UKEN SOM GIKK

reklame

AKKURAT NÅ

Jeg sitter å ser gjennom mystorien min på snapchat (isabelSraad heter jeg!) og vurderer om jeg bør slette de snappene hvor jeg er litt bitchy. Men hey, det er faktisk sant det jeg sier. Jeg stod opp til dette i dag tidlig å det ødela mooden min med en gang. Ikke fordi at jeg tar meg nær av det, men fordi at jeg er så lei av slike mennesker. Faen ass, når skal det ta slutt? Uansett.. Jeg skal straks sette på en klesvask, og gjør siste finish på leiligheten. I dag får jeg nemlig besøøøk! ❤️

UKENS IRRITASJONSMOMENT

PMS. Trenger jeg ærlig talt å utdype noe mer? Suger å være jente i blant, ass. Jeg er en selverklært feminist, men SHIT mensen/PMS suger!!!! Og da suger det å være jente også. 

UKENS HØYDEPUNKT

Å feste sammen med vennene mine på Findings! Selv om jeg ikke hoppet i taket over selve festivalen var det likevel super gøy å være omringet av så mange fine mennesker. Dessuten regnet det ikke heller, noe jeg var sikker på at det skulle gjøre. Sånne småting gjør meg glad! Og vet dere? Denne frøkna er ikke ferdig med festivaler enda, for i helga skal jeg nemlig på enda en. Hæla i taket!

UKENS CRAVING

Pepsi Max. Jeg liker det ikke en gang sånn egentlig, men har fått ekstreme cravings etter det opptil flere ganger. Jeg er så rar, haha. Hva da Pepsi Max?!

UKENS OPPTUR

Det må faktisk være at jeg ikke hadde mistet kortet mitt likevel!!! Jeg trodde jo det, og sperret kortet og hele greia. Heldigvis viste det seg at jeg hadde glemt det hos en venninne, selv om jeg ikke kan huske at jeg i det hele tatt har tatt frem kortet mitt der. Haha! Jeg var god i gassen på fredag, skjønner dere. Jeg ble SÅ glad da jeg fikk beskjed om at det var godt bevart der. Det sparte meg for en hel del hodebry. Halelujah!

UKENS NEDTUR

Hmm… Nå må jeg tenke meg godt om, altså! Jeg vet ikke? Jeg kommer ikke på noe konkret, faktisk. Godt er det! Hehe.

UKENS TANKE

Når skal man slutte å baksnakke “vennene” sine? Er man ikke ferdig med det når vi er såpass voksne? Det der tar visst aldri slutt, uansett hvilken alder man er i, tydeligvis. Hvorfor omgås man med mennesker man egentlig ikke liker? Har virkelig aldri skjønt meg på det der.

UKENS INNKJØP

Klær for det meste. Jeg klikket hjem et par godbiter som jeg har vist dere HER. Jeg mener, med rabattkode kan man jo ikke la være. Om dere klikker dere inn HER finner dere en rabattkode som gjelder på Nelly.com. Ps! Rabattkoden går ut klokken 23:59 i kveld, så kjapp dere om dere er gira på å shoppe litt. 💋

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenker) SNEAKERS HER // BODY I ET ANNET UTSNITT HER // JEANS HER // VESKE CHANEL // SMYKKE HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TOPP HER // TIGHTS HER // ADIDAS SNEAKERS HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TOPP HER // BUKSER HER // VANS SNEAKERS HER // VESKE CHANEL

UKENS MEST LESTE INNLEGG

ÅPEN OG ÆRLIG

ALT DRAMAET SOM SKJEDDE PÅ RHODOS

JEG ER IKKE LENGRE BITTER PÅ DEG

13 kommentarer
    1. Kjære Isabell, det kan være verdt et forsøk å prøve Cerazette minipiller. Dette er jo prevensjon, men veldig mange mister mensen av disse. To fluer i ett smekk. Jeg har nå snart gått ti år uten, og det er så befriende. Som sagt, så er det NOEN som mister, så jeg kan ikke garantere at du gjør, men verdt et forsøk. Hadde heller ingen andre bivirkninger av disse.

    2. Cerazette er seriøst best. Jeg har mistet blødningene helt, får det kun hvis jeg er dårlig på å ta pillene i perioder. Er minipiller, som da ikke har så mye hormoner i seg. Har gått på disse i flere år og alle jeg vet om som bruker disse er så fornøyde etter å ha gått over til cerazette

    3. Feminisme har ingen verdens ting å gjøre med å like eller ikke like mensen. Mensen og feminisme har ingen sammenheng, overhode. Du som er selverklært feminist vet vel dette..?

    4. Du sier du er selverklært feminist 🙂 Hvilke saker er det som opptar deg når det gjelder denne type ideologi? Samt har du noe feministisk litteratur du vil anbefale? 🙂

    5. man er jo i bunn og grunn ikke feminist før man anerkjenner at det suger å være jente (og dermed er villig til å gjøre noe med saken), så det at det suger å være jente er helt sant – og det at du er selverklært feminist henger fint med, og er ikke en motsetning

    6. Synes det er skikkelig kjipt at så mange rundt deg oppfører seg så dårlig! Gang på gang opplever du det, skikkelig uheldig! Bra at du kutter dem ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg