uken som gikk

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / jeans her

AKKURAT NÅ

Jeg prøver iherdig å konsentrere meg om å skrive dette innlegget, mens jeg prater med søsteren min i telefon. Er visst ikke bare-bare å prøve å ha to dialoger samtidig, gitt. No shit, Sherlock… 

UKENS INNKJØP

Det ble ingenting mindre enn et ordentlig Lumee case! Dere som er like blodfan av Kim K og resten av slekta som det jeg er, skjønner greia. Haha! Jeg vil se like fin ut på mine selfies og snapchats som det Kim og Kylie gjør. TEEEIT, jepp.


Til iPhone 6 HER / iPhone 7 HER / iPhone 7 Plus HER

UKENS OPPTUR

Herlighet, hele forrige uke var jo en eneste stor opptur! Julaften, nyttårsfeiring, Ramis fødselsdag. Det har vært en utrolig travel, men super koselig og minnerik uke. Jeg har kost meg så utrolig masse!

UKENS HØYDEPUNKT

Her må jeg faktisk si Ramis bursdag! Selv om det føles litt bittersweet at lillebror har blitt tenåring, men herlighet.. Han må da få lov til å bli voksen en dag, han også! Haha. Jeg elsker fødselsdager, spesielt når det er noen som står meg nær. Det er lite som slår det å stelle i stand og glede et bursdagsbarn. TJOHEI!

UKENS CRAVING

Kalkunpølse i brød, med ketchup og masse sprøstekt løk. Ikke spør meg, en gang. Noe så random, haha. Pierre skjønner ikke en drit nå som kjøleskapet til enhver tid inneholder pølser. Vel vel! 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Nå som vi filmer en hel del til YouTube-kanalen vår, merker jeg virkelig hvor mye jeg savner det å ha softboxer eller ringlys her hjemme. Det er ingen hemmelighet at det blir bekmørkt allerede når klokken passerer 16:00, og det er jo ikke helt optimalt når man skal filme. Jeg ønsker jo at videoene skal være lyse og fine! Jeg irriterer meg grønn, så vi er definitivt nødt til å gå til innkjøp av litt utstyr.

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole House Of CB / skinnjakke her / heels her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bukser her / genser her / boots her / jakke her / veske Chanel / belte her

UKENS NEDTUR

Det er ganske personlig og noe jeg sliter ganske mye med for tiden, og det er at jeg har blitt betraktelig mye mer usikker på meg selv. Det er ekstremt kjipt og trist, men heldigvis ser det ut til å gå oppover. Jeg tror at det bare er en dårlig periode jeg er i akkurat nå, og jeg vet at jeg kommer til å bli meg selv igjen innen kort tid. Det skal jeg se til! 

UKENS TANKE

Nå som julen stod på, ble jeg veldig sentimental, slik som jeg blir hvert eneste år. Jeg får så vondt i meg på vegne av alle de som har en ensom og trist julefeiring. Jeg var nemlig i samme båt selv for et par år siden. Det året jeg flyttet ut fra fosterhjemmet etter å ha bodd der i hele seks år. Det har satt mén i meg, og det får meg alltid til å tenke på de som ikke har en fin julefeiring.. ♥

UKENS MEST LESTE INNLEGG

2016 RECAP – DEL 1

DETTE GA JEG I JULEGAVER I ÅR

JEG HATER HENNE AV HELE MITT HJERTE

14 kommentarer
    1. Hei 🙂 Håper dere har hatt en fin jul og fantastisk nyttårsfeiring! Har bare et lite spm, hvor er lampen dere har på soverommet kjøpt? Og hva koster den?😊

    2. Det siste punktet er virkelig noe man kan gjøre noe med!! I fjord (2016) i jula, inviterte vi hjem noen som ikke har så mye familie! Bare invitasjonen fikk dem til å gråte av glede! Det er den beste jula jeg har hatt, fordi at jeg faktisk hadde gleden av å glede noen andre så mye !<3

    3. Om ukens nedtur: Du er tydeligvis en type som har raske stemningssvingninger, så om noen timer, i morgen eller i overimorgen er sikkert alt strålende bra igjen! Den type ustabilitet pleier heldigvis ofte å dempes med årene.

    4. Jeg har et spørsmål jeg lurer på om du kan svare på: det er ingen hemmelighet at du tjener godt og elsker det. Og du sier hele tiden at du elsker å blogge. Men hadde du elsket det like mye om du tjente 1/8 av hva du gjør nå. Som er en lønn man kan overleve på.

    5. Dette er kanskje et litt personlig spørsmål og jeg vet ikke om du har svart på det før eller om du i d hele tatt vil svare på det, men er broren, søsteren og moren din din ordentlige familie? Jeg syns dere ligner sånn alle sammen, men det er derfor jeg ikke har forstått det med fosterfamilie som du har snakket en del om.

    6. Kl 17:20: Det er en utbredt misforståelse at mennesker med bipolare lidelser har raske svingninger i humøret. Hos bipolare er svingningene store, men de tar uker eller helst mndr. Så Isabels svingninger tyder ikke på bipolaritet.

    7. Hos bipolare varer de depressive periodene normalt 6-9 mndr (!) hvis de er ubehandlede. Så nei, ikke Isabel.

    8. Håper veldig du svarer på spm mitt: Er jakken noen lunde varm? Har så sykt lyst på sånn fake fur, lurer på om den vil være varm nok i overgang vinter/vår? Klem <3

    9. Takk for svar, snille 🙂 Jeg bestiller den nok, så har jeg noe å se fram til å bruke nærmere våren😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg