DAGENS INNSPILLING

Hei babes! Håper alt er bra med dere. Med meg går det fint, men jeg merker at jeg har lite energi av en eller annen grunn. Jeg føler meg ikke syk, men jeg er livredd for at det er noe på gang likevel… Jeg reiser jo bort på søndag, så med andre ord har jeg ikke tid til noe sykdom. Vi får håpe at det ikke er tilfelle. Uansett! I dag har jeg hatt innspilling her hjemme i leiligheten for første gang. Det var skikkelig hyggelig! Det var litt stress i forkant da, for jeg er jo skikkelig perfeksjonist og løp derfor overalt for å se at alt var plettfritt. Jeg drev fortsatt å vasket over bordet i dét det plinget på døren, liksom. Jadda!

Dagens innspilling var med God Kveld Norge, hvor jeg både viser frem leiligheten, i tillegg til at jeg prater om mitt nye, store prosjekt som jeg har jobbet på i et par måneder. Wæææh! Dette kommer ikke på TV før jeg går ut med nyheten selv, som ikke er helt enda.

Det er det jeg har bedrevet denne onsdagen så langt med. Resten av dagen er satt av til jentekveld, hvor vi skal lage tidenes kalkunmiddag. Åh, det høres så forbaaanna godt ut nå at jeg holder på å dø. Kalkun, mandelpoteter, bretagne saus, brokkoli og gulrøtter? YUMMMMMM.

Hvis dere vil være med behind the scenes på innspillingen fra i dag, kan dere se det på Instastory. Har lagt ut en del der! 😚 @IsabelSraad heter jeg der. Jeg viser også en liten sneakpeak på leiligheten.

7 kommentarer
    1. Herregud, kan du plis svare på spørsmål om leiligheten snart?? Du snakket liksom om at du drev og kikket på hus og nå har du plutselig kjøpt leilighet i stedet uten å snakke noe som helst om det? Skjønner ingen ting, blir så forvirra … kan du ha en leilighets q&a eller noe?

    2. Som blogger er det viktig at det ikke er noe tomrom. Det er så mye som du forteller litt av så vil du ikke si mer.
      Alle er forvirra når det kommer til leiligheten. Har du kjøpt leilighet i stedenfor? Hva skjedde med huset?
      Hva skjer med deg og den fyren som fløy hjem igjen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg