GODTERI SKUFFEN MIN

MISSION ACCOMPLISHED

Hvor insane er ikke denne skuffen?!? Det har blitt en greie for meg det her. Dere som har følgt meg en stund har nok allerede fått med dere hvordan min godte skuff så ut i min forrige leilighet. Det finnes bilder av det her. Jeg elsker det å kunne ha masse godt liggende, spesielt til jentekvelder, filmkvelder og sånn. Det er jo så hyggelig å kunne ha mye å by gjestene mine på! Derfor har jeg kjøpt inn alt mellom himmel og jord, slik at alle finner noe de liker. YUM!

Nå lengter jeg bare etter at sofaen skal leveres, slik at jeg kan invitere folk hjem til meg på tidenes filmkveld med masseee godt! Jeg er litt sær på dette punktet merker jeg, men den godteri skuffen gir meg en veldig satisfying følelse om det gir noe som helst mening haha. Jeg elsker det!

 

32 kommentarer

Siste innlegg