt at du ikke skal være med på bloggerne. Hadde vært veldig gøy å følge deg. Du hadde nok løftet serien 🙂 Men enig med flere av kommentarene, litt skuff at du takker nei på grunn av penger. Spesielt etter du har uttalt at du tjener 200 000 tusen i måneden og at du har drømt om å være med på bloggerne. Og takka nei til en drøm pga penger klarer jeg ikke helt å se. Tror også at du hadde tjent på det i det lange løp. Men men. Vil også råde deg å ikke være for harde mot tv2 nå selv om du er skuffet. I verste fall kan du brenne noen broer som gjør at du ikke får sjangs igjen.

    21. Sophie elise stilte jo selv uten å få mye penger og hun er norges største blogger.. Og riise stilte men de har jo nok penger.. Osv osv

    22. Når du får betalt for å ikke gjøre noenting, så burde du vel egentlig være veldig glad? Og når du klager på at du ikke får nok penger for å ikke gjøre noenting, da er du en bortskjemt liten jente som burde holde kjeft. Det er folk som ikke har noenting, og du sitter der full av silikon med dyre merkeklær i den dyre leiligheten og klager? Stakkars liten pike, så synd det er på deg.

    23. Vet du hva, dette her blir altfor dumt. Du tjener 200 000,- i MÅNEDEN! Det er mer enn enkelte har i året, som i tillegg faktisk har utdannelse og noe mellom ørene. Ikke er det du skriver om interessant, og selvfølgelig får andre bloggere mer betalt enn deg for å være med, fordi de er mer ettertraktede og populære blogger enn din. Ærlig talt voks opp. Hadde du trengt de pengene så hadde jeg skjønt det, men er det noe du absolutt IKKE trenger så er det mer penger rett i fanget for å flashe plastikkrumpa di på Internett. Som om du hadde brukt de pengene til noe fornuftig uansett. Skjerpings, jeg kjenner jeg blir kvalm av slike utakknemlige, bortskjemte mennesker som deg. Se på det som en mulighet til å la dine følgere bli enda mer kjent med deg og se deg i et annet lys. Og lær deg verdien av en krone.

    24. Du kan ikke forvente å få bra betalt når du er ny i serien, og de andre er
      mer kjente enn deg. Slik fungere det i den virkelig verden. Du synes kanskje du er verdt mer, mens andre synes ikke det. Hvertfall ikke enda.

    25. jeg syns det er skikkelig bra at du står opp for deg selv. Det har tradisjonelt vært “ok” å underbetale kvinner og her bryter du den negative trenden ved å si klart og tydelig NEI! jeg er kjempestolt av deg!

    26. Du er virkelig ikke sann. Haha, helt sykt. Du tjener 200.000 i måneden, også sitter du der å sipper fordi du ikke fikk nok betalt? Du tenker jo kun penger penger penger! For en flott mulighet å kunne være med på bloggerne, og ikke minst for de faste leserne dine. Tenk så skuffet mange ble nå. Du tenker ikke på leserne dine da tydeligvis, men på pengene. Og nå må du huske – det er LESERNE dine som har gjort deg rik, hva med å gi noe tilbake?;-) bortskjemt.no Ikke rart du nesten ikke har venner..

    27. Må nesten bevise at du har noe å komme med! Hvordan vet du at du ikke hadde fått mere betalt jo mere flere sesonger du ble med i?
      Dumme dumme jente!

    28. Kjenner jeg blir trist når jeg leser dette. Syns det er trist at penger er det eneste du tenker på.. Du skriver i et innlegg hvor du spør om du har blitt voksen. Det må jeg dessverre svare nei på. Når man kommer til den fasen (altså, når man har blitt voksen mentalt og ikke i følge alder) så innser man at penger ikke er viktig. Ja, det er en kjekk ting å ha, men man setter mer pris på kjærligheten rundt seg og alt annet rundt seg enn disse pengene. Du vil forstår hva jeg snakker om når du kommer dit.

    29. Dumt at du kun tenker penger. tv2 gir dere ikke liten lønn, fordi dere ikke gjør jobb. Dere får jo sinnsykt mye igjen for det, som vil lønne seg i ettertid. <- du får kanskje ikke penger rett i hånden, fordi du har gjort en episode, men fortjenesten får du i ettertid med innsatsen dere gjør for tv2, altså det er winwin for dere begge to. Du får videoer fra livet ditt, som du kan ta vare på til du er 80 år, vise barna dine og barnebarn, og ikke minst MINNER. Du får nok masse nye lesere når de får et ordntlig innblikk hvem 'du' er, og hvordan du er som person. Noen av oss har kun sett deg gjennom ph, og det er ikke akkurat og få et innblykk i noens liv eller bli kjent med noen som person mtp bobla der inne. Men for all del, ditt valg. Men du takker jo nei til en fantastisk mulighet, kun fordi du ikke får penger i banken med en gang, det er for meg ganske motbydelig.

    30. Syns det var litt “diva” gjort egentlig. Føler for eksempel at Sophie Elise har vært med mye for at vi leserne skal vi bli mer kjent med henne og for å “gi” oss mer. Tror ærlig også at Bloggerne introduserer deg til en helt ny verden i “kjendisverden”.

    31. Julie: Du har kanskje rett i det, men business er business. Det hadde opptatt ekstremt mye av min tid, og ikke minst hadde jeg brettet ut om hele mitt privatliv. Da føler man at man kanskje skal få nok tilbake, også. Jeg vet at jeg ikke er alene om denne tanken, men det kommer dere til å se når casten kommer ut 🙂 Mine lesere kan jeg heller gi mer av meg selv på egenhånd, på vlogger og her på bloggen! 🙂 Klem.

    32. ullrikke: Du har nok ikke så mye peiling på HVOR mye jobb det er for oss som er med i serien, og som faktisk GJØR serien for tv2. Det er klart man skal få betalt nok, og ikke tenke “det er minner”? Jeg tenker hvertfall ikke sånn, jeg tenker business når dette faktisk er det det er. Når kanalen tjener maassevis av penger på våre historier, så synes jeg det er latterlig at man ikke skal få igjen for det.

    33. Julie: Det er klart man får mer jo fler sesonger man er med i. Det skjønner vel jeg også, men den lille summen man får første sesong er for lav, etter min mening.

    34. Jeg mener at du ikke er på langt nær så “stor” som Sophie Elise, Mammatilmichelle og flere bloggere, derfor får du sikkert betalt deretter også 🙂 man må “Jobbe seg oppover” ikke sant?

    35. “Og hvorfor tror du at jeg tjener så mye i månenden, kjære anonym?”
      Fordi du sa det selv i en videoblogg, remember? Haha, ågud. Uansett, skjønner at det varierer fra måned til måned men herregud, 100.000 eller 200.000 i mnd det et jo MYE uansett! Jeg vedder på at om du ikke hadde hatt en så kjent blogg og bare tjente 5000kr i mnd, så hadde du gladelig blitt med i bloggerne. Pengene har gått deg på hodet, veldig dumt!

    36. hmm. hva skal man si..du er den du er,og det er en menneskerettighet vi har i dette vakre landet.penger er ikke alt,eller noen form for lykke.hver glad for alt du har og sett pris på de små ting i livet ditt..det er mange sårbare fine folk her i norge som sikkert hadde satt pris på att du tenker å bidrar til dem.

    37. Du har jo sagt at du håper få å på bli med på bloggerne en gang. Jeg tror det ligger noe annet bak dette 🙂

    38. Kan du snart fortelle hva den neste operasjonen er?? Når ska du fortelle ca? Om en uke eller en måned liksom? 🙂

    39. Hadde du visst verdien av noe så hadde du vel førstått hva slags bra PR mulighet dette programmet hadde vært for bloggen din? Det forstår jo alle.

    40. Du har sagt i en videoblogg at du tjener 200.000 kr i måneden ja! Det er det mange som faktisk tjener i året. Da snakker vi om Norge, bare tenk på resten av verden.. Uansett, bare tenk på hvor utrolig heldig du er du, og aldri ta noe eller noen forgitt.. Det er så utrolig viktig på veien gjennom dette livet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg