UKEN SOM GIKK

reklame

AKKURAT NÅ

Jeg kom akkurat hjem (fortsatt merkelig å si det, nå som jeg har flyttet til mamma) fra en fabelaktig kveld med jentene mine. Rebecka og jeg feiret Therese i kveld med nydelig middag på restauranten Dinner og et par glass vin. Vi skravlet i så mange timer om alt som vi har gått glipp av i livene til hverandre siden sist, og det var ikke akkurat lite. Jeg elsker å være i nærheten av disse finingene, de er så vanvittig godhjerta og genuine. Jeg er heldig som har de i mitt liv. Virkelig! ❤️ 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Jeg hater alt som har med flytting å gjøre. Sånn seriøst, det er noe av det jeg avskyr mest her i verden. Jeg antar at dere er like lei av flytte-prat som det jeg (og alle i min nærhet) er, og heldigvis er det over. Men Gud så syyyyyykt kjedelig og dritt det er å pakke ned en hel leilighet og flytte alt og pakke ut. Heldigvis er jeg så heldig som har en fantastisk mamma som har hjulpet meg med det meste. Uten henne hadde det vært enda verre, ass. FINALLY IT’S OVER!!!

UKENS HØYDEPUNKT

At jeg leverte nøkkelen i går. Tenk at nå kan jeg spare 18.000 kroner i måneden fremover! JIPPIIIII. Så syyyykt bortkasta penger, det er helt krise. Jeg skal aldri leie igjen i hele mitt liv. Tenk at neste gang jeg flytter blir det i mitt eget hjem som jeg har kjøpt selv? Det er så uvirkelig og fjernt. For noen år siden hadde jeg ALDRI trodd at jeg skulle ha mulighet til det i så ung alder. Ah! Jeg blir stolt. Det må være lov å si. <3

UKENS CRAVING

Kan ikke komme på noe spesielt, faktisk. Jeg har hatt det så sykt stress den siste uken, at jeg knapt har hatt tid til å spise eller å i det hele tatt tenkt på mat. 

UKENS OPPTUR

At jeg ble verifisert på Snapchat! Det kom som en overraskelse. Jeg har liksom bare sett profiler som Kim Kardashian, Kylie og de andre stooore kjendisene med verifisert emojis på Snap, så jeg ble rimelig sjokkert når Snapchat kontaktet meg for å ville verifisere lille meg. Gøy! 😬

UKENS NEDTUR

At folk som har vært grusomme mot meg, forsetter å vise enda fælere sider ved seg selv. Jeg trodde ikke en gang at det var mulig å gjøre det verre, men der tok jeg rimelig feil. Enkelte personer slutter aldri å overraske. Det er gøy når det er på en positivt måte, men ikke når det er omvendt. Husk alltid å omring dere med mennesker som tilfører dere kjærlighet og godhet i livet, dere. Ingen andre er verdt et sekund av deres tid. ❤️

UKENS TANKE

Skal, skal ikke? Det har jo vært mye oppstyr i media grunnet vulkanen på Bali som eventuelt kan utløses. Jeg har vært litt redd for å reise dit nettopp på grunn av det, for tenk om det skjer? Og tenk om det skjer når vi ferierer der? Det hadde jo ikke vært noe jeg ville opplevd i det hele tatt. Jeg er så redd for sånn, og ikke minst skikkelig lettskremt. Heldigvis viset det seg at vulkanen er langt i fra dit vi skal, og at det derfor ikke blir å ramme oss uansett. Jeg håper og tror at vi kommer til å få et supert opphold på Bali!

UKENS INNKJØP

Denne super kule kofferten fra Malene Birger! Jeg skal ha den med som håndbagasje på reisen. Jeg drasser alltid med meg så mye i Louis Vuitton bagen min, slik at den ender opp med å bli døds tung å bære på. Det var på høy tid at jeg skaffet meg en liten trillekoffert i stedet. 

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenker) JAKKE HER // JEANS HER // SKO HER // SMYKKE HER // SOLBRILLER HER // BODY HER

BODY HER // BUKSER HER // SMYKKE HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

FAUX FUR JAKKE (IKKE EKTE PELS!) HER // JEANS HER // TOPP HER // PUMA SNEAKERS HER

TWO PIECE SET UTSOLGT – LIGNENDE HER // PUMA SNEKERS HER // JAKKE HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

JAKKE HER // JEANS HER // PUMA SNEAKERS HER

SKJØRT HER // GENSER HER // PUMA SNEAKERS HER

UKENS MEST LESTE INNLEGG

KARMA IS A BITCH

PENGER, SIVILSTATUS, SNAPCHAT

JEG OVERRASKET MAMMA! (Folk tok heeelt av i kommentarfeltet. Wow!)

12 kommentarer
    1. Jeg bare lurer på en ting. Du sa for litt siden at du bruker rundt 20 000 kr på shopping i måneden, men samtidig har du sagt at klær er jobben din og at du får de sponset og betalt for de? Hvordan kan det da ha seg at du bruker 20 000 kr i måneden på klær du får gratis?

    2. Det e ganske mange så eige både leilighet OG hus i din alder 🙂
      Slapp av den her selvskrytingå heeeeeile tiå!

    3. Mange C-kjendiser er verifisert, deriblant ex-en din. Så jeg lurer på om grenser for verifisering i land med færre innbyggere rett og slett er mindre.

    4. Pierre er også verifisert:) tror ikke man trenger å h så syyykt mange følgere for å bli det i Norge

    5. Drit i de som mener du skryter Seff er det lov å skryte være stolt. Er selv 22 år eier hus og bil uten foreldres hjelp eller arving. Sykt stolt av meg!

    6. Hei! Den hvite buksen du har lagt ut link på er ikke samme som du har på deg?:/ Den du har på er så sinnsykt fin! Hvor er den fra da? Utsolgt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg