UKEN SOM GIKK

inneholder reklame

UKENS RABATTKODER

(annonselenker) 20% på alle jakker hos Nelly HER ved bruk av rabattkoden «JACKET20». Varer frem til kl 23:59 i natt.

Alle over knee boots til kun 349,- kroner hos Nelly HER! Varer også frem til kl 23:59 i natt. Be quick! 💋

AKKURAT NÅ

Jeg begynner endelig å bli meg selv igjen, etter et par dager med kjærringa tante rød på besøk. HOLYYYY det er nice å bli kvitt henne!! Jeg har massevis av energi i dag, det er så digg. At the moment har jeg tatt en pause i klipping av vloggen som skal ut på YouTubekanalen min i dag. Fun fact: søndager er alltid dagen hvor jeg jobber som mest. Saker og ting skal forberedes til den kommende uken, og dersom jeg har en hektisk uke i vente foretrekker jeg å forhåndsskrive et par innlegg i tilfelle jeg ikke får så god tid til å sitte fremfor macen.

UKENS HØYDEPUNKT

Jeg hadde en veldig hyggelig søsken-dag sammen med de fine søstrene og broren min! Det er lenge siden vi alle var samlet og fant på noe sammen, sett bort i fra det å henge sammen hjemme. Det blir ikke det samme som å faktisk dra ut å finne på noe. Vi var på en liten shoppingrunde i byen, før vi endte opp på Fridays hvor vi satt å skravlet en god stund. Etterpå bar det hjem der mamma hadde disket frem et herremåltid. Det var en veldig fin dag, fra ende til annen. Jeg er så glad i familien min!

UKENS YOUTUBEVIDEOER

Jeg postet denne vloggen, som var den siste fra Dubai og Bali turen til Rebecka og meg. Vel, jeg var redd for masse kritikk og hat dersom jeg publiserte denne, og det fikk jeg også. Men vet dere hva? Personlig synes jeg ikke at jeg gjør noe galt i den. Ja, jeg var full, men herregud.. Jeg er 23 år, på ferie med bestevenninnen min. Vi hadde det gøy!! Selv lo jeg gjennom hele videoen når jeg skulle klippe den, så jeg tenkte at andre kanskje også ville finne den underholdende. Om jeg er døds stolt over oppførselen min i videoen er en annen sak, men alt jeg bryr meg om er at vi storkoste oss og skapte morsomme minner sammen som vi dessuten fikk på film. Innlegget der jeg postet videoen fikk langt over 200 kommentarer hvor halvparten klikket og kjeftet på meg, mens resterende halvpart lo og så humoren i det. Du kan se kommentarene her. Hva synes du egentlig om vloggen? Jeg synes det er gøy å kunne vise andre sider ved meg selv også.

UKENS CRAVING

Daim krone is. Har dere smakt den, eller? Hvis ja, dere forstår hvorfor. Hvis nei, ikke gjør det heller. Dere vil nemlig bli like hooked som det jeg er, og det er ikke positivt. Det er nemlig ikke sæææærlig sunt… I går spiste jeg tre stykker, liksom. Hello, sunnheten sjæl! What’s new..

UKENS OPPTUR

Å se gleden hos Sidra da hun endelig fikk lov til å starte egen Youtubekanal. Jeg er all for å støtte de jeg er glad i i det de ønsker å gjøre, inkludert lillesøsteren min så klart. Om du ikke allerede har, vet jeg at hun hadde blitt super glad om du vil abonnere på kanalen hennes HER. Og her er hennes første video:

dWX9CUWoXSE

Skjønningen min!! 💕

UKENS NEDTUR

Løgner, rykter og atter løgner. Noen ganger renner begeret over hos meg, for jeg er en veldig følsom person. Jeg vet at jeg ikke burde lese på Jodel, jeg vet at jeg ikke burde lese på ulike forumer, jeg vet at jeg egentlig burde få noen til å filtrere kommentarene mine før jeg får se de selv. Likevel klarer jeg ikke la være. Nysgjerrigheten tar over, gang på gang. Og hver gang blir jeg like oppgitt og skuffet over meg selv, for at jeg er så svak. Jeg vet jo at det å lese stygge ord om meg selv ikke gjør meg godt. Det kan faktisk ødelegge en hel dag for meg. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har hatt en super fin dag, frem til jeg logger inn på bloggen og leser kommentarene som har tikket inn. Det er alltid noe stygt. Alltid. Når skal jeg lære? Når skal jeg få viljestyrke nok til å motså å oppsøke disse forbanna forumene, for å ikke snakke om Jodel?

UKENS TANKE

Jeg tror mange av dere ofte glemmer av at jeg eller vi bloggere også er mennesker. Akkurat som deg. Akkurat som søsteren din, moren din og bestevenninnen din. Jeg ser det som blir skrevet om meg. Jeg blir lei meg. Det resulterer i at jeg begynner å tvile mer og mer på meg selv. Det får meg til å føle meg liten. Jeg vet ikke hva hensikten med å skrive stygge ting om offentlige personer er, men helt ærlig? Jeg tror ikke at disse menneskene, eller såkalte nett-trollene er onde mennesker. Jeg tror bare at de skriver ting i øyeblikket, uten å tenke seg om. Uten å tenke at det de skriver sårer. Uten å tenke at ordene de lirer ut av seg handler om et annet menneske. Et menneske med følelser, akkurat som du.

UKENS INNKJØP

(annonselenker) MICHAEL KORS KLOKKE HER ⎮ CÈLINE SOLBRILLER HER

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Helt ærlig? At mammas leilighet SUGER til å ta bilder i. Hahah! Det er skikkelig slitsom når jeg lever av å blant annet ta bilder. Det finnes for eksempel ikke en eneste tom, hvit vegg som er the essential som blogger. Jeg er avhengig av det! Jeg prøver å forhandle litt med mamma, så det gjenstår å se om jeg får en tom vegg snart… Hah!!

UKENS ANTREKK

(annonselenker) TOPP HER ⎮ BELTE GUCCI

UKENS MEST LESTE INNLEGG

JÆVLA LØGNER

EN STOR BESLUTNING ER TATT

HEMMELIGHETENE JEG HAR LATT VÆRE Å SKRIVE OM

OM JEG IKKE GJØR DETTE, FÅR JEG EN SAFTIG BOT

Jeg er en av de som mottok en bibel av en mail fra Forbrukerombudet hvor jeg har blitt “overvåket” i flere måneder. De har følgt med på meg på Snapchat, Instagram, min PRIVATE facebookprofil og ja – generelt alt av plattformer man kan følge meg på, både offentlig og privat. Jeg har fått advarsel om for dårlig merking av reklame. Jeg trodde helt ærlig at jeg var flink til å merke alt som er annonse og reklame. Om dere blar tilbake i arkivet er alt merket, og ikke er det merket med liten skrift, ei heller “dårlig” på noe som helst vis slik som de påstår. Jeg har aldri hatt en baktanke hvor jeg ønsker på noe som helst vis å lure leserne mine, og det er nettopp derfor jeg alltid informerer dere øverst i innlegget dersom det er annonse, sponset behandling eller affiliateslenker. Aldri har jeg publisert noe uten å merke først. Derfor ble jeg ganske sjokkert da jeg mottok den milelange mailen fra Forbrukerområdet.

Det de da mener er at merkingen er for dårlig (noe jeg ikke fatter i det hele tatt). “Annonselenker” øverst i innlegget holder ikke dersom det er en lenke til et plagg jeg har på meg. Nei, da skal det først markeres med “ANNONSE” eller “REKLAME” helt i starten av innlegget – i like stor skrift som alt annet i innlegget. Det er greit nok det, men der jeg synes at det begynner å bli latterlig er når de da mener at i tillegg til “REKLAME” i starten, skal det i tillegg stå “ANNONSELENKER” fremfor lenken til plagget. Med andre ord er jeg nødt til å markere dobbelt opp, for at dere lesere skal få det med dere og være klar over at det er reklame. Jeg beklager, men jeg tror helt oppriktig at leserne våres ikke er så fjerne at de ikke får det med seg første gangen. 

Jeg synes at reglene er til å le av, for de er jo så overdrevet. Jeg markerer alle mine innlegg med enten “annonse” eller “annonselenker” øverst i innlegget, i stor og tydelig skrift. At det ikke er bra nok, er for meg latterlig. Absolutt ALT skal markeres med REKLAME, til og med mine negler, hårfarge, vipper og bryn. Mener de da at så fort jeg viser trynet mitt på et bilde i et innlegg, så må jeg merke innlegget med REKLAME, for jeg fikk jo tross alt vippeextensionet sponset for tre uker siden, og allerede har reklamert for det? 

Reglene er tatt til et nytt nivå. Men, jeg vil ikke risikere å få en bot på over hundre tusen, så jeg kommer til å merke alt med REKLAME og helst TO ganger også, slik at Forbrukerombudet blir fornøyd. Så og si alle bloggere har reagert kraftig på dette, det er som sagt skikkelig overdrevet. Jeg har absolutt ingen hensikt i å lure leserne mine dersom det er noe som er annonse eller sponset, og derfor markerer jeg jo alltid også. Jeg reagerer bare på at det skal være så ekstremt pirkete. 

Jeg måtte bare få det ut, og forklare dere hvorfor jeg fremover kommer til å se ut som en vandrende reklameplakat, til tross for at jeg ikke er det. Om jeg linker til et plagg i et innlegg, kommer jeg til å måtte skrive ANNONSE øverst i innlegget – til tross for at det ikke er en annonse. Bare sånn at dere vet. Jeg mener, jeg må til og med markere med ANNONSE I STOR SKRIFT når jeg skal ha et KLESSALG, slik som jeg forøvrig har nå! Hvordan i alle dager er det REKLAME? Skjønner dere hvor firkanta dette er, eller? Blir helt paff, jeg.

Takk for meg,

Isabel REKLAME Raad.

FRA ISABEL TIL ISABEL

reklame

MICHAEL KORS KLOKKE HER ⎮ CÈLINE SOLBRILLER HER

Se disse luksuriøse skattene jeg klikket hjem! Jeg har lenge siklet på disse solbrillene fra Céline. Da jeg var på taxfreen i Dubai letet jeg meg ihjel etter dette paret, men uten hell. De fantes ikke der, av en eller annen teit grunn. Da jeg omsider kom hjem fant jeg dem på Nelly – til min store glede! De er så fete. Elsker de! I tillegg til det, klikket jeg hjem en lekker klokke fra Michael Kors i gull/roségull. Så fin! Jeg synes at de har så mange fine klokker, faktisk. Michael Kors er flinke på sneakers og klokker! De fleste vil vel tenke på vesker når de hører Michael Kors, men helt ærlig.. Jeg synes ikke veskene er så fine. Det er vel kanskje fordi at absolutt alle har de, haha.  

JÆVLA LØGNER

annonselenke

Det er mye man skal bli anklagd for, spesielt jeg. Det nye er at jeg tydeligvis “faker” mine egne kommentarer og tar en såkalt “fotballfrue”. Det vil si at jeg legger igjen og skriver kommentarer selv som jeg poster i mitt eget kommentarfelt. Helt ærlig, ser det ut som at jeg “trenger” det? Ser det ut som om at jeg får få hatfulle og stygge kommentarer fra før, at jeg må ty til å skrive egne? For det første, hvem VIL ha hat? For det andre, HVEM skriver stygge kommentarer TIL seg selv?! Noen ganger blir jeg helt paff altså haha. At jeg skal bli anklagd for det er jo helt på trynet. Hadde det vært fine kommentarer hadde jeg muligens forstått, men jeg blir altså anklagd på ulike forumer og tragiske gossip-blogger om at de kommentarene jeg har svart på i kommentarfeltene mine som er stygge, har jeg skrevet selv. Come on… Jeg kan gledelig gi dere IP-adressene på alle kommentarene om det er ønskelig. Hadde det ikke vært for at det er ulovlig, så hadde jeg lagt de ved i dette innlegget slik at disse nett-trollene som ikke har annet å bedrive tiden sin med kunne fått et nytt tidsfordriv. For et liv enkelte har, seriøst. Jeg kan avkrefte at jeg sitter å skriver kommentarer til meg selv. Det har jeg aldri gjort, og kommer aldri til å gjøre det heller. At dette i det hele tatt er noe jeg er nødt til å ta opp. Tragisk.

TOPP HER ⎮ BELTE GUCCI

Sorry, men jeg måtte bare kommentere dette. Enkelte saker er bare så ekstremt pinlige at jeg bare må få sagt mitt. Lol, lol, lol. Foruten om det har jeg fått mensen… WOHO! Jeg kan ikke huske sist jeg hadde mensensmerter. Det er jo helt jævlig? Jeg har ligget i fosterstilling helt siden i går, spist sjokolade og sett på serier. This aint cool. Jeg elsker å være av det kvinnelige kjønn, men ikke når tante rød er på besøk. Da skulle jeg ønske jeg var mann.

NÅ ER KLESSALGET ÅPENT!

inneholder reklame

Jeg har lenge pratet om å ha et klessalg igjen, og endelig har jeg fått fingern ut! Nå kan du shoppe klær og sko fra garderoben min til en billig peng. 💸 😻 Det er mye bedre å selge det videre istedenfor å la disse fine plaggene og skoparene ligge ubrukt hos meg. Jeg bruker ikke samme plagg ofte, så derfor blir det ofte til at det bare blir liggende. Jeg har klessalg inn i mellom, og jeg vet at dere alltid blir like glade for det. Det er mye derfor jeg gidder å gjøre det også, til tross for at det tar meg ganske mye tid å ta bildene, pakke og sende avgårde. Men det er verdt det! ❤️ Nå er nettbutikken åpen i hvert fall! Ps. be quick! Det forsvinner kjapt.

KLIKK DEG INN PÅ NETTBUTIKKEN MIN HER OG SHOP I VEI!

LILLESØSTEREN MIN HAR STARTET MED YOUTUBE!

Dette har jeg gledet meg til å fortelle dere om! Lillesøsteren min Sidra har startet sin egen YouTubekanal 😁 Hun begynner å bli stor nå og synes jo at dette med YouTube og blogg er veldig spennende, men jeg har alltid vært litt skeptisk til å la henne starte for tidlig. Nå går hun tross alt i 7ende klasse, så jeg antar at tiden er inne for å si ja. Hehe! Hun har allerede lagt ut en video hvor dere får bli bedre kjent med henne. Se videoen nedenfor og abonner gjerne på kanalen hennes! Da blir hun så glad 💕 En ny video kommer en gang i uken!

Hun er så flink! Jeg er så stolt over henne som gjorde det så bra på første videoen! Lille prinsessen min. 😚 💕

ABONNER PÅ KANALEN HENNES HER!

FINESTE DAGEN PÅ LENGE

COZYTIMES WITH MY SIBLINGS

I går hadde jeg en utrolig koselig dag sammen med søsknene mine! Vi dro først å kikket rundt i byen, før vi satte oss på Fridays for litt søtsaker. Jeg cravet Oreo Milkshake, og den smakte helt nydelig. Det er farlig godt altså, men shit så usunt haha. Det går fint en gang i blant! Vi satt og pratet om alt mellom himmel og jord. Jeg og Jasmine synes at det er så skummelt hvor fort tiden flyr avgårde. Jeg mener, Rami går i 9. klasse og Sidra i 7. Det føles som at det var i går at de var bittesmå, men den gang ei… Blir helt redd jeg, haha. Vil ikke at de skal vokse ooopp! 😬 Vi hadde det i hvert fall veldig koselig sammen. Denne dagen behøvde vi alle sammen. Jeg er så glad i alle søsknene mine at det gjør vondt. De er verdens fineste mennesker! 

HEMMELIGHETENE JEG HAR LATT VÆRE Å SKRIVE OM

Det begynner å bli en stund hvor jeg har blogget nå. Det er likevel ekstremt mye mer dere ikke vet om meg, kontra hvor mye dere vet. Jeg er alltid personlig på bloggen, men likevel er det enkelte ting jeg ikke er komfortabel med at 20.000-25.000 personer vet. Jeg forstår meg faktisk ikke heeelt på de som klarer å dele de mest private og sårbare sidene ved seg selv og sitt liv, men det er jo så klart opp til hver og en hva man synes er innafor og ikke. Jeg personlig har utrolig mye bagasje og saker jeg har gått gjennom, men alt er for skummelt for meg å dele. Eller, alt blir vel feil å si. Noe av det har jeg allerede fortalt dere om, som for eksempel når jeg slet med anoreksi. Det innlegget kan du forresten lese her. Anyway! I dag tenkte jeg å la dere bli enda bedre kjent med meg ved å dele noen “hemmeligheter” dere ikke vet om meg fra før. 

   10 SECRETS   

1. Lifehouse – everything er min go to låt når jeg er nedfor. Det har vært det så lenge jeg kan huske. 

2. Jeg må alltid smøre hele kroppen inn med bodylotion før jeg legger meg, spesielt på vinteren. Blir så tørr! Anbefaler den tjukke kremen fra Elizabeth Arden. Den er amazing!

3. Victoria Beckham var mitt forbilde utseendemessing før. Morsomt når det nå er Kim k – tidenes kontrast. Haha.

4. Jeg får/kjøper over 100 plagg i måneden.  Det er en stor del av jobben min, derfor er det et såpass ekstremt forbruk.

5. Jeg har angst for døden og tenker svært ofte på det for tiden. Det skremmer meg så inn i helvete.

6. Jeg aaavskyr vanlige ankelsokker. Jeg bruker kun ballerina sokker.

7. Det jeg tenker mest på for tiden er om jeg skal kjøpe leilighet eller hus. Nå er det ikke lenge til, dere!

8. Min forrige månedslønn var på 350.000 kroner.

9. Jeg har alltid drømt om å starte opp min egen nettbutikk med mitt eget design. Jeg elsker klær og mote! 

10. Da jeg var liten var jeg i en bilkjræsj som har scared me for life. Jeg er den verste pasasjeren å ha med i en bil. Jeg sitter med en puls på etthundeoghelvete hele turen og kjefter på sjåføren så fort h*n overstiger fartsgrensa (om det så er med 2 km/t). 

_______

Visste du noe av derre fra før? 

EN STOR BESLUTNING ER TATT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har lenge hatt åpen Snapchat – det vil si at dere har kunnet sende meg snaps. Jeg synes i utgangspunktet at det er superduper koselig å lese alt det fine dere skriver til meg, og ikke minst det å få se ansiktene på følgerne/leserne mine. Det er grunnen til at jeg har hatt åpen snap i det hele tatt. Men nå har ting endret seg, og det er jeg så lei meg for. Grunnen til at jeg har valgt å stenge den er helt forbanna sjuk. Jeg får nemlig ekstremt mange dick pics i løpet av en dag at jeg ikke en gang har telling. Det har tatt helt av! Jeg vet ikke hva greia er, men etter at jeg ble verifisert på Snapchat har jeg blitt bombadert med ekle bilder av random mannfolks peniser. Jeg får til og med videoer hvor vedkommende onanerer og gjerne spruter over et eller annet. Ja, så ille og så jævla ekkelt er det. Jeg blir seriøst oppriktig kvalm! Det gir seg heller aldri, til tross for at jeg har både skrevet og sagt på mystorien min at de som sender meg slik blir blokkert på sekundet og at jeg synes at det er vemmelig. Det forstår jeg meg ikke på, at disse mennene likevel fortsetter når jeg klart og tydelig sier i fra om at jeg synes at det er NASTY. Hvem vil sende meg slik da? Eller til andre jenter, for den saks skyld.

Etter at jeg satt med søsteren min, så gjennom snappene jeg hadde fått tilsendt og det dukket opp penis bilde etter penis bilde tok jeg endelig avgjørelsen. Det holder nå. Jeg kan ikke en gang åpne snappene når jeg har folk rundt meg, for det er jo så forbanna flaut for meg. Ser nesten ut som at jeg er den sexfikserte og kåte personen som får penis etter penis tilsendt haha. Nei, fysj. Jeg synes at det er dødskjipt at jeg har blitt tvunget til å gjøre dette, det var jo så hyggelig å kunne kommunisere med dere der også. I stedet får jeg bli enda flinkere til å svare her i kommentarfeltet ❥

Jeg håper på forståelse. Og til dere gutter: STOP IT! Svært få jenter synes at dickpics er nice å få tilsendt. No thanks.