Angående mine lår

Etter at jeg publiserte gårsdagens antrekk i dette innlegget, fikk jeg beskjed av min moderator at det haglet inn med kommentarer angående mine lår/ben. Jeg visste ikke helt hva det dreide seg om, så jeg ga beskjed om at han skulle slippe de gjennom. Det angrer jeg på nå. Jeg mener, hva er det dere tenker med? Når ble det greit å spy ut kommentarer som “fy faen så ekle og tynne lår du har fått, æsj!!!”? Jeg kjenner at jeg blir så forbanna provosert, og ikke minst lei meg. Jeg vil anta at de fleste har lest bloggen min lenge nok til å vite at jeg har slitt med anoreksi i flere år, hvor jeg var på vippen til å bli tvangsinnlagt på psyken for å få mat intravenøst. Det at andre nå skal sitte å kommentere min kropp på denne måten, er på ingen måte greit! Tenk dere litt om, vær så snill! Man skriver ikke slik til andre mennesker. Dere vet ikke hvordan det kan påvirke en person. Det er ikke sikkert at dere har tenkt over konsekvensene det kan medføre, men please begynn å tenk dere litt om før dere legger igjen en kommentar. Dette er ikke greit, og jeg blir helt seriøst veldig lei meg. Det er min kropp, og du vet ikke hva jeg (eller noen andre du ikke kjenner) går gjennom. Dette er min fight, og jeg ønsker ikke å få påpekt hvor “ekkelt stygge lår” jeg har fått. Denne bodyshamingen er så ekstremt ufyselig! Vi ser alle forskjellige ut – tynn, eller formfull. Og vet dere hva? Vi ser alle bra ut, uansett form og fasong! Det er søren ikke rart at vi sliter med selvtilliten, vi er jo fanken så stygge mot hverandre. Enten er puppene mine for store, eller så er lårene mine for små. Slutt med det her, det holder nå. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjerpings.

Jeg beklager for et litt kjipt og strengt innlegg fra meg, men jeg må bare få det ut. Jeg synes ikke denne bodyshamingen er innafor, hverken i mitt, eller i noen andres tilfelle. Kropp er et alt for sensitivt tema, som man skal trå varsomt rundt. Det tror jeg de fleste i grunn vet, og derfor er det en kjedelig følelse å faktisk måtte ta det opp på bloggen min. Vi vet bedre, folkens.

84 kommentarer
    1. Vet du, jeg er helt enig i veldig mye av det du skriver.
      Men, når sant skal sies så vet du jo selv hvorfor du står å lager “gap” på alle bilder, du ønsker jo å se sånn ut! og vi som dine lesere føler vel en plikt for å si ifra at nå er det ikke lenger pent. Du har enten operert vekk fett derifra og sett det i rævva, eller fått spiseforstyrrelser igjen.

    2. Syns du er vakker jeg, uansett og spør du meg så ser beina dine helt normale ut! Du fortjener ikke så mye hat som du får! STYGGGE MEEEENESKER!!! Vær den du er fordi du er deg

    3. Veldig enig med deg, Isabell! Folk tenker seg virkelig ikke om hvordan det påvirker. Og det er så veldig trist at det skal være sånn;( Støtter deg veldig der<33

    4. Uansett om hun har operert dem eller ikke Mina, så er det ikke greit å kommentere andres kropp. Helt enig med deg, Bella! Stå på og si ifra du 🙂 både operert og ikke operert, du så og ser fucking amazing ut, alt annet piss som bli sagt er bare sjalusi og faenskap! U go girl <3

    5. syns ikke du så tynn ut. så helt normal ut. du e ganske lav, å syns beinan samsvarer bra med høyda. en ting er måten du står på, den kan diskuteres. men at du har “ekkelt stygge lår”, det e feil.

    6. Jeg pleier ikke å kommentere på blogger generelt. Men ærlig talt, hvor slemme kan folk bli? La nå Isabell se ut som hun gjør uten å lage så sykt mye styr rundt det, jeg synes du er kjempefin akkurat sånn som du er! Vær stolt av deg selv å det du har oppnådd, det har du all grunn til!

    7. SÅÅÅ ENIG! Jeg forstår ikke det behovet av å måtte kommentere andres utseende. Alle, absolutt alle er forskjellige! Og så lenge det ikke er noe helsefarlig (og da skal man i såfall si ifra på en PEN måte og i mitt syn bare familie/de som kjenner deg), så er det absolutt ikke noe å slenge ut om. Jeg har også slitt med anoreksi og alt det som følger med, hadde jeg bare fått 50% av de kommentarene du får hadde jeg gått rett i kjellern. Du skal vite hvor utrolig sterk du faktisk er! Herregud så beundringsverdig <3

    8. Vet du hva, Isabel? Jeg har skrevet det før og jeg gjør det igjen! DU ER RÅ, JEG DIGGER DEG!!<333
      Folk slenger ofte dritt om andre grunnet sjalusi, og jeg tror dette er et sjalusitilfelle. Kroppen din er kjempefin, og den dkal du være stolt over!<33 Er så sinnsykt enig i det du skriver, kropp er et utrolig sårt tema nå om dagen og det skal ingenting til for å tråkke noen på tærne. U GO GIRL!!<333333333

    9. Syns det er kjempe bra at du tar opp tema som dette! Helt sant det der med at vi nå til dags sliter sånn med selvtilliten fordi vi er er så drøyt dømmende og stygge med hverandre. Og alle er forskjellige! Syns du ser flott ut jeg! Det er godt du setter enkelte folk på plass. <3

    10. Kjære deg! Jeg blir faktisk lei meg av det folk sier til deg. Ingen fortjener så mye hat, og det er trist hvordan folk kan sitte å slenge ut stygge kommentarer som det og ikke skjønne at det er et menneske med følelser de faktisk skriver til. Jeg vil bare si til deg at du er nydelig og kjempe fin!! Ikke ta deg nært av det, føl heller mer synd på de som har et behov får å rakke ned på andre. Jeg heier på deg Isabell.
      Du er hot AF😊

    11. Smashing legs, helt lik mine 👌🏻 Misunnelsen leeeenge leve!!! Ingen, absolutt ingen kan med hånden på hjertet si at du ikke du ser bra ut ass. Samme hvor mye de ikke liker deg, er enig med hva du gjør osv.
      Utseendet ditt, det kan ingen ta fra deg! For du er dødsfin ❤️
      Klem E

    12. Kan du please lage et innlegg med dine favoritt nettsider å shoppe på, og litt info om eventuell toll og frakt osv? Spesielt shein? <3

    13. Jeg sier meg helt enig i at disse kommentarene ang kropp er helt hinsides IG hører ingen sted hjemme. Enten får man kommentere saklig og høflig eller la vær.
      Men, uten å virke dobbeltmoralsk, når du er så ærlig og åpen på at du har gjort endringer ved kroppen så skaper det automatisk nysgjerrighet og helt tydelig et krav om å få vite hva du har utført, altså jeg mener ikke at du skal gå ut med hva du har gjort for det er privat, men har msn sagt a må msn noen gr si b.
      Det beste hadde jo vært og ikke dele dette med leserne så hadde ikke fokus eller trangen til å vite blitt så stor. Jeg har så vondt av deg som må ta imot alle disse syke kommentarene daglig og har stor respekt for at du fortsatt orker å holde feltet åpent, men på den annen side så forstår jeg også hvorfor folk hele tiden krever og få vite uten at de har krav på det.
      Vil avslutte med og si at du er ei utrolig sterk jente som stadig vekk må ri av deg stormen med disse stygge kommentarene og jeg håper du for alvor setter ned foten en dag for jeg er redd de skader deg mer enn du tror.
      Klem fra meg som er engstelig for deg 😉

    14. Kjære Isabel.
      Jeg støtter på ingen måte noe av det de i kommentarfeltet ditt skriver til deg. Men, jeg håper du er klar over at ved å legge ut bilder av deg selv på sosiale media så er du veldig utsatt for ” bodyshaming” og når du har vært helt ærlig om dine inngrep så vil det være enda ett sårt punkt folk vil komme til å bruke mot deg. Jeg er en jente på 31 år med en datter på 1,5 år. Før jeg fikk barn var jeg usikker og misfornøyd med kroppen min, jeg ble ertet på skolen fordi jeg hadde noen kilo ekstra. Opp gjennom hele oppveksten har jeg slitt med selvbilde. Men så ble jeg voksen, jeg begynte å sette pris på kroppen min og det fantastiske den kan gjøre for meg. Jeg er velsignet med en kropp som kan gi liv, og det regner jeg og håper du også er 🙂 Ved å la disse menneskene få din oppmerksomhet i denne saken, er det de som til slutt vinner. Fordi du blir sittende igjen med ett enda dårligere selvbilde og ett sterkt behov for aksept blant dine lesere. Vær så snill Isabel, la det ligge, legg deg ikveld og vær ydmyk for den kroppen du har fått. Den eneste som lever i den er deg, og den eneste som skal få lov til å kritisere den er faktisk deg! Vet ikke helt hvor jeg vil med denne kommentaren, men jeg håper virkelig du kan prøve å snu tankerekken din og ikke la disse kommentarene gå inn på deg. Du må huske på at det er bare OBSERVASJONER som leserenne dine gjør, og en observasjon er helt personlig og trenger ikke ha rot i virkeligheten, sant?:)

    15. Forstår deg veldig godt. Er en som i løpet av hele livet har blitt kalt for pinne, strek og skranglebein faktisk, av en som var mine aller beste venninne. Det pågikk i så mange år at en periode var jeg ekstremt lei av å gå i noe annet en store klær for å skjule hvordan jeg så ut. Det sleit så forferdelig på psyken. Folk skjønner ikke hvor latterlig mye en sånn kommentar kan såre.
      Heldigvis går det bedre nå, så meg selv i speilet hver dag og ga meg selv et kompliment og ga alle som mobba meg for vekta fingeren og deretter snudde ryggen til.
      Tydeligvis var jeg ikke så stygg og ekkel som alle påpekte, og jeg har nå lært meg å høre og tro på de som kommer med noe positivt istedenfor!
      Btw; Du ser ikke for tynn ut i det hele tatt! Ofte så er man kjapp til å slenge ut med at stygge kommentarer er sjalusi, og det er ikke alltid sant, men i dette tilfellet kan det være godt mulig.
      Drit i stygge kommentarer, du er så nydelig!

    16. omg du har jo helt amazing kropp/lår . folk kommenterer dritt fordi dem vil ha din kropp <3 aldri la slike kommentarer gå inn på deg selv om det kan være vanskelig. for du er PERFEKT

    17. Jeg er en jente på 16 år og slike kommentarer får jeg hele tiden. Nå til dags er det visst helt fantastisk fint å være formfull (noe som er bra!!!) men å være tynn er ikke fint i det hele tatt. Jeg får hele tiden spørsmål om jeg spiser, noe som jeg gjør, og slike spørsmål sårer veldig.. spesielt når du ønsker å legge på deg men det er vanskelig å få til

    18. Jeg selv er liten og tynn, og har mange komplekser med det fordi mange skal kommentere på det hele tiden.
      Men du er veldig vakker Isabel. Du har kjempe fine bein som er fin i både bukser og kjoler. Alt handler som regel om sjalusi, hvis ikke hadde ingen sagt noe heller.
      Har man ikke noe fint å si, skal man heller ikke si noe. Kroppen din kan mange bare drømme om!

    19. Christina: du kan drømme om kroppen hennes,jeg er ikke en av dei som er sjalu på utseende hennes iallfall

    20. Du er kjempe fin uansett Isabel! Alle er vakre uansett hvordan de ser ut! Ikke la dette gå inn på deg, for du er virkelig en nydelig person og fortjener så jævlig mye bra her i livet!❤️❤️

    21. Man velge da selv om man syns noen er fine eller ikke ,alt dreie seg ikke om at man misunne utseende
      Har alltid synes at isabell var finere før og sånn er det

    22. Du ser ut som deg sjøl, og du e bra nok akkuratt som du e, for ingen andre e som deg! Du e ei kjempe herlige og kjekke jenta Isabell, å ikje minst nydlige! Håpe du tenke øve at 95% av dei så komentere gjør det pga av dei e sjalu på deg å det kan eg forstå volsomt godt. Du e ei flotte jenta, du har ein bra type, du leve drømmelive. Håpe det går bra me deg også på mamma froten.. ikje kjekt å ha et turbelent forhold te sin egen mamma, det vet eg alt om. Stå på Isabel! Du e best <3

    23. Hvorfor kan du ta det sånn til deg når du selv har gått ut i media om at du fjerna fett derfra da du opererte rumpa? Ikke prøv å få sympati for at du har hatt spiseforstyrrelse når du faktisk har fjernet fett fra lårene !
      Men jeg synes du så helt normal tynn ut, ikke for tynn men fin tynn . Men det blir for dumt å ta opp sykdomskortet når du får kritikk for operasjoner du selv har gått med på 😉

    24. Det dem sier er utrolig slemt og helt klart ikke greit. Men så har du jo også tatt fett fra lårene dine og lagt det på rumpa, så det at noen synes du har veldig tynne lår er jo ikke så rart fordi du har en veldig slank figur!
      Synes du er veldig fin akkurat som du er, netthets er beklageligvis noe man må finne seg i når man er en person som deler så mye som deg og er en blogger. Stå på 🙂

    25. Anonym: Jeg har aldri gått ut med at jeg har fjerna fett og putta i rumpa, nei. Jeg har sagt at jeg har gjort en rumpeforstørring, og det kan gjøres på flere metoder.

    26. Folk tror det er greit å kommentere kroppen din fordi det er den bloggen handler om, men å spy ut av seg det første man tenker er ikke greit. Du er tøff som står i det og tør å si fra. Har de ikke fått oppdragelse hjemmefra må de få det andre steder. Bare husk, hadde du ikke vært fin hadde ingen giddet å bry seg. U go Isabel

    27. Du er fin uansett hvordan du ser ut og det at du er så åpen og ærlig om spiseforstyrrelsene du har hatt. Men jeg syns det er trist at om det er slik at du har operert lårene dine igjen er det veldig synd å skal skylde på spiseforstyrrelser om det ikke er slik sannheten er.. Jeg har selv spiseforstyrrelser og blir lei meg om det er det som er grunnen men også lei meg om det ikke er grunnen og det er operasjon og du skylder på spiseforstyrrelsene du har hatt tidligere… Men som sagt er du fin uabdett 🙂

    28. Blir irritert og lei meg når jeg ser hvordan folk kommenterer over andres kropper hele tiden. Har selv enda tynnere lår fra naturens side, og det er helt ok! Jenter kommer i alle ulike størrelser og fasonger! Kan vi ikke bare være hyggelige mot hverandre og løfte hverandre opp isteden for ned? Isabel ser flott ut uansett og dere må slutte å slenge dritt hele tiden. Fokuser heller på hvorfor dere velger å være ondskapsfulle mot andre jenter!

    29. Anonym: Om du tror at jeg skylder på hverken en operasjon, eller en spiseforstyrrelse anbefaler jeg deg å lese gjennom innlegget igjen. Det jeg vil frem til med dette innlegget er at det ikke er greit med denne forbanna bodyshamingen! Jeg driter i om man er gravid, operert, tynn, formfull. Samme hvordan man ser ut – BODYSHAMING ER IKKE GREIT!

    30. Skjønner at du er en offentlig person og alt det der, men det gir jo ikke rett til å oppføre seg så respektløst. At folk gidder å bruke tid til å kommentere negativt er helt fantastisk lol

    31. Du har sagt at du fjerna fett fra lårene? Eller så husker jeg feil bare 🙂 det skjer ofte!
      Var det ikke tidligere du hadde anoreksi? Eller sliter du enda med det? 🙁

    32. Hvorfor moderator når personen sier til deg når det stormer? Du burde jo ikke visst noe om dette engang. Så hadde du vært foruten irritasjon skjønner liksom ikke meningen med moderator da?

    33. Jeg syns på INGEN måte det er greit å legge igjen sånne kommentarer på et innlegg der du tar bilder av deg selv og det kan så absolutt såre noen så enormt mye. Jeg som selv har slitt med anoreksi skjønner godt hva du mener om hvor vanskelig det kan være å få kommentarer på kropp. Men sett bort i fra det så blir det fryktelig vanskelig når man skal være seg selv og man er fin nok uansett og likevel så er det helt greit å operere her og der. Men det med at alle ser bra ut uansett form og fasong blir så inmari feil å skrive når du har tatt så mange operasjoner og unge jenter lærer at om du har en middels rumpe så er det bare å kjøpe en større og om nesa di har en liten klump så fikser du den; syns det blir hyklersk og feil. Fordi du skriver at “det er søren ikke rart at vi sliter med selvtilliten” og det har du helt rett i. Når bloggere og andre kjendiser skaper et kjønnsideal som ikke er mulig å oppnå ved trening eller andre sunne metoder så er det faen ikke rart vi har dårlig selvtillit.

    34. Jeg mente hvertfall ikke noe vondt i det hele tatt med min kommentar!! <3 Men så er det jo mange med meg som lurer fælt på når du skal fortelle om den siste operasjonen! Og da trodde at du muligens hadde gjort noe med lårene.. sikkert bare bildet som er tatt slik da at det virker sånn, fort gjort. du ser strålende ut! Så det var ikke en negativ kommentar! 🙂 Men grublingen vil jo bare fortsette..

    35. Det ironiske her er jo at andre bloggere på omtrent samme størrelse(ut fra bildene de legger ut å bedømme) får kommentarer på hvor feite lår de har.

    36. Veldig enig i det meste du skriver. Men at man er fin som man er – vel, det er ikke noe du kan si og stå for da du har lever etter det stikk motsatte.

    37. Så må folk også snart skjønne at gap ikke nødvendigvis har sammenheng med fettprosent,men mer med bygning.Jeg har selv gap og har nok en del høyere fettprosent enn Isabel. Så kjenner jeg mange tynne og spinkle jenter som ikke har gap,fordi lårene deres står tettere sammen eller ikke har den samme svingen som mine.

    38. Du har jo helt perfekt kropp!!! Folk er bare så jæææævla SJALU på deg! Ikke bry deg, de stygge kommentarene er fra KUN sjalu folk!😡😡😡 Idioter hele gjengen!😡😡😡

    39. Så fint å se at du setter foten ned Isabel! Kommentarene er helt usmakelige,jeg blir oppriktig lei meg på dine vegne. Det handler helt klart om sjalusi, du har jo drømmekroppen! Støtter deg 100 % ❤

    40. Vet du hva Isabel, du er pen sånn som du er! Det at folk skriver så vemmelige og stygge kommentarer og gjemme seg bak en skjerm sier bare hvor stygg personlighet de har, som mest sannsynlig viser hvordan de føler om seg selv. For min del så dømmer absolutt ingen. Viss du velger å operere deg fordi DU selv føler deg komfortabelt med det og gjør det fordi du vil selv, da er det helt opp til deg. Å være vakker i mine øyner kommer innenfra og hvordan man er som person og hvordan man behandler andre. Jeg ser at de fleste som leser bloggen din og kommenterer kan ikke vær noen vakre personer, for gode folk rakker ikke ned på andre på den måten. Det er er helt sykt og jeg kjenner jeg blir flau for dette samfunnets vegner.
      Du er du, du har dine kamper og andre har sine, men hvordan vedkommende velger å oppføre seg ovenfor andre, det er det som definerer den.
      Det faktum at disse haterne skal kommentere shit og dritt definerer dem! Kanskje de har en litt kjedelig hverdag hvor det å skrive en stygg kommentar til deg er deres høydepunkt. Isabel uansett hva du gjør vil det alltid finnes misunnelige og slemme mennesker der ute som gjemmer seg bak skjermen sin. Og det jeg sier til deg nå er mest sannsynlig min siste kommentar for jeg pleier ikke å skrive kommentarer, men tenkte at jeg burde det nå. Det er en grunn til at du har kommet så langt, gjort det så bra og oppnådd så mye på så kort tid. Du jobber hardt for nå oppnå høyt hvor du er idag. Du er fantastisk Isabel, jeg kjenner ikke deg, men jeg syns du virker så ærlig, så god mot familien din og kjæresten din. Vi er alle forskjellige med forskjellige verdier og prioriteringer, men det viktigste er hvordan man behandler andre, og det syns jeg virker som du gjør en bra jobb der. Jeg håper for all del du aldri må ta deg nær av hva disse trangsynte idiotiske og patetiske menneskene sier om utseende ditt. De kjenner ikke deg eller hva du måtte ha gått gjennom. Gå med hodet hevet og ikke la slike ekle mennesker ødelegge deg og ditt selvbilde. Jeg syns du er pen før du opererte deg, og syns du er fin nå, for i grunn og bunn har du fremdeles samme personlighet og den ærligheten som skinner gjennom deg og det du sier. Ha en fin dag videre 🙂

    41. Ved å la disse menneskene få din oppmerksomhet i denne saken, er det de som til slutt vinner. Fordi du blir sittende igjen med ett enda dårligere selvbilde og ett sterkt behov for aksept blant dine lesere. Vær så snill Isabel, la det ligge, legg deg ikveld og vær ydmyk for den kroppen du har fått. Den eneste som lever i den er deg, og den eneste som skal få lov til å kritisere den er faktisk deg! Vet ikke helt hvor jeg vil med denne kommentaren, men jeg håper virkelig du kan prøve å snu tankerekken din og ikke la disse kommentarene gå inn på deg. Du må huske på at det er bare OBSERVASJONER som leserenne dine gjør, og en observasjon er helt personlig og trenger ikke ha rot i virkeligheten, sant?:) leslesles

    42. Og vi spekulerer, funderer og kommenterer på bloggen din, Isabel, og du kan humre og le på vei til banken! :)))

    43. Dette blir for dumt, folkens! Og det retter jeg ikke bare mot de som kommenterte i forrige innlegg, men også dette. Svakt å indirekte si at hun legger opp til at folk skal kommentere kroppen hennes på en negativ måte fordi hun har operert det. Når ble det noen gang greit å rettferdiggjøre å snakke stygt om andre? Selv om jeg, og sikker mange andre, er veldig uenig med det Isabel gjerne står for – at man kan operere det man er misfornøyd med, rettferdiggjør det på ingen måte at man kan snakke stygt om henne eller hennes kropp. Trodde virkelig verden var kommet lengre i 2016. Jeg synest du er flott, jeg Isabel! Og det syntes jeg for så vidt før du opererte deg óg. Vær stolt av slik du ser ut! Jeg hadde vertfall stått opp med et stort glis rundt munnen dersom jeg hadde et utseende som ditt. Lykke til<3

    44. Tror nok folk kommenterer fordi de skal studere deg for å finne ut hva du har operert.. Men det er absolutt ikke greit! Helt enig i det du skriver.

    45. Hva har du operert, Bella? Harr sovvet en litten stunde, og lurer på. Må ta veldig mange situps nårr jeg våkner tll alarmen annenhver timé i løpet av nattten, men skal ikke plage deg mer om de flere ganger…

    46. Kjære Isabel ! Åndsvake mennesker som har skrevet dritt om ditt utseende er mest sannsynlig veldig fornøyd netopp fordi de har oppnådd sitt mål: å såre dine følelser. Som er helt forkastelig. men sånn er dessverre folk. Du ser fantastisk ut. Værsåsnill ikke la de vinne ved å la dette gå inn på deg, de er så misunnelige at de ville gjort hva som helst for å se ut som deg. jeg garanterer deg at dette stemmer. åndsvake mennesker som hakker på dine lår. Altså. Hjelpes!! Jeg mener dine lår!! jobb med deres egne lår, tapere!! Hehe uff! måtte bare noe så tåpelig . klem fra ei som kjennte jeg ble sikkelig pisst her

    47. Tenkte ikke over bena dine engang før jeg leste dette innlegget og bladde ned for å se kommentarene. Du har jo fin kropp, jeg har vært sjalu på kroppen din siden paradise. Ser virkelig ikke hva andre prøver å påpeke. Virker bare som de leter etter noe på deg å kommentere på og bare følger strømmen. Blir skikkelig irritert aiden jeg selv får mye spørsmål angående at jeg er tynn. Men du Isabel, du er helt normal fin kropp -J18

    48. Heidu,
      Jeg tror det er extra mye bodyshaming i ditt kommentar felt pga folk ser egentlig hva du har operert (fettsugt) denne gangen.
      Det er STOR forskjell på innsiden av lårene dine nå enn det var for bare litt tilbake siden. Og mange bemerker dette.
      Det var det første jeg la merke ved når du la ut første helkroppbildet etter oprasjonen.
      Så lenge du er happy er det det som er viktigst 🙂 Det kunne aldri falt meg inn å skrive drit til deg fordi du velger å operere… For jeg har faktisk ingenting med om hva du gjør med kroppen din!
      MEN, jeg tror faktisk du hadde sluppet masse piss om du faktisk bare hadde skrevet innlegg om siste fettsuging 🙂

    49. Enig i at bodyshaming overhodet ikke er greit, hverken her eller noe annet sted. Og å si indirekte at bodyshaming er greit fordi du har operert deg er heller ikke innafor på noen måte! Som du sier er kroppen vår et sårt tema! Men, Isabel; ikke fortell oss lesere at “du er fin akkurat som du er, tynn eller formfull” – for det blir bare hyklerisk og dobbeltmoralsk og høres helt ærlig bare dumt ut når du snart har operert hele kroppen fordi du ikke var fornøyd med småting, da er du åpenbart ikke “fin som du er”. Man må elske seg selv før man kan elske noen andre.
      Når det er sagt ser du absolutt smashing ut både før og etter operasjonene og det kan ingen ta ifra deg! For du er pen, det er du.

    50. God morgen vakre deg❤️ Jeg blir sååå sykt provosert av å lese all dritten du daglig får! Herregud hvor stygge folk kan være!! Jeg skulle så ønske du slapp all den kritikken! Jeg forstår bare ikke hvordan de kan ha samvittighet til å oppføre seg slik!! Det virker som om folk har det som hobby å prøve å knekke deg.. Jeg håper bare innderlig at du klarer å trøste deg med at det bare er misunnelse og IKKE noe galt med deg! Du er bare sååå ubeskrivelig vakker og det ser alle!! Du er helt perfekt på alle måter❤️ Jeg håper virkelig at det går bra med deg!! Jeg skulle så gjerne ønske det var noe jeg kunne gjort for deg…men i det minste kan jeg minne deg på at du er vakker og at de bare er misunnelige på deg. Håper du og P. får en god helg. Stor klem😘

    51. “in order to bring me down you have to be abel to reach me” – det er lett for meg å si; men prøv å ikke la andre trekke deg ned. Det er en av de største konsekvensene med å være i rampelyset, så gjør deg selv den tjenesten at du lar kommentarene preller av deg. Jeg håper du klarer å ikke ta negative kommentarer personlig, for du fortjener å ha det bra med deg selv.

    52. Faen heller… skjærp dåkker folk !!
      Det har ALDRI vært greit me MOBBING !!
      Lær dåkker og respekter folk !!!!

    53. Uansett så kritiserer man ikke andres kropp. Har man ikke mer oppførsel og etikette enn det så bør man la være og skrive noe i det hele tatt. Folk spyr ut av seg ting som om de skulle vært uoppdragne 9 åringer. Ikke akseptabelt. Isabel: Du har fine lår, og det med eller uten spiseproblemer.

    54. Virkelig ikke greit hva folk får seg til å skrive til deg! Sliter selv med at jeg er lang og tynn og får til stadighet spørsmål om jeg har anoreksi. Noe jeg aldri har vært i nærheten av å ha!
      Men et velment råd fra meg er å si hva den siste operasjonen din gikk ut på, og stenge kommentarene en stund. Da vil du få slutt på all denne ekstreme studeringen og spekuleringen om kroppen din.
      Stå på herlige du <3

    55. Jeg tror det folk prøver å få frem (på en ikke så hyggelig måte) med disse kommentarene om at du har for store bryster, for tynne lår osv. er at du var veldig pen før alle disse kirurgiske inngrepene og at du ikke trenger gjøre noe med utseende ditt.

    56. Folk skal bare finne feil med alt, kverulering nesten..
      Hvem bryr seg? Du tjener tonnevis av penger på disse haterne uansett, kos deg med det heller 🙂
      Du var vakker igår, du er vakker idag og er vakker imorgen også.

    57. Jeg skulle gjerne hatt de slanke, flotte beina der. Hadde det for noen år tilbake, men ting kan dessverre endre seg. Nyt kroppen din som den er. Den er flott og de som sier noe annet er bare grønne av sjalusi.

    58. Isabel!
      Mener du at alle leserene du har, kritiserer kroppen din???
      Frekt sagt om de som alltid skriver fine kommentarer til deg, og som digger deg! 🙁

    59. Off.. du har seriøst kjempe fin kropp og du er veldig heldig! folk er bare misunnelige på deg.. ikke ta til deg frekke kommentarer, du fortjener så mye bedre..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg