HVEM TROR JEG AT JEG ER

Reklame | NELLY & ØKERN TRAFIKKSKOLE

SETT HER (ELSKER DETTE!!) ⎟ SNEAKERS NIKE AIR FORCE ⎟ LIGNENDE BLAZER HER

_____

Hello darlings! 

OK, først og fremst: min rabattkode som gir dere 30% rabatt på Nelly varer ikke så mye lenger nå, så om dere vil ha 30% rabatt på alt fra NLY Brands HER, må dere slå til nå. <3 Den koden gjelder forresten også på det settet jeg har på meg på bildene her.

🦋 KLIKK HER & OPPGI KODEN “ISABEL30” I KASSEN FOR 30% RABATT🦋

Jeg kjenner ikke meg selv igjen i dag. Jeg har sovet knappe 5-6 timer i natt, og jeg våknet helt av meg selv og var PIGG og UTHVILT??? Jeg har fått for meg at jeg MÅ ha 8-9 timer søvn for å fungere normalt, men i dag har hjernen min kortsluttet tror jeg. Hvem faen vet 😛 Noe rart har i hvert fall skjedd i dag.

Jeg utnyttet at jeg var oppe så tidlig med å …. *trommevirvel* …. starte dagen med å VASKE (!!!) hele leiligheten. Som sagt: jeg vet IKKE hvem faen jeg tror jeg er i dag. 🤠 Det skal sies at det var digg å starte dagen såpass produktivt da! Og det var nydelig å jobbe et par timer fra mac-en i en skinnende ren leilighet. Det skal man tydeligvis ikke undervurdere.

Ellers har jeg vært på kjøretime i dag, og i følge kjørelæreren min er jeg snart klar for oppkjøring. Wæh! Jeg er litt nervøs, men laaangt i fra like nervøs som jeg var i forkant av de andre to oppkjøringene jeg har i bagasjen. Denne gangen tar jeg jo som sagt automat og ikke manuell, og derfor er nervene mine ganske utholdelige. Jeg har kontroll! Nå må jeg bare få fingern ut og ta teorien på nytt også, så er jeg straks i mål. Herregud, jeg kan seriøst ikke vente til jeg har lappen i boks. Da skal jeg legge ut på en skikkelig nice roadtrip med vennene mine. Åhhh, jeg drømmer meg frem i tid, ass. Dette er seriøst SÅ etterlengtet atte hjelp.

Jeg tar førerkortet hos Økern Trafikkskoler, og jeg har skrevet et helt innlegg om de her.

Resten av dagen skal jeg begynne å pakke til reisen jeg reiser på i morgen kveld, men før det skal jeg på middag & drinks med noen venner på Nodee Sky. Det skal bli skikkelig hyggelig! Nodee anbefaler jeg forresten på det sterkeste. Det er så fint i både restauranten og på rooftop baren! Hett tips! 💕

I morgen reiser jeg jo som sagt! Første turen på flere måneder, og helt ærlig føles det veldig surrealistisk. Jeg gleder meg enormt! Noen som klarer å gjette hvor jeg flyr? 😍

14 kommentarer
    1. Jeg tror ikke du får lappen fortere ved å kle deg utfordrende foran kjørelæreren akkurat men 😂🙈

      1. Omg nødvendig kommentar🤯🙈
        Like greit å la vær å kommentere om du ikke har noe fint og si😘 håper uansett du får en fin ferie 🥰

    2. Har du noengang tenkt på å skifte klesstil? Den begynner å bli litt “utdatert” og kjedelig. Samme stilen dag etter dag, år etter år 🤔🤣

      1. Og hvem faen er du til å kritisere stilen hennes? Det er ingen som kjenner deg til og med hvor du bor😂😂. Fokuser på deg selv istedenfor å komme med en så meningsløst og kjedelig kommentar. 🖤

        1. Usj å æsj. Tenk å skrive sånt? Ekkelt gjort. Hvor mange som kjøper klærne hun legger ut! Jeg inkludert da jeg digger både dama og stilen! Å du sier det er horete? Klar over ar det kan være fryktelig mange andre du er stygg med? Nesetippen er ikke lang, men lov å tenke lenger. Mobbing er fremdeles mobbing selvom du sitter bak en skjerm og er fortsatt ikke greit.

    3. Tror du føler deg topp i form etter 5-6 timer søvn siden du våknet før du kom i den tunge fasen av søvnen. Etter 5-6 tiner går hjernen inn i den tyngste hvilen og derfor er det vanskelig å stå opp etter 7-8 timer søvn noen ganger. Bare søk det opp. Så kroppen er mer sånn energi overtrøtt bare med at du har fått hvilt hvis du skjønner.
      Hilsen helsepersonell😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg