UKENS SPØRSMÅL

annonse ⎟ lenke nelly

Holder du på med en ny svenske?

– Jeg føler jeg svarer på dette hver uke, altså om jeg holder på med noen. Jeg gjør altså ikke det. Hverken en svenske, eller en nordmann for den saks skyld. Akkurat nå har jeg så vidt tid til meg selv, så det å begynne å date for øyeblikket er umulig for meg.

Hvor mye tror du at du kommer til å tjene dette året?

– Det er jeg ikke helt sikker på. Det får tiden vise! Det blir i hvert fall det året jeg har tjent mest i løpet av hele livet mitt. Jeg har virkelig stått på i år og innkomsten har økt deretter. Jeg er ganske stolt over meg selv, om det er lov å si? Jeg kommer fra ingenting og har bygget alt det jeg har i dag helt på egen hånd. Jeg husker fortsatt den tiden der jeg ikke kunne kjøpe det jeg ønsket i matbutikken, fordi jeg ikke hadde råd. Det å kunne gå å handle inn mat, uten å måtte tenke seg om, har alltid vært en drøm før meg. 

Hvordan hadde du taklet at din eks hadde hatt sex med andre jenter?

– Du, han er 100% singel og det han velger å gjøre per dags dato har jeg ingenting med. Not my business. 😊

Er du på noen datingapper?

– Nei! Jeg får vite at det finnes x antall falske brukere som utgir seg for å være “meg” på blant annet Tinder, men det stemmer altså ikke at jeg er å finne der. Jeg er ikke på noen datingapps (referer til spørsmål nummer én igjen, haha).

Hvor mye penger bruker du på mat i måneden?

– Vanskelig! Jeg vet faktisk ikke? Jeg har et ganske normalt forbruk på mat, føler jeg. I hvert fall de siste månedene. Jeg spiser mye sjeldnere ute enn det jeg gjorde før. Jeg har nemlig gått skikkelig inn for å bli mer økonomisk av meg, og det har krevd sine ofringer. Hyppige restaurantbesøk er en av dem!

Hvorfor har du regnskapsfører?

– Fordi jeg har så mye regnskap å holde styr på, og jeg er kjempe redd for å gjøre noe feil. Dessuten har jeg jo mitt eget firma, og det fører med seg utrolig mye papirarbeid som jeg ikke skjønner bæret av. Derfor er regnskapsføreren min Geir gull verdt! Han styrer økonomien min, passer på at jeg sparer pengene jeg tjener og kjefter på meg når jeg shopper for mye. Uten han hadde nok kontoen min sett passe stakkarslig ut, haha.

Hvor er kjolen fra?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Kjolen finner du her! Jeg trodde ikke jeg kledde lange kjoler, men fy søren så fin jeg følte meg i denne. Helt nydelig er den!

Kunne du tenkt deg å være med på Love Island?

– Nei, ikke nå. Jeg er ikke på jakt etter kjærligheten så det hadde vært ganske unaturlig for meg. 

Hvor mange kjærester har du hatt?

– Jeg har hatt to stykk som jeg anser som seriøse. Jeg har så klart hatt “fjortisforhold” også når jeg var yngre, men det synes jeg ikke teller. 

Hva skjedde med laseroperasjonen du pratet om?

– Den har jeg ikke gjort så mye mer med, faktisk. Ettersom at synet mitt er så utrolig dårlig (-10), kan ikke resultatet garanteres å bli 100% etter operasjonen. Synet mitt vil så klart bli bedre, men mest sannsynlig må jeg fortsatt bruke linser. Derfor føler jeg at det blir veldig unødvendig å både betale for det, men også gjøre det når jeg er klar over at det ikke vil gjøre synet mitt optimalt. 

Tar du fortsatt kun kollektiv transport? Hvordan føler du det går?

– Ja! Så og si alltid, faktisk. Jeg delte jo et innlegg med dere tidligere i år der jeg fortalte dere at jeg skulle slutte å fly rundt i taxi, og heller begynne med kollektiv transport. Det var mest for å gjøre noe mer for å kunne bidra til noe positivt for miljøet. Jeg reiser jo og flyr veldig ofte, og det vet jeg ikke er bra for miljøet, men det å reise så mye i tillegg til å kjøre taxi hele tiden tok faktisk på samvittigheten min. Så, jeg tok en beslutning om å slutte med taxi og heller begynne med kollektivt. Det går helt supert, skal jeg si deg! Jeg synes det var vanskelig å finne frem i starten, men det gikk seg veldig fort til. Ruter.no er jo genial å benytte seg av ettersom man kan skrive inn adressen du skal til, så kommer en hel rute opp som du kan følge. Genialt! Jeg må dog nevne en ting som ikke er like kult, og det er når jeg befinner meg på t-banen eller trikken sent på en fredag/lørdagskveld. Da er det som oftest mange fulle mennesker, og vi vet alle at med alkohol i blodet, mister man ofte hemningene sine. Det har oppstått et par ubehagelige situasjoner, men bortsett fra det har det gått super fint.

Hva er turn off med gutter?

– Det er vanskelig å svare på, på et generelt basis. Men en ting jeg ikke akkurat hopper i taket av, er når gutter er veldig lite gentlemen. Jeg synes det er skikkelig hyggelig når gutten holder oppe døren for meg, gir meg komplimenter (hvilken jente liker ikke det..), er skikkelig hyggelig og god. Jeg synes også at det er turn off med gutter som ikke har drømmer og ambisjoner. En hardtarbeidende mann er det mest sexy som finnes, sånn helt seriøst! Akkurat hva han jobber med er urelevant, så lenge det virkelig er noe han elsker å gjøre selv, og noe han legger sjelen sin i. Gud, det er turn ON!

Spiser du godteri hver dag?

– Jepp, det gjør jeg. No shame! Haha!

_____

STILL GJERNE SPØRSMÅL I KOMMENTARFELTET, SÅ SVARER JEG DER OGSÅ!

45 kommentarer
    1. Hvor skal du bo nå når leiligheten er solgt?
      Hvordan går det med shoppe mindre og kjøpe hus før året er omme?
      Ser ut som du skriver om nye klesinnkjøp hver uke.
      Hvordan går det med prosjektet du skulle fortelle om like over påske?

    2. Hvordan går det med den andre laseroperasjonen for å fjerne hår? Kan du fortell noe mer om det? 😊

    3. Lurer på hvilket kamera du brukte på det bilde når du står på båten foran det «seil» hotellet i Dubai? 🙂

    4. Det er så hyggelig å kikke innom bloggen din for tiden- Du virker virkelig positiv og bekymringsfri 🙂 Og den kjolen var nydelig på deg. God helg!

    5. Er det sånn at du føler deg stengt ute av andre store bloggere som kanskje er mer close med hverandre? Du er ikke sammen med noen bloggere virker det som – for eksempel Vixen osv. Samme med vennene dine, du tar noen reiser med dem, også blogger du om det og nevner navnene deres på bloggen, men etter noen måneder så hører man ikke noe av de mer. Er det sånn at du ikke klarer å beholde vennskap eller er det bare de som ikke vil være en del av deg mer? Haha, har alltid lurt på det.

    6. Anonym: Selv om vi er mange som har en ting til felles, nemlig blogging, betyr ikke det at vi alle er nødt til å omgås og ha et forhold til hverandre på privaten. Det er absolutt ikke noe jeg tenker over i hvert fall. Men jeg kjenner og prater med flere bloggere inn i mellom, men det dokumenterer jeg ikke akkurat og skriver på bloggen. Jeg prater både med Sophie Elise i blant, Pilotfrue, Anna Rasmussen i tillegg til at Sofie Nilsen er en av mine nære venninner. For å svare på ditt andre spørsmål; vennene mine er her uansett om jeg ikke nevner de på bloggen hver dag. Denne bloggen handler om meg, ikke om menneskene i livet mitt 🙂

    7. Hva tenker du om å støtte merker og reklamere for plagg som tydelig er kopiert fra dyrere merker? Feks Nelly genseren som ligner på balenciaga 🙂

    8. Så hvorfor er du egentlig aldri med på ting som de andre bloggerne er med på? Har aldri sett deg henge med Sophie, Julianne eller Anna Rasmussen. Virker som du er litt “outsider” i forhold til hva andre bloggere er, men det kan så være 🙂 Spurte bare.

    9. Du sier du vil tenke mer miljøvennlig, men handler likevel kilovis med klær veldig ofte? Tror ikke det hjelper så veldig og kutte ut taxien når du fortsatt shopper så ekstremt mye? Hva tenker du om det?

    10. Hvis du finner deg en ny flamme, tror du at du kommer til å prøve å beholde mer av deg selv denne gangen? Tror du noen gang du kommer til å finne ut hvem du er og vil være, og være trygg nok på dette til å holde fadt på deg selv i et kjæresteforhold?

    11. Heihei! Takk for svar ang. spørsmålet mitt om Premium White. Jeg prøver å komme i kontakt med dem, men får dessverre ikke noe svar… Virker jo som de er en «sikker» side når så mange reklamerer for dem, men jeg har jo betalt for et produkt som jeg ikke har fått..

    12. Hei Isabel. Har lest bloggen din sporadisk i noen år, og må fortelle deg at jeg syns du bør gjøre noe med språket. Du har veldig mye skrivefeil, og til tider svært dårlig setningsoppbygging. Du lever av å skrive, og da syns jeg at språket ditt bør holde et høyere nivå.

    13. Hei!
      Leser bloggen din fast, og synes du er en søt jente! Har du tenkt på å gi litt penger til veldedighet? Du som tjener så br svar en utrolig sjangse til å kunne være med å gjøre en forskjell for barn der ute som har en vanskelig oppvekst/ har lite mat, og trenger penger til skolegang, mat, osv. Du har jo selv hatt en vanskelig oppvekst og tenk hvor stor makt du har som influencer og toppblogger. Om du hadde donert litt penger og slrevet noen innlegg en gang i blandt om slike ting og oppfordret leserne dine til å gjøre en forskjell kan du virkelig være med på å gjøre noe stort! Du har så mye makt of mange lesere som vil følge deg 😀 Håper du kan tenke litt på ette, keg ser du har så mye godhet i deg og hvor mye du bryr deg- tenk på den forskjellen du kan være med å gjøre

    14. Når du sier at du «har bygget alt det du har i dag på egen hånd» er vel ikke helt riktig. Du startet en blogg etter du var med på Paradise Hotell og da var det jo PH som gjorde deg kjent og at folk leste bloggen din. Så ikke kall deg self made

    15. Hei, Isabel! =) Håper du har det fint. Jeg lurer på hva slags eyeliner du bruker når du har vippe-extensions? Og, hvordan fjerner du sminken på mest mulig skånsom måte? Har du tips?

    16. Å være et godt forbilde, ville heller vært å hjelpe andre mennesker via veldedighet når du tjener så forbanna mye penger. Tenk å mange du kunne hjulpet? DET ville vært å være et godt forbilde, en god rollemodel. Istedenfor å bestille klær til 30.000 mange ganger i året pluss alle de andre tingene du handler for sjuke summer

    17. Ikke vær så stolt over at du er Norges største blogger, Isabel. Det er mange som har startet blogg og er “stor” på sosiale medier. Ikke bare blogg, men Youtube, Instagram osv. Så du er dessverre ikke bare den eneste. Det er nok ikke så vanskelig å få navnet sitt kjent etter en deltakelse!

    18. Har hårfjerningen du har fått utført ved hjelp av laser vært permanent? Hvor mange behandlinger fikk du? Vurderer veldig å gjøre det selv, men jeg vet ikke om jeg er villig til å bruke så mye penger på noe som ikke funker ☺️

    19. Er det en spesiell grunn for at du har valgt å ha Geir som regnskapsfører. Hvis ikke tar feil holder han vel til i Kristiansand? 🙂

    20. det er svært viktig å remain humble selv om man gjør det bra. det er klart man skal være stolt av seg selv når man kommer langt for jeg tviler ikke på at det er mye hard jobbing bak det. MEN – mest sannsynlig, om du ikke hadde vært med på PH, så hadde aldri i verden bloggen din blitt så stor. så å huske på at man har vært super heldig, hatt mye luck hele veien er veldig vesentlig for å holde bena godt plantet på jorden. Du har vært på rett plass til rett tid, møtt rett vedkommende her og der osv osv. mye hard jobb ja – men MYE luck også!

    21. Her var det mye dårlig norsk. Det er ikke noe som heter urelevant, det heter irrelevant. Og setningen et generelt basis må du jobbe litt med.

    22. kan du fortelle mer om regnskapsføreren din? Jobber han kun for deg, eller for flere? hadde du stillingen ute, eller valgte du ham av spesifikke grunner osv? synes sånt er interessant, haha

    23. Hei, Isabel.
      Har du visdomstenner? Eller har du trukket alle? Håper på et positivt svar fra deg.
      Jeg har mine i behold og vet ikke om jeg skal trekke de eller ikke 🙂
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg