JA, JEG ER SINGEL

Hei fininger! Nyter dere helgen? Selv sitter jeg i skrivende øyeblikk hjemme hos mamma, etter å ha vært en tur i parken for å summe tankene mine litt.

Jeg tror det er på tide at jeg forteller dere dette, ettersom en del allerede har spekulert i det. For rundt en uke siden avsluttet jeg forholdet jeg var i. Det går fint med meg altså, så dere trenger ikke å bekymre dere. <3

Jeg kommer ikke til å utdype noe mer enn det, annet enn at jeg ville informere dere. Jeg føler dog at jeg har veldig uflaks med guttene jeg faller for. Jeg har lært at jeg kanskje må se etter andre ting enn det jeg har gjort hittil. Men hey, jeg er 25 år og har fortsatt god tid på å finne den rette som jeg ønsker å dele resten av livet mitt sammen med. Stifte familie, gifte meg… Alt det der kommer når jeg minst aner det – det vet jeg. Inntil da skal jeg gå tilbake til å være den selvstendige, livsglade og single jenta som jeg var i januar, før jeg gikk inn i dette forholdet. For sannheten er at jeg i utgangspunktet trives skikkelig godt med å være alene. Det er da jeg føler jeg er hundre prosent meg selv, og som lykkeligst. Det har nok noe med at jeg ikke har møtt den rette enda, for om ikke hadde jeg nok vært som lykkeligst når jeg var i forholdet. Jeg håpte jo selvfølgelig at dette skulle vare, men det blir ikke alltid som man hadde sett for seg eller som man hadde ønsket. Slik er dessverre livet.

That was that! Da var det kapitelet i livet mitt avsluttet. Med det sagt, gleder jeg meg til å se hva fremtiden bringer. <3 Jeg har mange spennende planer med venninnene mine fremover, i tillegg til at det snart skjer noe som kommer til å oppta hele høsten min. Det er bare til å fokusere på det positive, så ordner alt seg til slutt!

46 kommentarer
    1. Så utrolig trist å høre..😞 men det virker faktisk som du sier selv at du har det best singel enn så lenge, og det er jo supert! Ikke alle som er ment for å være i par heller. Du finner nok utav det vakre!🙏❤

    2. Virker ikke som det var et stygt brudd da heldigvis, siden du tar det så pent 🙂 men igjen varte det ikke lenge heller, det har også mye å si på sorgen. Og jeg er som deg, trives best som singel (endelig). Er så mye frihet i å være singel 😁

    3. Godt å høre at det går fint med deg, det er tross alt det viktigste.

      Er også glad for å høre at det kanskje er på tide at de leter etter en litt annen type gutt, og det tror jeg du har rett i. Kanskje det er på tide at du finner deg en MANN, og ikke en gutt? En som setter deg forann seg selv og egen vinning. En som bryr seg om å leve, uten at det nødvendigvis innebærer fest og hurra hver helg. En som vet hva det vil si å ta vare på partneren sin på en ærlig og oppriktig måte. En som har litt flere, og mer allisidige drømmer og ambisjoner i livet enn å nå et mål som ligge rett forann nesetippen.

      Ønsker deg lykke til med simgeltilværelsen, en tid for selvutvikling og en tid for å bygge relasjoner til de gode menneskene en har rundt seg.

    4. Bare vit at du er helt fantastisk! Ønsker deg alt godt frem over i live, det fortjener du virkelige.. #verdensbesterollemodellutentvil🥰

    5. Jeg er heeeelt sikker på at du har takket ja til «skal vi danse»😉 Sikker på at det blir kjempegøy og et minne for livet!

    6. Åå så forferdelig trist å høre 🙁 er sikker på at det er best sånn! Kunne du delt med oss hva som har hendt? Ser dere blokkerte hverandre på Instagram :/ endte det så stygt?

    7. Så utrolig trist å høre!! Men er sikkert best sånn.. vil det komme blogginnlegg på hvorfor det ble slutt? ser dere begge blokket hverandre på Instagram så lurer bare på om det endte så stygt… :/
      Han er jo en offentlig person og han virker veldig selvopptatt å narsissistisk jeg håper ikke at han var slem med deg

    8. For å være ærlig med deg, Isabel: Nei, du har ikke uflaks med menn. “Alle” andre ser jo at de du velger ikke er typene til å gå inn i langvarige, trofaste, seriøse og gode forhold. De fleste ville styrt unna både den ene og andre eksen din. Dette ser jeg også med enkelte av mine venninner. De hevder de har “uflaks” med menn og mener de blir tatt helt på senga når deres tidligere player-kjæreste plutselig er lei dem og vil utforske med nye damer. Et tips: Menn som er veldig opptatt av utseende (både sitt eget og andres) og som gir overdrevent mange komplimenter, er ikke kjæreste-materiale. Neste gang bør du heller velge en som er mer gjennomsnittlig og jordnær.

      1. Tror ikke gjennomsnittlig er bra nokk for de fleste influensere etc. Hilsen en jordnær gutt som har blitt forlatt pågrunn av utsende siden dagens morgen.

    9. Med hans rykte og jentenavn på soveromsveggen er han ikke seriøst kjærestemateriale. Seriøst. Du velger med øynene og ikke hjertet? Der er SÅ mange kjekke og snille gutter der ute, kos deg med luksusen i det å velge DIN mann…..
      Ikke bruk tid på å sørge over en som er aller mest glad i sitt eget typ speilbilde, og det å hele tiden gjøre nye erobringer.

      Klem!

    10. Det var trist å høre at det ikke funket. I feel you girl! ❤️ Jeg har det akkurat sånn selv som du beskriver i innlegget. Bare vent mr. Right blir å dukke opp! ❤️ Du fortjener å være lykkelig og en dag kommer han som skal du skal være lykkelig sammen med! ❤️ Det fortjener du! ❤️ Jeg digger deg! Du er så pen og du er mitt største idol! ❤️ Love you girl! ❤️

    11. De fleste må kysse noen frosker før prinsen dukker opp 😉 Det med å se etter andre ting hos en mann er greit å ha i bakhodet, men man faller jo for de man faller for…. Får ikke styrt de følelsene. For de fleste skjer det vel en endring av seg selv etterhvert som man blir eldre og kanskje tenker barn, eller bare en roligere livsstil generelt. Da setter man lettere pris på det trygge og stødige hos en mann 🙂

    12. Hvis du gjøre som du alltid gjøre så finne du aldri den rette som vil ha langvarig forhold
      Du er jo bare med dei som bare er opptatt av utseende

    13. Hvis du gjøre som du alltid gjøre så finne du aldri den rette som vil ha langvarig forhold
      Du er jo bare med dei som er useriøse

    14. Hvis du gjøre som du alltid gjøre så finne du aldri den rette som vil ha langvarig forhold
      Du er jo bare med dei som er useriøse og bare opptatt av sitt utseende og andres utseende

    15. Tenkte det fra starten at dette ikke var mannen for deg, han virket for feminin/selvopptatt.

      Sitter selv og fortviler over at jeg har sånn uflaks med menn. Men så glemmer jeg helt alle de som ville være ekte med meg, som jeg avslo blankt. Sånn er det når vi vil temme tigre, og ikke gå for en snill katt 🙊

    16. Jeg har skjønt det lenge. Jeg har forstått det i innleggene du har lagt ut. Og vet du hva? Det er sant som du sier, du blir 100% deg selv når du er singel. Og bildene dine, jeg ser det der og. Du er så vakker tvers gjennom, huden din (ikke det at den ikke vanligvis er fin) men jeg merker det på bildene dine at du ser mye mer lykkelig ut. Og sist men ikke minst, jeg håper du er lykkelig og, for det fortjener du. Det er ikke vits å skjule følelsene bak et falsk smil, det tror jeg ikke du gjør. Jeg må bare si at du er bra! 👌🏼👌🏼

    17. Så synd å høre❤️ Aldri kjekt med brudd uansett hva. Jeg er 1 år yngre enn deg og er det noe som jeg har lært med alderen, er at utseende spiller mindre og mindre rolle, mens det indre teller mer og mer. Både Pierre og Josh er gutter som tiltrekker mye oppmerksomhet, og mange jenter faller for nettopp pgr utseende… Men man klarer å se gjennom fingrene og se at disse har ikke fått «løpt fra» seg, de er ikke seriøse og er utenfra veldig egosentriske… Det er liksom ikke tak i sånne gutter spør du meg. De er veldig på i begynnelsen som josh var, overøste deg med hotellopphold, roser på sengen og masse flotte ting generelt.
      Så får dem det de vil ha og blir sakte men sikkert lei… Ser det gang på gang, da er det Thank u next.
      Nei, Finn deg en som er flott, ikke den aller flotteste utvendig, men med et stort hjerte og personlighet av gull – så skal jeg love deg at han blir den fineste av de alle 😉 Godt ordtak – utseende får deg til å stoppe opp, mens personlighet får deg til å bli ❤️

    18. Hei! Får ikke lenger opp innleggene dine på bloglovin, og har ikke gjort det på en goood stund.. dette gjør dessverre at det blir vanskeligere å følge med da jeg er vant til å bruke bloglovin for å være sikker på at jeg ikke går glipp av noen innlegg:/ vet du hva som er galt?

      1. Guttene jeg har gått for er bra mennesker, om ikke hadde jeg aldri falt for de. Men det er nok litt andre ting som kanskje mangler, og det er muligens på grunn av “type gutt” som er min smak.. Jeg vet ikke.

        1. jaaa, men føler man som regel egentlig vet at fyren er en fuckboy, men håper på det beste liksom… ?Fare signalene stemmer som regel. Hadde selv samme “type gutt” før. Men har lært meg og se andre verdier og setter pris på ærlighet & lojalitet(!!!!). Og looover deg, du finner goodlooking svigermorsdrøm også! Stå på og seriøst drit i de gutta, de kommer aldri til å endre seg.

    19. Tror ikke gjennomsnittlig er bra nokk for de fleste influensere etc. Hilsen en jordnær gutt som har blitt forlatt pågrunn av utsende siden dagens morgen.

    20. Jeg har også vært der! Det å velge menn som har en bi-ceps som er større enn både hjernen og hjertet tilsammen. Med alderen vil du prioritere helt annerledes- å det skal jeg love deg er befriende 🙂 Omgå de riktige menneskene og livet blir så mye enklere <3 Masse lykke til!

    21. Hei!
      Jeg er like gammel som deg og går gjennom akkurat det samme… Har det utrolig kjipt, men samtidig sitter jeg igjen med akkurat samme tankene som du beskriver her! Det hjalp meg litt mer å lese innlegget ditt, takk <3

    22. Hvis du ikke kan være deg selv 100% i hvilket som helst forhold så er det ikke noe å kaste bort tiden på.. Lev livet, prøv, feil, men lær av dine feil. Det er slik man burde leve etter min mening. 🙂 Etter min mening så er du der vakreste man kan legge øya på her til lands iallefall. Stå på. 😍

    23. Hvis du ikke kan være deg selv 100% i hvilket som helst forhold så er det ikke noe å kaste bort tiden på.. Lev livet, prøv, feil, men lær av dine feil. Det er slik man burde leve etter min mening. 🙂 Etter min mening så er du der vakreste man kan legge øya på her til lands iallefall. Stå på. 😍

    24. Du burde kanskje oppføre deg som om du har kjæreste når du er på ferier. I Ibiza var du gallllll da har du kanskje ikke uflaks med gutter lenger hvis du prøver å holde deg litt lowkey

    25. Du har helt rett i at du har dårlig smak når det kommer til gutter, ikke utseende nedsig (for der ser de deilige ut) men den ene eksen du hadde Pierree, bedt meg ut på en slibrig måte. Som om han bare var ute etter et knull…
      Jeg vet de ser fine ut alle sammen, men du er en soleklar 100% hotter giiirl 💋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg