UKEN SOM GIKK

affiliateslenker

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Når venner ditcher. Det går fint en gang, men når det gjentar seg om igjen og om igjen, blir jeg fryktelig frustrerende. Det er ikke så kult å sette av en hel dag/kveld til å henge med en person som aldri dukker opp. Det verste er når man ikke får beskjed heller, og bare bli sittende å vente som en annen idiot. Kjeeedelig!

UKENS HØYDEPUNKT

Besøk fra Stavanger! Det har vært så utrolig koselig å hatt besøk av mine næreste venner igjen. Jeg hadde virkelig savnet dem stort, altså. Det blir ikke lenge til jeg setter meg på et fly å flyr til Stavanger. Jeg synes at tiden har gått så vanvittig fort nå når de har vært her.. Jeg har ikke rukket å bli et dugg lei av dem enda, så et nytt besøk på planlegges asap.

UKENS VIDEO

 
9IoHUdQFQNQ

 

UKENS INNKJØP

Jeg har shoppet masse klær! Et eget innlegg med mine seneste innkjøp kommer asap. 

AKKURAT NÅ

Jeg prøver iherdig å bli ferdig med dette innlegget, for jeg får nemlig besøk aldeles straks. Det er duket for kosekveld og søppel-tv titting hos meg med gode venner. Det blir hyggelig! Og så skal vi finpusse på helgens store feiring. Herregud, som jeg gleder meg! Det eneste som mangler nå er antrekket for kvelden. Jeg har iiiingen peiling på hva jeg skal ha på meg! Det blir ukens store oppdrag i hvert fall.

UKENS CRAVING

Laks, laks og atter laks! Jeg har fått heeeelt dilla. Litt glad er jeg jo, for det er jo ikke det verste å ha en hang up på, haha. Sunnheten sjæl! Jeg ble overlykkelig når Elias serverte oss det i går kveld. Yummie!

UKENS OPPTUR

Mitt nye hår! Jeg virkelig elsker hva tapeextentionet har gjort med helheten på håret mitt. Nå er det så fyldig og fint! Wuhu!

UKENS NEDTUR

Jeg har stresset alt for mye. Jeg har nok tatt vann over hodet, for alt jeg har hatt booket inn i kalenderen min har jeg absolutt ikke hatt tid til. Det har endt opp med at jeg har måttet løpe fra avtale til avtale som en tulling hele uken. Stress! Jeg har forhåpentligvis lært av det, og tar det litt mer rolig denne uken. På den positive siden har jeg vært veldig produktiv og hatt en innholdsrik uke!

UKENS TANKE

Jeg har egentlig bare gått rundt å tenkt på bursdagen min. At jeg fyller 23 år er helt uforståelig for meg. Sånn helt seriøst. Jeg føler meg så mye yngre i hodet. Tjuetre høres så voksent ut, synes jeg. Blæ! Jeg får litt panikk over hele det opplegget, det skal jeg innrømme. Jeg har egentlig hatt den samme følelsen helt siden jeg bikket 20. Skulle ønske tiden kunne stoppe og at jeg aldri ble noe eldre enn tjue år, haha. Den gang ei!

UKENS ANTREKK

Topp HER / lignende jeans HER

Briller HER / topp HER / bukser HER

Topp HER / bukser HER / choker HER / klokke HER

Michelles outfit: Bukser HER / topp HER  Min outfit: bukser HER / topp HER

UKENS MEST LESTE INNLEGG

ÅRETS DYRESTE KJØP

MIN PRIVATE DAGBOK

JEG GRÅT HELE BURSDAGEN MIN I FJOR

31 kommentarer
    1. husk rettskrivningen din. Et norskkurs hadde gjort susen:*
      Håper det snart kommer en lang video om en helg hos deg:)

    2. Nei, laks som du kjøper i butikken er ikke sunt. Grunnen til det er fordi de sprøyter inn en del giftstoffer som gjør at den skal holde seg “fersk” lenger. Men om det er villaks, er saken helt annen. Men da burde du fiske den selv og bevare den fryst! Hehe, dagens leksjon fra meg 😂

    3. Allra bästa Isabel!
      Har just lyssnat på din Snap om hur du skall göra med det du har spelat in, vilket till stor del handlar om bruddet.
      Du ger klart uttryck för att det är väldigt jobbigt att visa det du spelat in eftersom det känns för nära och sårigt.
      Du har ju, som det verkar, lyckats komma på rätt väg och få styr på ditt liv. Låt bli att visa det du spelat in om det kommer att göra att det positiva du uppnått kommer att försvinna.
      Dina vänner på bloggen är i det här fallet inte viktigare än din psykiska hälsa. Spara videon till
      ett senare tillfälle då det känns helt OK att visa den.
      Svara istället på alla andra frågor som du fått på bloggen och förklara att det blev för jobbigt med videon. Jag är säker på att den kloka delen av dina vänner på bloggen förstår dig.
      Dina ovänner kan du strunta i för de vill ju bara jävlas med dig.
      Detta är mina råd från “Elefantkyrkogården”.
      Bamseklem från
      Henrik ❤️❤❤️

    4. Mio: Rettskriving*
      Synes det er så flaut med bedrevitere som gjør samme feil som de”informerer” om.

    5. Hei, har du god økonomi nå så vil jeg anbefale deg å ta en utdannelse. Du vil få et Sundt liv på alle måter
      Kunnskap er ekstremt viktig .
      Det du drivet med er usundt og skadelig
      📔📕📚💥☄️✍️🤓

    6. Det noen over her sa om at laks er usunt, det stemmer ikke. Men hvis du kan ville jeg kjøpt laks i ferskvaredisken! Helt trygt og supersunt!

    7. Hvis jeg var deg, og hadde all tid i hele verden, fleksibel jobb og god inntwkt, så hadde jeg garantert studert eller lært meg noe nytt.
      Jeg tror ikke du skjønner helt hvor verdifullt det kan være å drive litt selvrealisering på den måten.

    8. må man lage bruker på watchseriers? er det trygt? jeg har prøvd å skulle se serie der, men får det ikke til å fungere.. 🙁 kan du lage et innlegg om hvordan man bruker siden? pliiiiiis <3 elsker deg!

    9. Men du, Isabell. Er du veldig kåt på deg selv? Evt ønsker du veldig at folk skal synes at du er fin/digg? Grunnen til at jeg spør er fordi du jåler deg så utrolig mye til på snappene dine. Drar fingeren over leppen, kaster på håret, filmer tilfeldigvis nedover kroppen din (kun iført truse eller body) når du snapper fra sengen.

    10. Visst venner hadde avlyst avtaler gang på gang hadde jeg tolket det som de prøver og kutte vennskapet… At personen ikke vil være venn med deg mer.. Jeg hadde hvertfall tolket det som det:( Men får ikke håpe det for din skyld. Har aldri opplevd det selv, men hadde tatt hintet om jeg hadde opplevd det!

    11. Lurer veelledig på hvor toppen og buksene er fra i videoen der du skal ta fly til stockholm! helt nydelig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg