RABATTKODE: 25% PÅ NELLY!

reklame: alle lenker er Nelly annonselenker

WOHO! I dag slår Nelly til med et døds bra tilbud, nemlig 25% rabatt på ALLE sko!!! Det er jo helt galskap 😬💸 Jeg elsker slike gode tilbud, haha. Nedenfor her har jeg samlet sammen alle mine favoritter. Jeg har faktisk alle parene foruten om to. Hah, vet ikke om det er positivt eller negativt. Planen min er å klikke hjem mange julegaver i dag, for hvem elsker vel ikke sko? Nå gjelder det å slå til mens vi kan. Ps. Tilbudet varer kun frem til klokken 10:00 i morgen tidlig, så vær kjappe dersom dere vil benytte dere av dette amazing tilbudet. I know I will!

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL TILBUDET!

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER (disse har jeg, de er SÅ fine!!) ⎮ 6. HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER (disse er kjempe gode å gå i!) ⎮ 6. HER (favoritt sneakers!)

25-80% PÅ HELE NETTBUTIKKEN!

・annonse・

SHOP ‘TIL YOU DROP

På fredag braker det verdenskjente Black Friday løs, dagen hvor man kan gjøre ekstreme kupp! I den forbindelse har Blivakker slått til med BLACK WEEK. Det innebærer at du får 25-80% rabatt på HELE nettbutikken! Du får altså supre tilbud på alt du kan tenke deg fra i dag og frem til søndag. Det er nå tiden er inne for å slå seg løs og gå bananas. Ønsker du deg gode hudpleie produkter? En ny parfyme, eller har du kanskje gått tom for favoritt foundationen? Hva med å begynne julegavehandelen? Under kommer mine favoritter for tiden. 

LIQUID SUEDE CREAM LIPSTICK SET

Disse liquid lipstickene er helt fantastiske! Jeg har disse i mange forskjellige farger, men disse tre er mine favoritter for tiden. De kommer forresten i et sett. Ah, jeg elsker røde og mørke lepper på vinteren. Synes det er så fint! Det jeg mener at er så bra med disse i forhold til andre liquid lipsticks, er at disse fra NYX ikke tørker ut leppene like mye som andre har en tendens til å gjøre. Du finner disse HER!

NYX IN YOUR ELEMENT EYESHADOW PALETTE EARTH

NYX har nettopp lansert dette døds fine øyenskyggepalettet! Det inneholder 12 nydelige farger som er veldig pigmenterte. Det er noe som er utrolig viktig for meg når det kommer til øyenskygger – pigmenteringen er alt! Skyggene er enkle å jobbe med, buttery og blendbare. Faktisk foretrekker jeg billige skygger fremfor dyre, for jeg opplever så og si alltid at de til en billigere peng alltid er bedre. Du finner palettet HER!

RESTEN AV MINE FAVORITTER

Babor Skiovagee Intense Purifying cream: dette er min go-to ansiktskrem nå for tiden. Jeg har fått litt uren hud i det siste, så derfor behøver jeg hudpleie som hjelper på akkurat den fronten. Dette er en lett dagkrem som tilfører pleie i 24 timer til uren hud, samtidig som den reduserer talgproduksjonen i huden. Det vil si at den hjelper på oljete hud. Dessuten lukter denne fantastisk!

Babor Essential Care Moisture Serum: denne bruker jeg før ansiktskremen, etter at jeg har renset ansiktet både på morgen og kveld. Serumet gjør at ansiktskremen trekker seg enda dypere inn i huden, i tillegg til å virke veldig fuktighetsgivende. Det trenger jeg nå på vinteren, jeg blir nemlig veldig tørr. 

NYX Prof. Matte Liquid Liner: det å ha en kullsvart og matt liner er et must i sminkepungen min. Jeg har brukt denne lineren på bildene i dette innlegget, forresten. Den er helt super! Jeg får ofte spørsmål om hvilken jeg bruker, og her har dere svaret. Denne er så enkel å jobbe med! 

Det var det! Håper dette innlegget var til hjelp når det for eksempel kommer til julegavetips! Jeg vet at det kan være vanskelig å vite hva man skal kjøpe, så dette er i hvert fall mine favoritter for tiden som jeg vet at er fantastiske produkter. 

KLIKK HER OG SHOP HOS BLIVAKKER!

JEG SER HELT FORJÆVLIG UT

YAY! Dagen i dag har vært helt fantastisk i forhold til hvordan gårsdagen var. Jeg var mildt sagt i et veldig dystert humør i går haha. Nå er i hvert fall alt tilbake til normalen, og det er jeg super happy over. Det pleier som regel å være sånn! Det er sjeldent de dårlige dagene varer lenge. Jeg har vært ute på vift helt siden klokken 12 i formiddag. Bestillingene fra klessalget er sendt avgårde, jeg har hengt med lillesøsteren min samt spilt inn en YouTubevideo til kanalen hennes og så har jeg vært på behandling. Leppene mine ser helt forjævlige ut atm, da jeg har fått sprøytet inn middelet som skal bryte ned fillersene i leppene mine. De skal visstnok bli ganske hovne de første timene, før det gir seg. Heldigvis, hehe. Jeg ser virkelig ikke noe klok ut for øyeblikket. Dere skulle sett meg (bildet er fra i går), men så mye selvironi har jeg ikke i dag merker jeg. Det kommer garantert til å være verdt det til slutt. Jeg har endelig innsett at et mer naturlig resultat er mye finere enn for store lepper. Jeg var så lei av klumpene, at de så ut som et nebb og at leppene mine var stenharde. Not nice at all.

Jeg er døds sulten, så jeg må kaste i meg litt mat. Mamma har laget taco – yum! Jeg skal være litt sosial, så vi får snakkes mer litt senere. Klem!

I DAG SKAL JEG PÅ KONSULTASJON

reklame: alle lenker er annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

JAKKE UTSOLGT ATM ⎮ BUKSER HER ⎮ TOPP HER

I dag er ingen vanlig dag. Jeg skal på konsultasjon for å fikse på leppene mine. For å være mer nøyaktig: jeg skal tømme dem/fjerne all produkt som jeg har i dem nå, for å så bygge dem opp på ny. Jeg er nemlig ikke helt fornøyd med hvordan de ser ut for øyeblikket, og for å være ærlig har det plaget meg en ganske god stund. Jeg føler at leppene mine ser ut som et nebb, noe som ikke er særlig fint. Hvorfor ikke fikse dem for å få et mer naturlig resultat, men fortsatt oppnå fyldige lepper? Jeg så meg blind en god stund, og jeg må ærlig innrømme at det ikke så bra ut en periode. Det er på den tiden jeg egentlig burde fikset opp i dem, haha. Bedre sent enn aldri, I guess. Det blir spennende å se resultatet når hele prosessen er ferdig. Jeg tror at det fungerer slik at man sprøyter inn et middel som skal fjerne fillersene i leppene over tid, før man kan fylle på ny. Om jeg ikke er helt på bærtur nå, mener jeg at jeg må vente i tre uker før jeg kan fylle på dem igjen. Wæh. Om det stemmer kan jo det by på litt panikk hos denne frøkna heh…….!! Vi får se, jeg lider gjerne for skjønnheten så lenge leppene mine blir mer naturlige. Jeg oppdaterer dere så klart mer etterpå. ❥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· DAGENS PLANER ·

⚡️ Konsultasjon for lepper

⚡️ Besøke storesøsteren min

⚡️ Sende avgårde alle bestillingene fra klessalget!

⚡️ Spille inn + klippe slim-video med Sidra til Youtubekanalen hennes.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HEELS HER (SÅ DIGG Å GÅ I!) ⎮ SOLBRILLER HER

UNØDVENDIG

reklame: alle lenker er annonselenker

NIKE HOODIE HER ⎮ MATCHENDE BUKSER HER

Nå er endelig denne dagen over for min del. Ikke hver dag er like bra, og dette døgnet har vært ganske kjipt. Jeg er så dårlig på å takle motgang for tiden merker jeg. Jeg er lei av kulden og vinteren, lei av A4-livet her hjemme, lei av de samme rutinene. Jeg må på ferie asap kjenner jeg. Litt miljøforandring er akkurat det jeg trenger! Litt nye inntrykk og omgivelser. Det hadde ikke vært feil. Om det blir slik som jeg ønsker drar jeg til varmere strøk allerede om noen få dager. Spennende! Jeg har vært på samme destinasjon før, men planlegger en tur tilbake. Noen som klarer å gjette hvor? Hihi! 

Mmmm! Sunnheten sjæl kom på at hun kun hadde spist en gang i dag, så dette var velfortjent. Hah! Det var definitivt verdt turen ut i kulden. Planen nå er å kose meg med dette før jeg skal ta et bad. Jeg er så sliten i både kropp og huet i dag, så et varmt bad passer utmerket. Bathbomb fra Lush har jeg tenkt på å kjøpe i kanskje en måned nå – uten hell. Om du ikke visste det fra før, så har jeg tidenes gullfisk-hukommelse. Det vil si at jeg aldri husker vesentlige ting, men unødvendige saker som for eksempel hva dama i kassen heter, deeeet husker jeg. Bathbomb? Nei for det må jeg jo huske, til forskjell fra navnet til Liv på Rema. Det er hardt å være Isabel Raad skal dere vite! 🤓

Veldig interessant innlegg må jeg si, haha. Sorry, men ville bare titte innom en siste gang i dag. I love you! God natt klem fra meg.

2018 KOMMER TIL Å BLI ET SINNSYKT ÅR

reklame: alle lenker er annonselenker

 Processed with VSCO with s2 preset

SHIT’S ABOUT TO GO DOWN

Tidligere i dag var jeg på et møte som var ekstremt spennende! Alt jeg kan si foreløpig er at 2018 kommer til å bli et sinnsykt år (mildt sagt…). Dere får vite alt 1. desember! Inntil da må jeg være litt hemmelighetsfull, men jeg håper at det går fint. Det er tross alt ikke lenge til hemmeligheten avsløres for omverdenen, og det er faktisk derfor jeg ikke har nevnt noe om dette før nå. Jeg hater å dele nyheter som skal skje langt frem i tid, jeg vet nemlig hvor irriterende det er å være nysgjerrig når man får høre A, men ikke B. Litt ironisk i og med at jeg delvis gjør det samme nå, men det er i hvert fall overhodet ikke lenge til dere får vite. Hallo, tenk at det er 1o dager til? Dette har jeg holdt hemmelig i flere måneder. Om det har vært vanskelig? Ja. Om jeg vil skrike det ut NÅ? Hell yes. Det kommer til å bli helt sykt, og jeg kan GARANTERE at dere kommer til å juble over dette haha. Shit, jeg kjenner at jeg blir smånervøs nå som jeg nevner det for første gang for dere. Det blir litt mer realistisk da, på en måte. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

GENSER/KJOLE HER ⎮ SMYKKE HER ⎮ BELTE GUCCI

Hva skal jeg si? Jeg er vanvittig spent, nervøs og SUPER giret for det jeg (og dere) har i vente.

This shit is cray.

1. desember is the day. Stay tuned.

INNLAGT PÅ SYKEHUS

reklame: linken i innlegget er en annonselenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette har vært en nokså spesiell dag. Den startet helt fantastisk (kommer tilbake til det i neste innlegg senere i dag, det MÅ dere få med dere. Big things coming up!), men så endte den ikke så bra. Jeg fikk telefon om at storesøsteren min var innlagt på sykehus. Det er ikke akkurat en gøy telefon å få og jeg blir så klart bekymret. Heldigvis går det bra med henne nå! I morgen tidlig skal jeg rett til henne og ta vare på hun. Både mamma, lillesøsteren min og søskenbarnet vårt har vært på besøk der i hele dag, så jeg drar dit i morgen når hun ikke har besøk. 

Jeg kjenner bare at det er så mye kjipt som skjer på privaten om dagen, noe som suger skikkelig hardt. Det er så typisk når alt går bedre enn noensinne når det kommer til karrieren og muligheter jeg får, da vil jeg jo så klart kunne nyte det og glede meg over alt. Det er litt vanskelig når jeg får den ene dårlige nyheten etter den andre. Uansett! Heldigvis er det ikke de alvorlige sakene, så det ordner seg jo alltids! 😊 Jeg vil bare at alle rundt meg skal ha det bra! Hater, hater, haaater når de jeg er glad i har det vondt. Det påvirker meg mer enn noe annet, for å være ærlig. 

Akkurat nå har jeg tatt et bad, og for øyeblikket ligger jeg i sengen og har KUWTK surrende i bakgrunnen. Denne dagen har virkelig utviklet seg til å bli rævva. Den startet jo så bra… Jeg avslutter her, jeg er ikke en gøyal person i dag haha. Håper dagen deres har vært bedre enn min! Jeg forteller dere om noe super spennende i neste innlegg. Et hint: 2018 kommer til å bli et sinnsykt år for min del. Klem enn så lenge!

Forresten! I dag får dere 25% på ALLE jakker på Nelly. Be quick, den vare kun frem til klokken 10:00 i morgen.

Du finner tilbudet HER! 😻💸

ALT OM HÅRFJERNING MED LASER

reklame: behandlingen er sponset

I forrige uke la jeg ut på Snapchat at jeg var på behandling hos Scandinavian Skin Care Clinic hvor jeg utførte hårfjerning med laser. Det er ingenting jeg avskyr mer enn å barbere legger, armhuler etc. Det er jo så forbanna kjedelig, og jeg må dessuten gjøre det veldig ofte fordi at hårene mine vokser fort ut igjen. Det er skikkelig irriterende, så derfor bestemte jeg meg for å få det fjernet permanent ved hjelp av laser hårfjerning. Det som skjer da er at håret ikke vokser ut igjen! At det i det hele tatt går er helt genialt, og noe jeg er sjeleglad for haha. Jeg fjerner ikke bare hår på kroppen, men også rundt hårfestet. Jeg har veldig liten panne og masse babyhår som ikke akkurat gjør den større. Derfor har jeg fjernet babyhårene med laser. 

Slik ser det ut når man går til behandling! Det gjør ikke vondt, men det kan være bittelitt ubehagelig innimellom. Men igjen – ingenting som man ikke holder ut av. Jeg er tidenes pingle da min smerteterskel er ekstremt lav, så dersom jeg sier at det ikke gjør vondt.. Ja, da gjør det ikke vondt! Hehe. Man går til behandling hver fjerde uke, og hvor mange ganger som må til er litt individuelt. Jeg lurer på om det er rundt 6-8 ganger? Jeg er ikke helt sikker, men all informasjon får dere på klinikken eller dersom dere tar en liten telefon dit. De er veldig hjelpsomme og utrolig dyktige!

Her er da prislisten! Dette er pris for en behandling. 

· FOR BOOKING AV TIME ·

🔥 Telefon: 45 92 78 27

🔥 Adresse: St. Halvards plass 1, 0192 Oslo

____

Jeg anbefaler Raheela på Scandinavian Skin Care Klinikk på det varmeste! Hun er vanvittig dyktig. Jeg gleder meg til å bli hårfriiii! 

RABATTKODE: 25% PÅ NELLY!

・ reklame: alle lenker i dette innlegget er annonselenker ・

I dag starter offisielt black week uken hos Nelly, og først ut er en amazing rabattkode på hele 25%. Den gjelder på alt fra NLY Trend som forøvrig er det merket jeg handler mest av. De har desidert de fineste klærne! Men dere, be quick. Rabattkoden varer nemlig kun frem til klokken 10:00 i morgen. Dette er jo helt genialt om du enda ikke har startet på julegavehandelen. Det finnes masse fiiint!

GLADNYHET! I DAG FÅR DU 25% RABATT PÅ ALT FRA NLY TREND. DU FINNER TILBUDET HER!

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

Jeg har alle disse plaggene, foruten om nummer fem. Den kjolen er jo sååå fin da, så den skal jeg bestille meg i dag! Tenk så nydelig nå når det enten er julebord eller noe lignende? Drømmen! 

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

____

HAPPY SHOPPING BABES!