UKEN SOM GIKK

annonse ⎟ annonselenker Nelly & PLT

TOPP HER ⎟ SHORTS UTSOLGT – LIGNENDE HER ⎟ SMYKKE HER

UKENS OPPTUR

Definitivt møtene jeg hadde på torsdag. Jeg elsker som sagt når det går bra på karriere-fronten, og begge de to møtene var milepæler for meg. Jeg er så giret og så stolt over meg selv, dere. Og det som gjør meg mest rørt, er at alt er takket være dere. Verdens lesere! 

UKENS NEDTUR

Jeg har hatt veldig lite tid til å pleie kjærligheten. Pierre er min livs kjærlighet, og jeg elsker å omgås med han. Vanligvis er vi veldig flinke til å dra på dater og finne på masse romantisk sammen, men denne uken har det blitt lite tid til overs på grunn av at jeg har jobbet så ekstremt mye. Neste uke er det heldigvis mye roligere, og da skal vi ha maaaasse kvalitetstid sammen! 

UKENS YOUTUBEVIDEO

UKENS INNKJØP

1. Jeg gjorde en fet bestilling på PLT med klær som jeg skal ha med meg til Los Angeles.

2. Et skopar fra Louis Vuitton.

3. Reise til LA!

UKENS MATRETT

Burgers & fries! Yum. I dag spiste vi det for andre gang denne uken. 

UKENS CRAVING

OK, det må LETT bli sushi (kylling maki) og Sandwich-is. Jeg kjøpte inn en 12-pakkers her om dagen. Det finnes ingenting bedre enn å la isen smelte en god stund før du spiser den. Altså, det er seriøst LIFE. Apropos det, nå ble jeg sjukt frista… Skal gå å ta meg en nå, haha. *BRB*!

UKENS ANTREKK

BUKSER HER ⎟ TOPP HER ⎟ SANDALER HER ⎟ VESKE HER

JUICY COUTURE JOGGEBUKSE HER ⎟ GENSER HER ⎟ TOPP HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BOOTS HER ⎟ KJOLE HER (finnes også i andre farger) ⎟ SMYKKE HER ⎟ VESKE HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

KJOLE HER ⎟ VANS SNEAKERS HER ⎟ SOLBRILLER HER ⎟ SMYKKE HER ⎟ RUMPEVESKE HER 

UKENS LÅT

Taste – Tyga. Den er SÅÅÅÅ fet!!! Jeg har den seriøst på repeat på anlegget her hjemme konstant. Blir aldri lei!

UKENS IRRITASJONSMOMENT

At jeg har fått ganske akutte, intense smerter i magen helt ut av det blå. Jeg har slitt med det av og på i en periode, men så har det forsvunnet helt inn i mellom, før det kommer tilbake igjen. I fjor sommer fikk jeg det ofte. Skummelt ofte. Dum som jeg er har jeg så klart ikke sjekket opp i det, men nå som det er tilbake igjen har jeg bestilt meg en legetime slik at jeg forhåpentligvis får svar på hva det er. Jeg blir ganske bekymret nemlig.. Jeg er så heldig som aldri sliter med helsen vanligvis, så når noe først skjer blir jeg ganske redd, spesielt i dette tilfelle. Det er skikkelig vond smerte som fører til at jeg må legge meg i fosterstilling. Usch, ubehagelig som bare det. Krysser fingrene for at jeg får svar neste mandag på legetimen!

UKENS MEST LESTE INNLEGG

JEG REISER TIL LOS ANGELES!

VI FORTELLER OM DRAMAET ⎟ VLOGG

DETTE KJØPTE JEG PÅ LOUIS VUITTON

34 kommentarer
    1. Hvis det er i nedre del av magen kan det være cyster som sprekker. Det kan skje om man stresser. Jeg har hatt det flere ganger og det gjør helt forjævlig vondt, men er heldigvis ikke farlig (bare kroppen som sier i fra). Det kjennes nesten litt ut som rier, fordi smertene er pulserende og kommer i “mønster”. Ville hørt med legen om det er mulig det er det som feiler deg.

    2. Fine Isabel 😍 Kanskje du kunne laget en offentlig spilleliste på Spotify? Digger musikksmaken din, så hadde vært gøy med litt inspo fra deg! 🤗

    3. Stress/angst forsaker ofte slike smerter. Har hatt det selv, det er noe dritt! Press fra alle mulige slags kanter som var hovedårsaken til det her 🙂

    4. Anbefaler deg å ikke tenke på hva folk foreslår i kommentarfeltet ang. mage smertene dine. De vil deg sikkert alt godt men ingen som har utdannelse innen for medisin hadde funnet på å spekulere i smertene dine uten en ordentlig undersøkelse! Håper du finner ut av det!
      -medisin student

    5. Kan være du har fått cyster på eggstokkene eller livmoren.. hatt selv veldig mye problemer med det og det gjør så ufattelig vondt når de sprekker. Har måttet operert type 2 ganger pga dette :/ håper det ordner seg!💕💕

    6. Nå synes jeg du er for tynn. Ikke bry deg om det for det er bare min mening. Noen få kilo mer og du er slank og smekker ♥️

    7. Nå synes jeg du er for tynn. Ikke bry deg om det for det er bare min mening. Noen få kilo mer og du er slank og smekker ♥️ Som med Kristine Ullebø som også var for tynn. Noen ekstra kilo på henne gjorde også susen. Likevel er dere meget slanke, men finere ♥️

    8. Spør igjen, og skjønner ikke hvorfor du ikke kan svare. Du sier at du har hatt beste dag ever, beste uke ever, beste møter ever…og det er det. Det er jo nå obvious at du ikke er med på farmen kjendis hvis du ikke er en av inntrengerne. Bloggen blir så kjedelig når du sier A,A,A,A og aldri B. Den kommer jo liksom aldri videre denne bloggen

    9. Jeg sliter også med slike mageproblemer som du har, har vært hos legen utallige ganger og de finner ikke ut av noe 🙁 er helt grusomt så skjønner akkurat hva du mener. Jeg tenker det kanskje kan være IBS, noe legen min også tror, kanskje du har det samme(?)
      Stor klem<3 håper du finner ut av det.

    10. Til deg som sier hun er for tynn: TULL!! Det er du som er så vandt til å se overvekt i dette stadig mer tykke samfunnet vi nå lever i her i vesten. Hun er naturlig slank, og har også muligens en liten dose gode gener. Lei av at folk skal rakke ned på slanke mennesker, synse og mene. Det er like ille som å kalle folk feit! Hilsen ei naturlig slank kvinne:) Isabel, keep up your good work<3 Digger deg og bloggen din.

    11. Syns det er helt grusomt av deg å raske deg å ta taxi for å unngå spandere noe på pierre, men du går å kjøper til deg selv sko til 9000kr, men ingenting til pierre? skjønner ikke hvordan han klarer å holde ut med en så egoistisk menneske som deg.

    12. Vil ikke skremme deg eller noe, men kan være en god ide og utelukke at det ikke er magesår. Har det selv og kjenner meg igjen i beskrivelsen din. Prøv å følg med på når smertene kommer, er det før eller etter mat? Før/etter alkohol eller noe syrlig? Og husk å vise legen sånn ca hvor det er som verst og om smertene stråler ut til andre områder. Når det er som verst for meg bruker jeg alltid å legge meg på venstre side. Håper det ordner seg og god bedring!

    13. For en del år siden slet jeg også med magesmerter, helt akutt uten hensikt trodde jeg. Men det viste seg at det var kroppen min sin måte å si ifra at jeg stresser for mye. Eller så kan det være for mye hormoner i prevensjonen du bruker (har vært et problem det siste året for meg, forsvant når jeg byttet merke til hormonfritt) men det spørs jo helt hvilke smerter du opplever også, om det er “mageknip” smerter eller direkte vondt. Kan også være magesår,for mye syre i magen (sliter du med halsbrann?) jeg jobber ikke innen helse, men forteller om egne problemer/erfaringer/løsninger

    14. Du sa du kunne blogge inne på PH, men hadde du forhåndspublisert masse innlegg eller satt du faktisk og blogga inne på hotellet?

    15. Hei, vil bare starte med å si at du er sykt herlig og elsker bloggen din! <3
      Jeg har et lite forslag i forhold til mageproblemene dine også ofc, hahaha.
      Kan kanskje hende at du har problemer i forhold til gluten? Det oppstår oftere i voksen alder i forhold til hva man trodde før.
      Ønsker deg masse god bedring, håper du har en fin dag videre og finner ut av det! <3
      Hilsen Susanne 🙂

    16. Ser det er flere som nevner stress osv.
      Jeg slet i 2år med krøplende magesmerter, inn og ut av sykehus, opererte 1 gang uten at de fant noe. Jeg var ikke på en så bra plass innvendig (Jeg var i et døende forhold), jeg klarte ikke å se selv at det kunne være psyken min som spilte spill, jeg nektet å tro at noe så jævlig kunne bare være min egen kropp som sa ifra. Det hjalp og slapp litt tak når livet og situasjonen ble bedre. Jeg sliter mye med magesyre som jeg tar medisiner for, glemmer jeg for mange av de så får jeg mye smerter, oppkast og sliter med *kremt* bakenden.
      Sjekk deg for det meste når du er i gang, kan ikke skade, bare ha det i tankene at det kan være psyken som utløser en krig i kroppen din. Husk å ta vare på deg selv. Få nok søvn og næring!

    17. Hei💗
      Lurer på om den hvite buksen, som du har på deg på bilde 2, er veldig gjennomsiktig? Vurderer å kjøpe den selv, men er redd den er for gjennomsiktig liksom..
      Klem til deg!

    18. Sykepleiestudent: Tusen takk! <3 Ja, jeg har faktisk tenkt tanken.. Håper ikke at det er det. Vi får se hva legen sier og hva testene viser. Krysser fingrene! God klem <3

    19. heihei! ville bare si at du har helt utrolig nydelige øyne, du ser så snill og søt ut! håper du har det bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg