ETTER LITT FOR MYE DRAMA

I dag føler jeg meg som om jeg har blitt påkjørt av fem traktorer. OMG JEG HATER Å VÆRE BAKFULL!!! Jeg visste ikke hva bakfull betydde før i fjor, så tro meg – this shit’s new for me. I dont like it.

I går var egentlig energien min på bunn. Det var også derfor jeg tok en pause fra sosiale medier og all jobb på fredag, for jeg behøvde å hente meg litt inn igjen. Jeg behøvde rett og slett en liten timeout. Det er ingen hemmelighet at det har vært mye som har pågått den siste tiden, og det har vært en del negativ energi som har vært veldig slitsomt. Jeg har fått vite noen greier som har ført til at jeg har valgt å ta en avgjørelse som har preget meg. Men er det en ting som er sikkert, er det det at jeg aldri finner meg i å bli behandlet dårligere enn jeg fortjener. Hverken i vennskap, i jobbsammenheng, i en relasjon med en fyr, av familie… Jeg er veldig «flink» til å beskytte meg selv, og det er den egenskapen jeg er mest stolt av ved meg selv. Det er kun én person som kan ta ansvar for at nettopp DU skal ha det best mulig, og det er deg selv! Glem aldri det. <3

Etter en day off følte jeg meg heldigvis betraktelig mye lettere til sinns.

I går ville jeg i utgangspunktet egentlig bare være hjemme og slappe av i eget selskap, men så fort jeg fikk i meg frokost kjente jeg at lysten til å være sosial og finne på noe ble stor. Det var tross alt lørdag! Så da fikset jeg meg (å sminke meg er seriøst som terapi!!), tok på en cute outfit og dro ut for å kose meg med venner! Først var vi en gjeng på BAR Tjuvholmen, før vi etterhvert dro til Sollihagen og fortsatte kvelden der. Jeg kan ikke huske sist jeg festet på en klubb, så det var diiiiggg å gjøre comeback. 😛 Suzy kom frem da, for å si det mildt. Og det får jeg lide hardt som faen for i dag!! 😀

Her ønsker jeg gjerne å komme dere i forkjøpet, for ja – det er Pierre dere skimter. Følger dere meg på Instagram har dere allerede fått med dere at vi er veldig nære venner og henger sammen. Det er ingenting nytt – og jeg skrev et langt innlegg om at vi hadde blitt venner igjen her. <3 Og igjen – vi er KUN venner og har en veldig trygg og fin relasjon til hverandre. Han vet om gutter jeg evt skulle ha datet, og jeg det samme med han. Jeg synes det er sjukt fint å kunne ha et så fint vennskap med P, til tross for at vi er ekser. Men igjen – det er tross alt to år siden det ble slutt mellom oss, og det tok veldig lang tid før vi klarte å være venner. Jeg er i hvert fall sjukt takknemlig for han, og hvordan han alltid finnes der for meg. Det betyr veldig mye for meg, for jeg har – som dere allerede vet – veldig store vansker med å la mennesker komme tett inn på meg. Ingen kjenner meg så godt som P gjør, og derfor er det ekstra fint at vi kan være en del av hverandres liv – som venner. <3

Denne søndagen kan dere kanskje forstille dere selv hvordan har sett ut. Jeg har ligget strak ut på sofaen i evigheter. Det meste jeg har oppnådd i dag er å støvsuge (kun stua hehe), sette på to klesvasker, samt trykket i trynet på Mc Donalds med en kompis. Det er søndagen sin, det. <3

10 kommentarer
    1. Synes det er kjempe kult at du tar avstand fra negativiteten som kommer med visse personer, selvfølgelig er det aldri gøy å ende en relasjon basert på «bagasje», men av og til er det akkurat det som trengs! Hørte podkasten din med Ida, og ble skikkelig inspirert. Du lever livet, det er sommer, du er en flott jente. You can do no wrong! Heier på deg. Og fortsett å lev et godt singelliv!

      1. ❤️ klem til deg! Det var dog ikke på grunn av noe med denne eksen at jeg valgte å avslutte det, men av noe annet som jeg fikk vite som jeg ikke ønsker å ta offentlig. Men igjen – det er viktig å passe på ens eget hjerte, og det er det jeg gjør nå <3

    2. Sykt koselig at dere er venner! <3 Dere er så kule begge 2! 😀 Og så fint at du vet din selvrespekt, og ikke godtar hvis noen misbruker den! Sååå viktig å sette seg selv først! Stå på du! <3

    3. Hei Isabel,
      Vil bare si takk for at du viser at man ikke trenger å ta i mot dritt fra noen. Jeg er en av dem som når jeg har fått ekle meldinger via some bare har sittet for meg selv i stillhet og tenkt at det er meg det er noe galt med. Takk for at du sier fra, er offentlig og står opp for deg selv når du mottar dritt, du viser meg at det er ikke oss som mottar sånne meldinger det er noe galt med, men de dom sender dem! Takk, sterke vakre kvinne! Klem

      1. Hei «I»,
        trives du med å være et menneske som sprer negativitet til andre? Gir det deg en god følelse å rakk ned på andre? Tenk deg om hvilket menneske du ønsker å være:-)
        Klem til deg Isabel!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg