JEG KLARER IKKE Å HOLDE KJEFT OM DETTE

Jeg har gått litt frem og tilbake med meg selv om jeg skal orke å skrive dette innlegget eller ei. Jeg føler bare at jeg har gått lei av å hele tiden måtte forklare meg, når jeg selv vet hva mine intensjoner faktisk er. De som kjenner meg vet hvem jeg er og hva jeg står for, og det samme vet dere som leser bloggen min. Likevel er det dessverre en prosentdel av dere som tar alt jeg skriver helt feil.

Denne gangen er det snakk om dette innlegget, der jeg forteller om ti ting jeg ønsker å kjøpe meg før jeg dør. Ja, det er et veldig materialistisk innlegg, noe jeg skrev helt i begynnelsen av innlegget også. Personlig syntes jeg at det innlegget var gøy å skrive, da det er noe jeg aldri har skrevet om på bloggen før. Jeg som blogger forsøker stadig å være varierende og ikke minst komme på nye idéer når det kommer til blogginnlegg. Jeg syntes helt oppriktig at det innlegget var noe nytt her inne. 

Jeg har fått massevis av kommentarer og hat i kommentarfeltet på det innlegget, som går på det at jeg ikke har ekte verdier her i livet, at jeg er ekkel, skrytende, kvalm, ulykkelig, stakkarslig.. Ja, the list goes on. Det skal visst ikke så mye til før kritikerne mine føler behovet for å fortelle meg både det ene og det andre i håp om å forsøke å såre følelsene mine. Det gikk ikke denne gangen, men jeg velger å gi dere en liten forklaring på hva hensikten med innlegget faktisk var.

Jeg er en jente med veldig gode verdier her i livet. Det materialistiske er ikke det som råder over livet mitt, men det skal ikke legges skjul på at jeg liker fine ting. Hvem gjør ikke? Jeg ser på den listen som jeg skrev som motivasjon. Det er motiverende for meg å jobbe hardt, slik at jeg en dag kan kjøpe et hus til familien min. Jeg har sparekontoer til småsøsknene mine, hvor jeg legger inn en bestemt sum i måneden. Disse kontoene skal de få tilgang til den dagen de skal kjøpe leilighet og/eller ta lappen. Jeg bruker pengene mine på langt mye viktigere ting enn Chanel-vesker og Rolex klokker. Den listen jeg skrev omhandler luksuriøse ting som jeg alltid har drømt om. Er det så farlig å ha drømmer? Er det så farlig å ønske seg reiser til eksotiske destinasjoner? Jeg mener, kom igjen. 

Det er tydeligvis slike ting som provoserer folk. Jeg forstår ikke helt hvorfor min ønskeliste får folk til å mene at jeg er psykopat og ikke frisk? Jeg blir stadig forbauset over hva som får folk til å miste det helt i kommentarfeltet.

118 kommentarer
    1. Skjønner ikke hvorfor det skal være så farlig å ha materialistiske drømmer, for det er noe alle har. Selv ønsker jeg å reise til Bali, Maldivene, Filippinene, New York og mange andre steder. Jeg ønsker meg også stort hus, bil til en million, ny merkeveske osv. Du er ikke alene om drømmene dine, fine deg.

    2. Det fins mennesker der ute som kun har intensjonen til å tråkke med og ødelegge andre mennesker, og tenker det sier sitt om de. Materialistiske drømmer har vi vel alle, og hvem drømmer ikke om en stor villa man kan leve lykkelig i? Den drømmen tror jeg de fleste har hatt og har – inkludert meg. Dumt at noen skal få hver minste ting snudd om til nor negativt og jævlig .. jeg beklager iallfall mye på dine vegne, og heier videre på deg! Ønsker deg en super fredag tross idiotiske og sjalue mennesker <3

    3. Fint skrevet av deg Isabel. Selvsagt så skal man få ønske seg masse fine ting i livet…..hvorfor ikke nyte alt man kan, vi lever jo only once. Du er både flink, snill, har flotte verdier. Og det som topper det hele er ditt fantastiske utseende som får det til og tippe over for misunnelige vesner. Så dette igjen dreier seg ikke egentlig om deg, men om at visse mennesker tror dem er så mye bedre forde de “ikke er opptatt av penger, vesker og slikt”. Men tro meg når alt kommer til alt og disse kritikerne hadde fått tilbud om å få en Ferrari eller 2 mill på konto, så hadde de nok takket ja og jublet som de fleste andre!

    4. Men altså, det med 20 chanel vesker, sorry meg men hva faen
      hva faen skal du med det liksom, du kommer jo ikke til å ende med å bruke alle uansett og ja sorry meg men spesielt det punktet var veldig teit
      At du ønsker deg reiser og et fint hus er ikke så rart, men reagerte selv på det med veskene..

    5. Er så enig med deg 🙂 ALLE har jo en eller annen form for materialistisk drøm! Men kanskje du kan skrive litt mer om verdiene dine? Hva du ønsker i fremtiden, hvilke veldedigheter du støtter osv? 🙂 tror mange har feil inntrykk av deg fordi du spiller som regel bare på penger, utseende og det materialistiske. Vis litt av din fine side også!

    6. Først vil jeg bare si at jeg har lest bloggen din en stund, og skal ærlig innrømme at jeg også hadde et par fordommer i begynnelsen. Jeg leste bare hva mediene skriver og noen av overskriftene dine, og laget meg eg bilde i hode på hvordan du er. Et bilde som er helt feil. Jeg liker det utrolig godt, jeg elsker å lese innleggene dine på bloggen, du er en morsom og flott jente med mye godt inni deg! SÅ feil kan man ta! Men jeg skjønner meg virkelig ikke på de som tyr til kommentarfeltet for å skrive stygge ting… klart man kan tenke ting, men disse folkene burde holde dette for seg selv! Det er det første man burde lære – høflighet kalles det… Stå på Isabell, jeg heier på deg <3
      Ang. Innlegget: Jeg er så enig. Vi har alle drømmer! Selv jeg drømmer om «overfladiske» og materialistiske ting som kanskje ikke «betyr» så mye, men som man vil ha som små gulerøtter som man kan spare til. Folk har alt for mange meninger om andre.. folk burde tenke mer på hva de gjør som er så «galt», før de trykker på tastene....
      Jeg har også en lang liste som en dag skal bli til virkelighet!
      En siste ting - hvor er skjørtet fra??😍
      Stor klem fra Elisabeth 🌸

    7. Herregud, skjønner ikke at folk klikker for det! Jeg har også slike drømmer, Selvom ikke lønnen min er den beste akkurat! Det må da være lov til å ønske seg fine ting! Betyr jo ikke at man ikke gjør mye fornuftig også🙄

    8. Æ e enig, detta e og gå langt over streken.. sjøll æ har dyre drømma osv.. alle har det.. men du veit.. dæm fleste e skada 😀 ♡ Ærlighet !

    9. Hei Isabel!
      Fint at du skriver et innlegg og forklarer deg, og mange av kommentarene du får er ikke fortjent. Likevel synes jeg å se en mangelfull respons på de saklige og konstruktive tilbakemeldingene, som du kanskje burde reflektere litt over. Flere av leserne dine formidler enten viktighet ved god helse fremfor materialistiske goder, eller at de ønsker å se deg skrive om mer verdifulle mål. Ved å stadig og hyppig formidle hyperkapitalistiske budskap, viser det til en manglende forståelse for hva du egentlig formidler. Jeg er ikke spesielt overrasket eller skuffet – dessverre er det ‘hyperkapitalismen’ som driver verden. Det er også kapitalismen som er hovedårsaken til overforbruk, forsøpling i hav- og naturområder, skjev fordeling av goder i verden og forurensning- og klimaproblemer. Dette er verdt å reflektere litt over, og ta et personlig standpunkt til.
      Imidlertid synes jeg du er flott, og tror ikke du har noen onde hensikter. Jeg har inntrykk av at du er en god venn, søster, datter og kjæreste, og mange av de negative tilbakemeldingene du får er usaklige, og jeg ønsker at du ikke skal ta de i betraktning. Fokuser heller på å rette deg mer etter hva leserne dine ønsker, og kanskje spesielt prøve å spørre deg selv hva du egentlig ønsker å gjøre med stemmen din.

    10. At mennesker lar seg provosere av det du skriver er bare å drite i. Disse folka hadde skrevet dritt uansett hva du skrev.
      Men det jeg tror “mannen i gata” kanskje synes er litt rart med deg er at du er så inkonsekvent. I det ene øyeblikket skal du bli mer miljøbevisst, men i neste øyeblikk har du shoppa/fått masse stæsj fra Nelly eller andre klesmerker. Denne industrien er noen av verstingene miljøteknikk og rent etisk.
      Du må være ditt ansvar bevisst. Så mange unge leser bloggen din og dersom du hadde oppfordret til shoppefri mnd eller liknende så kunne det hatt noe å si.

    11. Alle kan si seg enig, at har du råd og tid til å gjøre en drøm, så gjør man det? Jeg kjenner meg igjen i nesten alle av drømmene dine, og hadde jeg hatt muligheten så hadde oddsen vært stor for at jeg hadde gjort det 🙂 Stå på Isabel, du er tøff og rå sterk som står på uansett hvor mye dritt du får! Mitt forbilde 🙂

    12. Jeg tok innlegget ditt som en morsom vri på hva en drømmmer om. Har ikke vi alle drømmer?! Hva er så gale med å fortelle hva en drømmer om å kjøpe seg? Jeg syns det var gøy å lese om jeg! Stå på videre 😊

    13. Kan ikke folk bare få ønske seg det se selv vil?? Folk har forskjellige drømmer og ambisjoner de vil oppnå. Om det så er 20 chanel vesker. Folk som skal hate deg forde er bare sjalu.
      Jeg likte innlegget ditt veldig godt, viser at du har store ambisjoner og drømmer<3 du har jo bevist tidligere at man kan oppnå målene sine om man jobber hardt nok <3
      Heia deg 🙂

    14. Slike innlegg genererer klikk. Du VELGER å lekke ut slike innlegg, nettopp for trigge flere lesere. Enkelt og greit!

    15. Det er så latterlig haha, off. Må bare le av hvor grønne folk kan bli, blir helt dårlig her, alle de som hater på det innlegget hadde nok handlet akkurat det de selv hadde drømt om hadde de hatt råd til det. Er vist ikke lov til å drømme lenger om ting man ønsker deg, ser det ut som. Bare å drite i de menneskene som hater på alt og alle :p Elsker skjørte ditt forresten, hvor er det fra? 🙂

    16. Herregud så reflektert og bra skrevet!!!! Kunne ikke sagt det bedre selv. Håper du svarer denne personen, Isabel 🙂 utrolig bra punkter som du burde reflektere over.

    17. Kan du ikke lage et innlegg om alt det ikke-materialistiske også da? 🙂 du skriver jo sååå mye om ting du kjøper, ting du eier, ting du ønsker deg osv. Kan du ikke skrive om noe annet? DET hadde vært variasjon og nytt, det

    18. Jeg synes det må være helt greit å si at man synes du fremstår overfladisk og materialistisk på bloggen din. For det gjør du vel? Eller? Det som derimot ikke er greit synes jeg, er å harselere med/kommentere utseendet ditt, komme med aggressive eller devaluerende utsagn, ønske deg noe vondt osv osv.

    19. Sånn helt seriøst så kan du jo egentlig kjøpe deg 90% av det du har på listen din om du tjener 2,4 mill i året? (slik du selv påstår)
      Det er jo helt sinnsykt at du verken eier bil eller leilighet selv.
      En Rolex ligger jo på rundt en 150000,- og dette kunne du jo ha klart å spart deg opp på to kjappe mnd ?
      Om du da ikke “regner” “lønnen” din med mva da, noe som tilsvarer 25%

    20. Sparekontoer til småsøskna dine? Hva med og bygge forhold på kjærlighet? Hadde ikke du hatt bloggen og pengene så hadde du vore en fortapt liten isabel slik som du følte deg som tenåring hos fosterforeldre. Hvorfor har moren din beholdt dine søsken, men ikke deg? Synes du ikke det er kjipt og tenke på?

    21. Man ser jo kjendisene i usa har langt over 20 Chanel vesker og minst et helt rom, større enn soverommet mitt, dedikert til kun sko og vesker😅 Tilogmed flere youtubere har det, x antall biler og hele skapet sitt fylt med gucci og andre dyre merkeklær.
      Så hvorfor er det et problem at Isabel ønsker å oppnå dette? Bare fordi hun bor i Norge?

    22. Du har virkelig lite å skrive om, hjernen din er tydeligvis blokkert. Vær litt samfunnsengasjert, men du er vist altfor dum til det.

    23. Du skulle jo begynne hos psykolog. Sikkert veldig bra for deg. Er du begynt eller er det ikke blitt noe av ?

    24. Du er stakkarslig materialistisk og du skryter til alle hvor mye du tjener og du føler deg bedre enn alle andre med dine materialistiske ting! Du tror du er bedre enn alle andre! Du er faktisk langt under enn alle andre. Så slutt å tro du er noe pga dine «TING»du beviser du er en ulykkelig sjel hele tiden. Men du skal hele tiden komme og forklare og lure dine leserne dine og Tro noe annet det.

    25. Syns du egentlig kunne ha droppet dette innlegget og ikke brydd deg om kommentaren. Folk lever av sjalusi og misunnelse og kritiserer de som har muligheten til å kjøpe seg fine ting, dra på reiser osv. Hvorfor trenger du å forklare deg i det hele tatt på grunn av et innlegg du skrev? Du skylder ikke akkurat noe til disse stygge ulvene?

    26. Veldig bra skrevet, vill kalle dette on point. Det er ikke noe galt i å ha mål, om det enten skulle gjelde egenskaper eller da materialistiske ting. Dette er faktisk det man er oppdratt til fra man var barn. Man fikk stadig beskjed om at man får skaffe seg jobb eller spare penger, om det var noe man ønsket seg. Ikke alle som kan leve på foreldrene sine kunne få alt man pekte på. Derfor er det viktig at man kan jobbe seg til å eventuelt kjøpe disse tingene. Å du som da har oppnådd en del ting her i livet vill ha 1000 Chanel vesker så kjøp deg det da.Når jeg ser folk spørr deg om hva du skal ned det, tenker jeg bare “hvorfor bryr du deg om det”. Du skal ikke måtte forklare eller redovisa for hvorfor du vill ha så mange. Ikke ofte jeg ser andre folk klage på “ekte kjendiser” om hvorfor de vasser i luksuriøse ting. Ja kanskje folk er grinete fordi du var “heldig” å bli såpass kjent etter bare å ha vært med på PH. Men bra for deg, tenker jeg 🙂 man skal ha mye bra selvdisiplin for å oppnå det. Å det har vist du. Tviler heller ikke på at du har masse andre verdier heller. Ser jo at du passer godt på familien din. Å det er jo bra. Så se bort i fra grinete folk. Kjøp hva faen du vill;p men noen ganger kan man tone ting ned. Men er uansett ikke feil. Ikke la folk pille på deg heletiden 😉

    27. Flott å ha drømmer! Har en Chanel veske selv og drømmer om flere i fremtiden! Elsket innlegget du refererte til og ville gjerne sett flere slike innlegg på bloggen din fremover… stå på<3

    28. Kjære vene, alle har jo noen sånne drømmer? Hun kommer jo for all del ikke til å eie både en Lamborghini OG Ferrari, men er jo alltid lov å drømme! Drømmer trenger ikke være realistiske eller noe man må/skal gjennomføre. Folk tar ting så bokstavelig. 20 chanelvesker? Hu er jo ikke helt idiot å tenker at det skal skje i virkelighet. DRØMMER er noe annet enn VIRKELIGHET folkens. Jeg vil til New York og bli skuespiller! Det er en drøm, men kommer ikke til å skje. Samme som mange av punktene til Isabel

    29. Hei! Jeg tenkte jeg skulle fortelle deg om Operasjon Grønn sløyfe! Det mange ikke vet er at vi faktisk har en grønn sløyfe som står for den mentale helsa vår. Dette er det en i Trondheim som vil dette mer fokus på, den mentale helsa, altså. Målet er en oppstart mot noe så stort som at man til slutt skal kunne snakke like åpent om ting som depresjon og angst, som et brukket bein og kyssesyke. Et fantastisk initiativ, men vanskelig å nå frem. Jeg skriver til deg fordi det virker som du kjemper samme kamp, og sammen er vi sterke!

    30. Plis ikke bry deg om hva de haterne mener om deg! Du virker som ett veldig godt menneske med gode syn på bra og dårlig, du gjør ingenting for å være slem mot medmennesker og jeg får ett veldig godt inntrykk av deg når jeg leser bloggen din, du skriver veldig bra og detaljert og jeg synes du fortjener mye credz for d! De er bare sjalue på hva du har oppnådd, du har kjæreste, godt betalt jobb, og gjør det du drømmer om! Ikke bry deg om de sjalue haterne, tenk på at de faktisk leser bloggen din, og tar seg tid til å finne noe å kommentere om deg, men likevel har du mange, mange, mange fans som støtter deg 120% og som har ryggen din! Jeg elsker bloggen din og fortsett å leve livet.❣️

    31. Du e ein jenta me mange fine og gode egenskaper, spesielt det at du ønske et hus for familien din e veldi rørende ❤️ Håper du ein dag får oppfylt alle dine ønsker 😊 alle de negative kommentarene du blir utsatt for e seriøst kvalmende og umenneskelig. Stå på for ditt, ikje la disse menneskene knekke deg, tro meg de e null verdt. Masse klem ❤️😘

    32. Hvis du får barn en gang; hvordan kan det barnet lære seg å like seg selv som det er når du har operert deg så mye? Barnet kommer jo til å ha nesa di osv.

    33. Hei!:) Viss eg skal vere ærlig, så hadde eg ikkje det beste bilde av deg aller først. Leste mest i media og såg berre på pH. No i det siste har eg begynt å lese bloggen din. Eg syns du er eit fantastisk menneske som stiller opp for både venner og familie ser det ut som!!!! 🙂 STÅ PÅ<333

    34. Folk skal stadig vekk finne noe å «ta deg» på.. Det er helt normalt å ha materialistiske drømmer i tillegg til å ha gode verdier og å være et godt menneske. Fuck det haters, Isabel <3
      Jeg så i et tidligere innlegg at du savnet Pierre når du var på PH, og jeg lurer på når dere egentlig begynte å være med hverandre igjen? Jeg innbilte meg at det var når du kom hjem, men det stemmer jo ikke da.
      Uansett; stå på, du er rå!

    35. Huff det er barnslig og tragisk at folk absolutt må komme med noe dritt så fort det dreier seg om “overfladiske ting”. Man må da få lov å ønske seg akkurat det man vil uten å få hat…

    36. You go girl!
      Jeg har skrevet til deg før, men jeg sier det igjen.
      Isabel, du skylder faktisk ingen noenting. Om du vil ha 20 Chanel vesker, så kjøper du deg 20 Chanel vesker. Og alle dere andre. hvem faen er dere til å legge dere oppi hva hun velger å bruke pengene sine på. Som om ikke dere hadde gjort nøyaktig det samme. hva du selv vet, Isabel. Er det eneste som betyr noe. Du gjør nøyaktig hva du vil, legger ut hva du vil, bruker pengene dine på hva du vil, redigerer bildene dine som du vil, tar på deg hva enn du vil, sminker deg aom du vil. Dere triste mennesker som legger dere oppi dette her. det er ikke Isabell som er stakkarslig. Det er dere som bruker tiden deres på å skrive dritt til en som har det dere ønsker dere hadde. Ta en titt på deg selv før du kommenterer dritt. Igjen, Isabell. You do you.

    37. Du trenger ikke skrive dette innlegget Bella. Jeg hadde og har store drømmer! Mange av de er oppfylt. Jeg har masse penger, jeg kjøper det jeg vil! Jeg gir bort til dyr og barn i nød! Aldri la noen tråkke på dine drømmer! Du er på god vei mot målet. Det er sjalu folk som er haters, dont ever let you down! Du er så dyktig i jobben din, det har ingenting med pH å gjøre! Gleder meg til du avslører dine businessavtaler for 2018😘

    38. Hvorfor sier du at du bare vil være i fred- når du er den bloggeren i norge som desidert provoserer mest? Du har jo sagt tidligere at du er klar over at du provoserer. Litt dumt at når du får tyn for ting er du kjapp på å sette deg i offerrollen.

    39. Hei Isabel! Kan du legge ut det blonster bakgrunnen som du har på mobilen din. Det første bakgrunnen din med masse rosa blomster? Jeg har prøvd lenge på og finne den men finner den ikke og synes den er så fin!

    40. Hvor er det du har fiksa på nesa hen ? Vil fikse på min men har hørt så mange skrekkhistorier om steder i Norge. Noen du anbefaler?

    41. Hva synes du om oppførselen til Newa på hotellet nå? Hun er jo tilbake med Erik og hun er mot Ann Marielle? Hva tenker du om det?

    42. Jeg er 30 år, og er vel egentlig litt for voksen til å kommentere på blogger. Men, jeg får bakoversveis hva folk får seg til å skrive og mene. En ting er å ha en mening over sak, debattere og komme med konstruktive tilbakemeldinger. Men her er det personangrep og veldig lite konstruktivt som ikke kommer noen noe som helst til gode. Alle mennesker har forskjellige drømmer, mål og intensjoner i livet, og det vi trenger mer av nå – er respekt. Jeg ser at Isabel henges ut for å ønske seg 20 chanel vesker. Faktum er at man henger seg opp i en ting, i stedet for å se igjennom et helt innlegg. Forsøk å se helhetlig på en sak, og skill mellom deres interesser og Isabel sine. En blogg er ikke en plattform for netthets.
      Jeg ønsker meg ikke halvparten av det Isabel ønsker seg, men jeg har andre interesser og ønsker enn henne. Jeg kan ikke ta meg friheten og plukke på henne fordet. Jeg ønsker meg golden retriever. Det hadde vært fryktelig sårt om noen skulle fortelle meg hvor latterlig jeg var som ønsket meg en hund, pga det ene og den andre.
      Det var et lite hjertesukk fra meg:) Vær snille med hverandre:)

    43. Hei!
      Jeg lurer på en ting. Hvis du hadde fått muligheten til å være med på en til sesong av paradise hotel, hadde du sagt ja?
      Hilsen en som er stor fan av deg!

    44. til ukens spørsmål
      Har du noe tips til hvordan jeg kan bli kvitt akne arr i ansiktet som ikke er som dyrt?:/
      Stå på fine Isabell!

    45. Her er jeg faktisk helt enig med deg. Selvfølgelig er det helt NORMALT å ha slike ønskelister. I tillegg er det det at du faktisk skriver nettopp slike innlegg som gjør at jeg liker bloggen din! Det er jo bare gøy å lese om, og herregud, jeg sitter ofte selv med venninnene mine å snakker om hva vi ville brukt penger på om vi var rike. Man har ikke dårligere verdier i livet for det, folk er bare så sinnsykt hårsåre på føkkings alt nå om dagen. Gi faen i det haha 🙂 Og forresten, så utrolig bra av deg å spare opp penger til søsknene dine, wow!!

    46. Alle har drømmer uansett om de er bloggere eller de som ikke blogger. Skal man slutte å drømme bare fordi man har en stor blogg. Mennesker skriver før de tenker, og det er ikke bra, det kan såre. Elsker både deg og bloggen din, og skulle ønske jeg ble en like god blogger som deg og skulle ønske alle var like godhjertet som deg <3 Du tenker på alle andre øfrst og deg etter det <3 Stå på mot alle haters, du er best <3

    47. Får du din månedslønn en gang å måneden? Eller flere summer flere ganger i måneden? Hvem tjener du mest av, om du har lov å svare på det?

    48. Hei.
      Jeg er litt nysgjerrig på hvor mange søsken du har, og hvor dine foreldre er opprinnelig fra? Har dere alle samme foreldre?☺️

    49. Isabel er en så fin og fantastisk jente! You go girl<33
      Helt ærlig.. hva er greia med at folk bryr seg så sykt mye om hva andre folk gjør. Selvom ikke folk innrømmer det. Jeg synes dette innlegget Isabel la ut om ting hun ønsker å ha før hun dør, var bra. Innlegget ga meg faktisk motivasjon. Hun sa ikke BARE at hun ville ha det. Hu skrev i tilegg at hun har klart å oppnå så mye på noen få år. Da kan hun komme hvor som helst om hun vil. Det er da ikke sånn at om du sitter hjemme, og skriver hat på en person som har kommet langt. Kommer du jo ikke så langt selv. Vi alle veit at vi bør være takknemlige for de små tingene vi har i livene våres. Det har liksom blitt en type fasit på hva som er riktig å si, feil å si... i denne verdenen. Å si at man har lyst på ting å at man er målbevisst.. er en så god ting. THEN YOU SHOW THE WORLD THAT YOU ARE A STRONG WOMAN. At du klarer å si og unne deg 20 Chanel vesker. Why not?
      Isabel stå på videre. Gleder meg til å følge med på din flotte og ikke minst super motiverende reise videre i livet.💘

    50. Herregud at folk skal drive å blande seg oppi ønskelista de er helt dumt og urespektløs. YOLO! Kjør på med 20 eller kanskje 30 chanel vesker får min del. Nyt livet Isabel.

    51. Hei Isabell:))) jeg er en kjempe stor fan av deg, du er kjempe sterk og tøff som tør å stå for det du sier<3 tusen takk for att du er deg:) ILY

    52. Haahahah Isabell, folk reagerer fordi de er supersjaluu, de tåler ikke at du faktisk kan kjøpe deg det du vil ha<3 stå på:*

    53. Eg synest det er domt at folk skal sitte og hate på deg berre for di du har det litt moro og skriv ei liste over 10ting du vil kjøpe før du dør. Det er din blogg å du kan skrive om ka du vil

    54. Stå på Isabel !! Du er så sykt sterk når du går gjennom så mye ufortjent shitt! Jeg heier på deg! Haterene er bare sjalu på ditt perf utseende !!!💞

    55. Kan ikke Isabel få velge hva hun vil bruke pengene sine på? Hvis hun vil ha 20 forskjellige Chanel vekset i løpet av livet, så la nå henne få lov til det?? Det har ingenting med dere å gjøre…. Isabel har sagt at hu er addicted til vesker og bytter på dem hele tiden, så la henne få lov til det☺️ Mange her i livet er opphengt i å kjøpe klær, deksler, sko, skal alltid ha det nyeste osv. Isabel sin greie er vesker fordi hun elsker dem, så la henne få gjøre det😉
      Love u Isabel, stå på❤️

    56. Du er definitivt min favoritt blogger❤Gratulerer med Norwegian top blogger btw, syyykt fortjent❤. Lykke til videre, you go Girl🙌❤

    57. Kom inn på PH igjen du e best spele ærlig heie på deg om du komme inn igjen du og Carl Aksel, Mathias og Ann Mariel men du må bare inn igjen så stygt gjort at du røyk har tro på dg❤️❤️

    58. Synes d er jævlig kult at du faktisk kan skrive. Du skriver godt norsk, og det er deilig å lese blogger hvor språket er godt. 🙂
      Uansett hva du skriver om kommer du til å få kommentarer fra folk som tråkker ned på deg, sånn er det bare. Dessverre finnes det personer som trykker seg ned på de gratis datamaskinene på biblioteket, blar seg gjennom toppblogg til toppblogg kun for å kommentere masse unødvendig hat. Vi får ikke gjort noe med det…

    59. Jeg håper en gang alle ser hvor stort hjerte du har, Isabell! Jeg er 100% sikker på at alle disse som kritiserer ikke hadde gitt en brøkdel av det du gir til familie og venner (som jeg har fått inntrykk at du gjør). Vanligvis er det jo slik at jo mer penger du har, jo mindre deler du med andre (finnes unntak her selvsagt). Men jeg vet med meg selv at hadde jeg hatt muligheten; så hadde jeg hatt sparekontoer til småsøsknene mine jeg også. ❤️ og det betyr ikke at man «kjøper» de, som mange over her tydeligvis tror at man gjør med familie.. Men; uansett!! Du har et helt fantstisk stort hjerte som jeg skulle ønske folk klarte å se i større grad enn de gjør. Du virker som en varm og godhjertet jente, og for eksempel når du sto opp for Julie i en av de første episodene i PH i år, det var så ufattelig fint å se! Du har bein i nesa, du er tøff og du fortjener alt det beste. Pleier ikke å kommentere blogger, men det å legge igjen en kommentar til deg er det minste jeg kan gjøre; så du får litt annet enn disse konservative valpene over her!! Håper du kommer langt, får til akkurat det du vil; noe jeg er veldig sikker på at du gjør!!! Også håper jeg ikke du lar those bitches bring u down, kjøp masse chanelvesker hvis du vil og SPAM sosiale medier med de. Fordi du kan 💋 lots of love

    60. Hei Isabel!
      Det første jeg vil si er at, hvorfor skal enkelte personer gidde og kommentere på deg når du deler innlegg med dem!? Altså som storblogger, skal du dele dine meninger og kanskje deler av livet ditt, DU BESTEMMER SELV hva DU skal skrive på din EGEN Blogg…
      Set at folk BRUKER TID på å skrive hat-kommentarer, skjønner jeg ikke. Kan de ikke heller skrive noe fint og argumentere på en fin måte, hva de syntes feil. Det er flere som skrev under din blogg «10 ting jeg skal kjøpe før jeg dør» ( om jeg husker tittelen rett?!) da var det flere som skrev… -mange er fattige -har du noen gang gitt penger til noe bra.. OSV…. Altså som du pleier å skrive til noen når de kommenterer sånt « føler du deg bedre nå?» og ja den hateren føler den seg bedre da!? Det gjør de sikkert ikke.. men om den personen ikke har det bra, ikke la det gå utover isabel. Da kan hun kanskje heller skrive et innlegg som sikkert får deg i bedre humør. Og det kan foreksempel være en utfordring for dere (om Isabel vil det?!) Det at vis dere slutter å skrive hat til henne og alle personer at hun gjør d? Iværtfall at hun får mindre hat, så hadde sikkert isabel vært glad/gladere(?!) Altså VI fleste her vet at Isabel har penger sikkert mer enn deg men. HALLO!!! Det fins billionærer i verden, Det er ikke bare Isabel eller bloggere i Norge som har MILLIONER av penger. Altså dette er ikke så godt argument, men Isabel skjønner nok en del av det!?
      -Vær deg selv, men ikke gidd å bruke tid på å skrive en hatkommentar. Isabel deler faktisk noe med dere alle. Og om du hater henne sååååå mye, HVORFOR ER DU HER?
      -hold dine venner nære mener fiender nærmere, men hva har Isabel gjort mot dere!?
      -feeling are like Waves you can surf on them but one time you will know you not have been the best
      -NOBODY?S Perfect( ikke Isabel er den perfekte person, INGEN ER DET!
      Vil bare si at jeg setter stor pris om du kommenter på denne km/t, og at du forstår og alle andre forstår😽<3
      -Love<3

    61. Skal dette her lzm være kødd? Isabel r kanskje ikke perfekt, men guess what! Ingen r perfekte dessverre. Dere driver å hater på en fantastisk person som ikke fortjener dette. Jeg personlig syns synd på stakkars Isabel som får så masse hate. Hun r en utrolig jente med stor selvtillit. Jeg håper at dere som skriver så masse stygge ting til Isabel en dag får seg et liv. Isteden for å skrive hate, skriv positive ting<33

    62. Jeg bare lurer på hvor du opererte nesa, har veldig lenge ønsket å operere min men jeg er veldig usikker på hvor jeg burde gjøre det. (Dette er ikke hate)

    63. Dette mener jeg ikke noenting vondt med. Men jeg synes du er så mye penere uten eyeliner på øynene, for å si det sånn så synes jeg at du er helt nydelig uten sminke Isabell!! Jeg er så utrolig misunnelig på hvor vakker du er uten sminke:(( bare husk på det Isabell at du er så nydelig uten sminke å bør være fornøyd med å være så pen uten!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg