uken som gikk

affiliateslenker

Topp her 

AKKURAT NÅ

Jeg har akkurat hatt en lang telefonsamtale med Michelle. Det var så godt å få pratet ordentlig med henne igjen. ♥ Etter det forrige innlegget er det mange av vennene mine som ble bekymret, så jeg hadde litt forklaringer jeg måtte gi. Det er ikke så rart, da. Jeg er så heldig som har så fine og genuine venninner rundt meg. Skulle ønske alle sammen var her akkurat nå. Det er så kjipt når man ikke kan møtes så ofte da vi alle bor i forskjellige byer, og til og med land som for eksempel Sara og Linn. Savnet er SÅ stort.. 

UKENS OPPTUR

Å få leke meg litt foran kamera igjen. Det var så gøy å spille inn sammen med Pierre igjen, tilbake i vårt rette element. Hehe! Reality er jo vår greie, det er jo der det hele startet og i en slik situasjon vi faktisk møtte hverandre for første gang. For det er jeg evig takknemlig! 

UKENS HØYDEPUNKT

Selv om visitten ble kort, var det ekstremt deilig å være tilbake i varmen igjen. Sol, sand mellom tærne, eksotisk mat, palmer.. Vi koste oss de få dagene vi tilbrakte der. Det er rart hvordan livet plutselig blir ti tusen ganger bedre så fort man skifter ut kulden og mørket med sol og varme. 

UKENS INNKJØP

Jeg har ikke hatt tid til å shoppe, jeg har jo vært utenlands på innspilling. Tid til shopping ble det definitivt ikke, hehe. Kanskje like så greit! 😉 Det er ikke akkurat slik at jeg lider noen nød.

UKENS CRAVING

Red Bull. Jeg har hatt lite energi og minimalt med søvn, så Red Bull har vært et must for meg. Om ikke hadde jeg seriøst ikke kommet meg gjennom dagene, haha. Jeg sitter faktisk å sipper på en i skrivende øyeblikk. Fun fact: jeg synes ikke det smaker godt en gang. Lol.

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Å måtte avbryte innspillingen. Når man først er innstilt på noe, og det motsatte skjer blir man selvsagt nedstemt. Jeg hater (virkelig haaater) når ting skjer utenfor min kontroll. Jeg er tidenes kontrollfreak, så med en gang jeg ikke kan styre noe får jeg helt panikk. Slik har det vært den foregående uken. Helsen kjører sitt eget løp, uansett hva jeg skulle mene. Haha.

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lignende topp her og her / lignende jeans her

Lignende topp her / shorts her

UKENS NEDTUR

Det å måtte tilbringe SÅ mange timer på å sitte rett opp og ned på et fly i løpet av en så kort periode er ikke akkurat noe å skryte over. Snakk om å kjedes seg, ass! Flyturen hjem føltes ut som tre døgn, helt seriøst. Aldri har 11 timer gått så sent før!

UKENS TANKE

Jeg har virkelig fått øynene opp for hvor fort livet plutselig kan snu. Man vet ikke hva som kan skje i neste sekund – plutselig går det fra 0 til 100. Det skremmer meg veldig. Så lenge vi har det bra og tar vare på hverandre tar vi oss gjennom alt, men det er likevel skummelt hvordan ting du aldri hadde trodd ville skje deg, plutselig skjer. Eye opener.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

HELT ÆRLIG!

DE FØRSTE BILDENE

SÅ LENGE JEG ER ISABEL

9 kommentarer
    1. HAHAHAHAH omg jeg hater også redbull men samtidig så frister det meg mer enn noe annet:)) twinnnie

    2. Godt å se deg som Vanelig på bloggen igjen 😀 var det din fysiske eller psykiske helse som ble dårlig?

    3. Du er fin! 🙂
      – Jeg har nettopp startet å blogge igjen, håper du har lyst til å følge meg og min hverdag etter en ulykke i 2012.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg