UKEN SOM GIKK

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
AKKURAT NÅ

I skrivende stund er jeg litt stresset, for jeg prøver å bli ferdig med dette innlegget så fort som mulig. Resten av gjengen sover enda, men jeg er så utålmodig, for solen skinner som aldri før. Vi må soooole! Herregud, har dere sett hvor brun jeg har blitt, eller? WOHO! 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

At jeg har flasset av all farge på brystet og i ansiktet. EEER det mulig! Det så jo ut som at jeg hadde en hudsykdom en liten stund, haha. Flere av dere som kommenterte det på snap også. Sånn går det når man er dum og ikke smører seg… Fikk meg en liten lærepenge der, ja!

UKENS INNKJØP

En ny flybillett og en ny uke på hotell. Hehe! Ellers var jeg på shopping, men da fant jeg ikke noe spesielt, annet enn en badedrakt og litt undertøy. Denne frøkna glemmer nemlig alltid å pakke med seg nok truser og sokker når hun skal på ferie.. Skulle jo tro at jeg var tidenes mest rutinerte menneske på pakke-fronten med tanke på hvor mye jeg reiser. Den gang ei!

UKENS HØYDEPUNKT

Bursdagsmiddagen for Bettina var veldig koselig! For første gang på fire år har jeg endelig spist på Marco Polo som alle har hypet om så utrolig lenge nå. Det var absolutt verdt det – for en nydelig mat, og for et nydelig sted. Skikkelig, skikkelig, skikkelig koselig! Ellers har egentlig hele uken vært en stor opptur. Sol, bad, fine venner, gode drinker.. Glede!

UKENS CRAVING

Vannmelon og Twix is. Jeg spiser sistnevnte minst en gang per dag her nede. Den er så latterlig god! Heldigvis har de begynt å selge den i Norge også. Jeg har funnet den på Coop Mega hjemme! Beste isen i veeerden. YUM! 👅

UKENS OPPTUR

At Rebecka endelig er heeer! WOHO! Så utrolig gøy å ha henne her. ❤️ Ikke nok med det – Matilda og Eirik er også med. Det kan jo ikke bli bedre nå, dere. Blir så glad av disse menneskene! Ellers er det at en ny uke på Rhodos venter. Temperaturen og værmeldingene hjemme i Oslo er ikke akkurat særlig fristende, haha.

UKENS NEDTUR

Det har skjedd litt på privaten som jeg er veldig lei meg over. Dessverre er det ikke alt man kan kontrollere eller gjøre noe med. Noen ganger må man bare bite i det sure eplet og innse at ting har forandret seg, uansett hvor vondt og vanskelig det er. 

UKENS TANKE

Hvorfor bor jeg egentlig i Norge? Nå som jeg har tilbrakt to uker her nede i varmen, undrer jeg meg over hvorfor jeg ikke bare pakker mitt pikk og pakk og flytter til varmere strøk. Det er ikke mye som holder meg igjen i Norge, om jeg tenker meg om. Jobbe kan jeg gjøre fra hvor som helst, og familie og venner kan jeg alltids besøke i ny og ne. Det er denne forbaska redselen for å kaste seg ut i noe så nytt som stopper meg.

UKENS ANTREKK


BIKINI HER / SOLBRILLER HEROLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with s2 presetLIGNENDE KJOLE HEROLYMPUS DIGITAL CAMERA

BADEDRAKT HER // SHORTS HER // SNEAKERS HERVERDENS DEILIGSTE KJOLE HEROLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE UTSOLGT – LIGNENDE HER // SNEAKERS HER // JAKKE UTSOLGT – LIGNENDE HER

UKENS MEST LESTE INNLEGG

DUM OG NAIV

JEG MÅ BARE SKRIVE DETTE

ÅRETS FØRSTE BIKINI-BILDER

28 kommentarer
    1. På bursdagsfestbildet ligner hun mørkhåra med gul overdel veeeldig på Soph fra årets paradise 😮 Er det hun?

    2. Röyker du ??
      Har du boyfriend ?
      Länder det er varme og soliga under sommaren är int så nydelige under sin vinter.
      Mycket festing och fylle gör att soling 15.20 inte er prioritet.
      Ta vara på,dej.
      Klem💖😍

    3. Veldig kjekt å lese om deg på Rhodos. Hvor ligger Marco Polo restauranten? Skal 3 turer til Rhodos i sommer og vil gjerne besøke denne reastauranten.

    4. Hei Isabel! Vil bare si noe i forbindelse med punktet “ukens tanke”.
      Om du tenker på, og i det hele tatt vurderer å flytte utenlands for en periode: GJØR DET!
      Du har absolutt INGENTING å tape på det, og du kommer til å sitte igjen med en haug med livserfaring, gode minner, nye opplevelser and so on. En miljøforandring kan også være veeldig godt for mentaliteten en gang i blant, og jeg kan nesten garantere deg at du ikke kommer til å angre et sekund.
      Da jeg var ferdig med videregående for et par år siden tenkte jeg mye på det å reise til Afrika og jobbe som frivillig der for noen måneder. Samtidig var enormt usikker og nervøs når det kom til å forlate familie og venner i Norge og reise helt alene til et annet kontinent.
      Jeg hoppet likevel i det, og satte meg alene på flyet til Sør-Afrika og ble der i noen måneder.
      Det er det absolutt beste valget jeg har gjort i hele mitt liv. For det første var jeg milevis utenfor komfortsonen min og for det andre hadde jeg ingen å støtte meg på. Det ble til en fantastisk opplevelse der jeg lærte enormt mye om meg selv, og vokste masse som person.
      Hadde jeg hatt penger og mulighet, hadde jeg uten tvil flyttet utenlands, ihvertfall for en periode.
      Du, som faktisk har tid og mulighet, burde så aaaabsolutt benytte deg av den sjansen uansett hvor skremmende det kan virke. Det er bare å hoppe i det, kjøre på og ikke se seg tilbake<3

    5. Bloooogg!! du blogger bare en gang om dagen nå. og de få innleggene du kommer med er kjedelige. KJØØR da, kom med gode innlegg som inspirerer

    6. Twix is har de solgt i Norge i mange mange år. Den kom samtidig som Mars og Snickers isen en gang på tidlig 00-tallet.

    7. Hvorfor ser du i 99 % av bildene ned? Noe spennende på bakken? Ser jo rart ut når alle bildene er sånn..

    8. Hvorfor er mellomrommet mellom puppene dine så stort? Har det noe med hvilke proteser du har i de? skulle du ønske mellomrommet var mindre?
      Super fine bilder du tar i rhodos!

    9. Det hadde vært så spennende å føgle med på prosessen ved å flytte til utlandet i feks noen mnder! Tror det hadde blitt veldig gøy å følge med på dine opplevelser i et annet land, med både oppturer og nedturer. Det er en ekstremt stor forandring og jeg forstår veldig godt at du er i tvil, men tenk hvilken opplevelse det hadde vært å ha med seg videre i livet. Man vet jo aldri før man har prøvd, som er både skremmende og spennende.
      Så hadde du også funnet ut om du føler deg bedre der og får en økende livsglede, eller om du føler deg like rastløs der som du gjør i oslo.

    10. Hvilken str bruker du i bikini? Jeg har veldig store pupper å finner aldri bikinier, alle blir for små for meg

    11. Hva tenker du om “partydop” – ser du mye til det? Hva er innafor og hva er uttafor? Hvis en god venn av deg ruser seg nesten hver gang dere fester sammen – hvordan ville du reagert på det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg