UKEN SOM GIKK

affiliateslenker

Kjole HER

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Hva annet enn at jeg ligger syk. Buhu! Jeg har vært dårlig i hele 8 dager nå, så dere kan tro jeg er lei av å ikke være i form. Det blir jo ikke bedre med tiden heller, jeg blir jo i grunn bare verre og verre. Etter Sverige-turen på lørdag har jeg vært sengeliggende med både feber, influensa, vond hals, rennende nese og hoste. Jeg har sett bedre dager, altså. Haha. 

UKENS HØYDEPUNKT

Søsteren min kom endelig til Oslo! Selv om omstendighetene kunne vært bedre, var det veldig godt å se henne igjen. <3 Jeg synes dog veldig synd på henne her hun ligger med gipset og brukket ankel. Stakkaren!  

UKENS NEDTUR

Det er mye som skjer på privaten for tiden som gjør meg fryktelig frustrert og lei meg. Jeg vet ikke, men det føles ut som om at jeg aldri får en break for tiden. Jeg har så lyst til å gi slipp på alt i fortiden, og bare se fremover. Men dessverre er det lettere sagt enn gjort. Heldigvis har jeg mye gøyalt å se frem i mot, så jeg prøver å fokusere på det istedenfor! ☺️ Det er så viktig for meg å ikke grave meg selv ned i et mørkt hull. Det har jeg hverken ork eller tid til!

UKENS INNKJØP

Jeg kjøpte meg endelig en ny mac! Viser dere den senere. I tillegg til det klikket jeg hjem en svær pakke fra Nelly her om dagen, som forøvrig har kommet frem også. Pakken står uåpnet i stua mi, noe som virkelig tyder på at jeg er syk haha. Det er ikke ofte jeg ikke prioriterer å åpne opp en pakke sekundet etter at jeg har fått den innfor døren. Haha. Her er i hvert fall noe av innholdet:

1. HER / 2. HER / 3. HER

AKKURAT NÅ

Ligger jeg i sengen med Repsils, nesespray og snytepapir ved siden av meg. Living the dream! Samtidig som jeg skriver dette innlegget, driver jeg også å går bananas på Nelly sitt nyåpnet salg HER. De har så mye fint som er nedsatt til latterlig lave priser. Da er det jammen lov å gå litt loco, ikke sant? 🙂

UKENS OPPTUR

Hele familien kom til meg på besøk lørdagskveld for å bare myse. Søsteren min hadde akkurat landet, og noen få minutter etterpå var både Rami, Sidra og mamma også på plass. Vi (mamma) laget god middag, etterfulgt av brownies til dessert. Vi storkoste oss hele kvelden i hverandres selskap. Jeg er så latterlig glad i den fine, lille familien min altså <3 Foruten om det er jeg super glad over at jeg endelig har kommet i gang med YouTubekanalen min! Jeg har rukket å publisere hele to vlogger i løpet av uken, så det er jeg rimelig stolt over 😀 Hehe! 

UKENS CRAVING

Halstabletter, Ibux, nesespray og Paracet.

UKENS TANKE

Dere vet når man blir syk, og lover å sverger på at man skal sette pris på livet som frisk mye, mye mer? Det er den sentrale tanken jeg har hatt hele denne uken, haha. Jeg er så forbanna lei av å ikke være i form at jeg holder på å krepere. Bare det å puste gjennom nesen er et ork, for å ikke snakke om halsen som til stadighet klør og gjør vondt. Please, la meg bli frisk!

UKENS ANTREKK

Puma tights HER / lignende topp HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke HER (nå på salg!) / bukser HER / t-skjorte HER / sneakers HER / lignende solbriller HER

Bukser HER / lignende topp HER

UKENS MEST LESTE INNLEGG

JÆVLA DRITT

DATING, KRITIKK, GUTTER ++

JEG KLARER IKKE Å OVERSE DET LENGRE

27 kommentarer
    1. Kan du vær så snill (oppriktig ment!) å begynne å skrive norsk nå? Jeg har spurt om dette før også, og det er ikke for å være masete, men det er så irriterende når du f. eks skriver at familien din kommer for å myse. Altså, vet du hva myse betyr på norsk? Det betyr nemlig ikke det samme som å kose seg, slik det gjør på svensk. Jeg håper at språket ditt kan heve seg noen hakk nå som du har kvittet deg med 70 kg svensk dødvekt, og har tenkt å ta jobben din mer seriøst…
      Og hvis du syns det er vanskelig å skrive korrekt og variert (altså skrive bra!), så kan du jo hyre inn noen til det? At su skriver teksten slik den faller ut av hodet ditt, og at noen andre jobber med flyten, rettskrivning og oppbyggingen?

    2. Å vere syk er virkelig det verste som finnes! Men vil råde deg til å slappe litt av, drikke mye vann og holde deg inne! Og viss du absolutt må ut, så kle deg litt bedre! Jeg fryser bare av å se på deg!😳
      God bedring.

    3. Hei!
      Lurer litt på hvordan samarbeidet ditt med Nelly fungerer? Ser du handler så mye derfra!
      Også må jeg bare le av Surpompen her oppe. Skriv som du vil 😉

    4. Hei! Tror du at du kunne solgt klærne dine på tise? Den appen jenny skavlan reklamerer for for gjenbruk?:)

    5. “nå som du har kvittet deg med 70 kg svensk dødvekt”
      Haha den der skal få være dagens! Det var sannelig noen saftige gloser man fikk servert her i dag.

    6. Slik som du ser ut til å takle en vanlig influensa, får vi virkelig håpe du aldri noen sinne får oppleve kronisk eller livstruende sykdom. Det er en ting at man såklart har rett til å hate at man er småsyk, hate at den varer i noen dager, og hate at man aldri får puste med nesa. Men dette blir litt i overkant mye syting.

    7. Jeg tror ikke en gang du har influensa, jeg tror du er forkjølet, men det kan være ille nok det. Et råd mot vond hals (som du jeg tror du fikk av noen andre også tidligere, men kan ikke gjentas ofte nok)SPIS IS!! og drikk kald drikke, kaldere jo bedre. Kulden tar livet av bakteriene, mens en god varm kopp te kan føles lindrende, men skaper grobunn for bakteriene.

    8. När kommer svaren på frågebloggen. Jag förstår att du inte varit i form att kasta dig över detta men hoppas att du inte glömmer bort det. Det finns ju många intressanta frågeställningar att ta itu med.
      Varför känner du att du är otro (inlägg på Snap) ?
      Fullt me Klem till dig. Du är bäst!
      👍❤😍

    9. du har så fint hår heldig er du, jeg føler at jeg mister mye hår nå for tiden jeg ser masse babyhår som vokser ut , har du også babyhår som vokser ut siden du sa du føler det har blitt tynnere? har du noen tips mot håravfall?

    10. Hvis du får i deg måltider med rikelig vitaminer så blir du raskere frisk!
      -Ingefær og honning te hjelper veldig mot halsen. ta gjerne rikelig med honning oppi teen.
      – spis mye appelsin og frukt med c vitamin
      – lag deg en wok med mange forskjellige grønnsaker i.
      så blir du fort frisk 😀

    11. ÅÅÅÅPNE PAKKA! Er serr like spent når du får noe i posten som når jeg får noe! Ahaha
      Håper du blir frisk da:*

    12. Vil bare skrive en liten spoiler siden dagens ph er ute. I introen hører man stemmen og ser bilde av mange gamle deltakere deribland P. Det varer veldig kort, men vil ikke at du skal få det slengt rett i trynet.

    13. Folk er så teite som klager på måten du skriver osv!!!
      Jeg vil gi deg skryt for måten du skriver på! Når du skriver slik som du gjør føles det mer personlig, føles som man er nært deg om du skjønner!?
      Skriv akkurst sånn som du vil😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg