svar på spørsmål

Hei fine lesere. Beklager at jeg er så nedfor og kjedelig i dag, men jeg synes det er så viktig å vise hvordan livet mitt er, både på godt og vondt. Dette er ikke et maleri av det “perfekte” livet mitt, men min hverdag akkurat slik den er. Av og til suger livet, og da vil det skinne gjennom her også. Dere skjønner greia, og etter hva jeg har fått med meg setter dere stor pris på at jeg ikke bare viser frem alt det fine, men også de tunge periodene vi alle har.

Det kom overraskende nok en del påstander i kommentarfeltet på det forrige innlegget mitt. Det tenkte jeg å besvare nå. Jeg vil bare avkrefte med en gang at jeg ikke har noen form for spiseforstyrrelser, slik som en del mente. Det er fullt mulig å være slank fra naturens side, uten å måtte lide av hverken det ene eller det andre. Jeg har derimot hatt anoreksia før, noe dere nye lesere kanskje ikke vet. Jeg har skrevet litt om det på bloggen i fjor, innlegget kan du lese her. Det er ingen grunn til å bekymre seg for meg nå, for denne frøkna spiser så hun sprekker hver eneste dag. Hehe! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kveldens kos! Nå skal jeg trøkke innpå så mye Oreo dyppet i melk som jeg bare klarer. Finnes det i grunn noe bedre? Jeg spiste det alltid før, men har typ glemt av hvor godt det faktisk er. Nå har jeg kjøpt inn et helt lager til hver anledning jeg kan bruke sukkersuget som en unnskyldning. Haha, jeg har jo søren meg mensen også, og da er det ihvertfall lov. Så det så!

Vi skrives mer i morgen. Håper den dagen blir bedre.. God natt! <3

40 kommentarer
    1. Slank fra naturens side?? Er det det du kaller å operere deg tynnere?? 😂 du har jo sagt at du gjorde lårene dine tynnere. Tragisk å skrive det du gjør da….

    2. Bryr meg ikke om du slite med anoreksia/spisefoestyrrelse eller whatever det skulle,men det lyse mer av en del bloggere at dere må operere dere for å bli mer happy

    3. Åh kjære vene! Det er lenge siden jeg har spist selv! Det skal jeg gå til innkjøp som helgekos 🙂 Takk for at du minte meg på at det fortsatt finnes! Haha

    4. Jeg er etterhvert blitt en fast leser her inne, men har fulgt Isabel sin blogg her i vel 1 år nå tror jeg. Jeg er generelt i mot operasjoner for å se bedre ut men det er Isabel sitt valg og jeg synes likevel hun er en vakker jente og det er noe med hennes stå på vilje og evnen til å drite i hva alle andre mener som inspirerer meg.
      Jeg pleier egentlig ikke kommentere så mye men grunnen til at jeg gjør det nå er fordi at om dere mener Isabel har anoreksia slik hun ser ut, jah da skulle dere sett meg!! 😀 153 høy og 36 kg, men jeg er faktisk frisk! Jeg veier så lite pga tynn beinbygning og uansett hva jeg spiser eller hvor mye så legger jeg ikke på meg. Jeg er veldig glad i mat også. Det er veldig alvorlig å slenge utav seg sånn drit som enkelte av dere gjør her inne, det kan faktisk ødelegge et menneske…..er det det dere har som mål her i livet? Sitte på internet å skrive drit til andre for å føle dere bedre selv? Hvorfor er mennesket så sykt ondskapsfullt, og sjalu og ikke bare kan unne andre noe godt her i verden enn å prøve å ødelegge andre eller ødelegge for andre? Det er faktisk ganske tragisk å sitte på noen andre sin blogg å slenge drit for å prøve å ødelegge og/eller føle deg bedre selv. Dere burde heller gå litt i dere selv enn å sitte her inne å slenge drit i Isabel. Folkeskikk gjelder også på nettet!
      Og til deg Isabel, fortsett å gjøre det du gjør! Drit i alle som slenger drit til deg! Jeg unner deg faktisk alt godt på din vei og liker å lese bloggen din. Det er noe med deg som motiverer meg i min hverdag og du er beintøff. 🙂

    5. Nei, da er det noen som trenger briller. Du er så langt unna sf som det går an å komme kroppslig. Men dette med at du er så fiksert på utseende og operasjoner er en del av perfeksjonismedelen, og da kan mange mistolke og tro det handler om sf når det ikke gjør det!

    6. Synes det blir litt mye mens snakk nå, både her og på Snap. Alle har mensen, og skjønner du opplever det som en Berg og dal bane, men klikker meg ikke inn på bloggen din flere ganger daglig for å lese om at du har mensen og “sutrer” over det. Skriv heller feks hva du bruker som tidsfordriv når du bare vil ligge hjemme, et innlegg med film/serie tips, innlegg om god mums som hjelper for suget, Top 10 glad sanger/deppe sanger, kanskje til og med et innlegg hvor du har sånn “13 sære ting du garantert ikke visste om meg!”
      Det blir mer underholdene for oss faste og alle dine nyere lesere <3
      Anbefaler deg forresten å ta til innkjøp av Naproxen (eller så kan du få resept på de sterkere, Naproxen E-mylan av legen din) på apoteket, reseptfritt, hvis du har veldig kraftige smerter. De hjelper veldig 🙂 Eller kanskje p-stav er noe for deg? Da har du ikke mensen på 3 år! Så slipper du dette helvetet hver måned 🙂 Klem.

    7. Du har kanskje ikke anorexia lenger men du lider av andre ting ettersom du har tatt x antall operasjoner det siste året. Du ser fantastisk ut men det du gjør er ikke normalt. Du ser det nok ikke selv men en dag vil du forstå.

    8. Du bør skrive om hvordan du har et så avslappet forhold til mat etter anoreksia (hvis du hadde det svært alvorlig). De fleste sliter med sitt forhold til mat resten av livet.

    9. Anonym
      01.09.2016 kl.01:04
      Har du og Pierre sex når du har mensen?

      Næi så klart har dæm ikke det… lol !

    10. 01.09.2016 kl.14:44
      Du slite psykisk iallfall siden du har behov for å operere deg hele tiden

      Å du kan ta og holde kjæft !! Støtt ho heller 🙂

    11. 31.08.2016 kl.23:56
      Bryr meg ikke om du slite med anoreksia/spisefoestyrrelse eller whatever det skulle,men det lyse mer av en del bloggere at dere må operere dere for å bli mer happy

      Koffer i alle daga gidd du og kommentere når du ikje har no bedre og komme me !? :-S

    12. 01.09.2016 kl.02:23
      Nei, da er det noen som trenger briller. Du er så langt unna sf som det går an å komme kroppslig. Men dette med at du er så fiksert på utseende og operasjoner er en del av perfeksjonismedelen, og da kan mange mistolke og tro det handler om sf når det ikke gjør det!
      —-
      Hærrefred, har ikke foreldran dine lært dæ nåkka fornuftig !? 🙁

    13. Ida
      31.08.2016 kl.23:09
      Slank fra naturens side?? Er det det du kaller å operere deg tynnere?? 😂 du har jo sagt at du gjorde lårene dine tynnere. Tragisk å skrive det du gjør da….
      ——
      Du træng og få dæ ett anna liv enn og kommentere bloggen hænnes, du e full av ondskap og sånt træng man ikje.. gå og plag andre me tulle ditt 🙂

    14. 01.09.2016 kl.14:44
      Du slite psykisk iallfall siden du har behov for å operere deg hele tiden

      Om ho slit psykisk, koffer i all værden støtte du ho ikje da !? – E det normale menneska gjør ❤

    15. Hei, Kjempe fin blogg 🙂
      Lurte litt på hvor du har kjøpt den sølv vasen/skål med blomster i? Den var veldig fin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg