JEG TAR TIL MEG KRITIKKEN

Hei fininger! Først og fremst vil jeg starte med å si at jeg leser hver eneste kommentar dere legger igjen, og jeg hører dere når dere sier at det føles litt repeterende ut her inne om dagen. Det har jeg full forståelse for, og tro meg – jeg er klar over det. Problemet er at livet mitt ser akkurat sånn ut for tiden. Alt er repeterende. Jeg gjør veldig lite annet enn å spise, sove og bo på dansesenteret. Uten å overdrive. Det er slik hverdagen min ser ut nå. Det blir lite tid til annet, med mindre jeg ikke vil komme langt i Skal Vi Danse. Det er jo selvsagt ikke aktuelt, for denne reisen er jo så forbanna gøy og jeg elsker det virkelig! Men det fører jo til at det blir mye snakk om dansebobla og livet på SVD her inne, men det er jo naturlig for meg. Jeg deler jo tross alt det som skjer i livet mitt med dere her inne, og per dags dato handler livet mitt om Skal Vi Danse.

Jeg tar dog til meg tilbakemeldingene dere gir meg, og jeg skal prøve å være mer kreativ med innleggene mine. Og her kommer det til den biten hvor jeg hadde satt pris på hjelp fra dere! Hva vil dere lese om? Ønsker til blogginnlegg tas i mot med åpne armer! <3

Dagen min i dag har virkelig gått i ett! Den startet med et besøk hos beste Elin for å fikse bryn, hvor jeg deretter kastet meg avgårde til dansesenteret. Der trente jeg og Benjamin, samt at parene hadde gjennomkjøringer for hverandre. Det hjelper alltid litt, for da får man vist frem det man har øvd på hele uken. Vi gir hverandre konstruktive tilbakemeldinger, heier og forbereder oss til sendingen! Etter treningen var over rundt 18:00, dro jeg å møtte Golnaz på en middag. Det var etterlengtet!! <3 Vi fikk oppdatert hverandre på livet og lagt planer for blant annet nyttårsfeiringen. Det er jo faktisk ikke sååå lenge til!

Nå kom jeg akkurat inn døren og planen er egentlig bare å slappe av litt med serier, før jeg tar tidlig kveld. I morgen er det ny sending! Jeg har vært ganske nervøs i forkant av så og si hver eneste sending hittil, men denne gangen gleder jeg meg faktisk mer enn jeg er nervøs! SÅ deilig! Jeg føler at jeg har mye mer kontroll i denne dansen, i tillegg til at jeg ELSKER koreografien Benjamin har lagt. Gleder meg masse til å vise dere på skjermen i morgen! 😍

Og forresten – før jeg glemmer det: sendingen starter klokken 19:00 i morgen. Tidligere enn normalt, men det er fordi det er landskamp nemlig. Husk å skru på TV2 klokken 19:00, da! <3 Og om dere vil stemme på meg, kan dere gjøre det ved å sende 11 til 26400 mellom klokken 19:00 – 20:30. <3 Jeg trenger alle stemmer jeg kan få, for nå spisser det seg virkelig til. 

Nei, nå skal jeg hoppe i dusjen, kure håret, ta en deilig ansiktsmaske og koble aaav. Det behøves! Håper dere har en fantastisk fredag videre, så skrives vi plutselig igjen. Stor klem!

51 kommentarer
    1. Hadde vært gøy om du hadde laget en vlog fra en av dagene i skal vi danse, hvor vi ser hvordan dagen din er❤️

    2. Hei isabel er veldig begeistret over deg og liker deg kjempe godt. Syntes allikevel det virker som om du ikke tar bloggingen veldig seriøst lenger og rett og slett at du tar oss følgere for gitt. Føler du ikke oppdaterer bloggen nok og at det går veldig lenge mellom hver gang + som du sier at det kun blir snakk om SVD. Føler det er det samme hver dag og hver uke og når det først er spørsmålsrunden som jeg liker veldig godt, at du svarer mye mer halvveis. Hva med om du skriver et innlegg som vi faktisk er interessert i, som feks hvorfor du og eksen din ble slutt – veldig mange er nok nysgjerrige på dette og som du sier så deler du jo mye av livet ditt på bloggen her. Vi så et romantisk eventyr og får nå inntrykk av at det ikke var så bra som du skulle få d til. Et innlegg om feks hva du handler av mat på butikken/fylle opp kjøleskapet, tanker rundt noe i media, noen basic høst antrekk som kan være enkle og en ikke nødvendigvis må måtte kjøpe inn noe for å kunne lage, oppskrift på en middag osv.. dette er jo ting du kan skrive om som absolutt funker på siden av dansingen. Føler også innleggene dine er veldig korte og at du drøyer setningene du skriver veldig for å få så mye tekst som mylig. Elsker deg isabel håper ikke du tar dette dårlig, vil bsre få frem de bedre sidene jeg vet du har i deg.

      1. Hei Andrine! Jeg ser hva du skriver. Jeg klarer naturligvis ikke å prestere like bra her inne som normalt når jeg danser døgnet rundt omtrent, men jeg prøver så klart så godt jeg kan. <3
        Tusen takk for tips om innhold du synes er interessant. Det med kjærligheten blir jo veldig privat og jeg har ikke lyst til å henge ut noen på mine plattformer. Det håper jeg på forståelse på! 🙂 Men skjønner så klart at du er nysgjerrig, for jeg delte jo litt om vårt forhold.
        Klem!

        1. Kanskje noe a la “En typisk dag på dansetrening”. Eller en slags oppsummering av hvordan det har vært så langt. Hva har vært det vanskeligste sånn danseteknisk? Hva har vært den største overraskelsen? Hvilken dans er favoritten din så langt? Merker du noen forskjeller på din egen fysikk?Jeg så at noen foreslo en vlog, det hadde også vært kjempegøy! Husker ikke om du har hatt Q&A om Skal vi danse ennå, men uansett kan du sikkert ha en ny 😊👍 Ettersom det er SVD som er hverdagen din nå er det jo bare naturlig at det er det du blogger om. Masse lykke til i kveld!!

    3. Du er kjempeflink, skjønner så godt hvor mye jobb det ligger bak SVD.. Du kommer sterkere tilbake. Du har tross alt mer enn bare bloggen som jobb. Såpass skjønner vi, tror jeg 😊

    4. Hei! Jeg skjønner at du har mye å tenke på og gjøre. Du er faktisk den eneste bloggen jeg leser.
      Jeg liker spørsmål runder, hvorfor det ble slutt med han feminske duden fra England, om Benjamin:-), møtet med Mads Hansen angående det bildet dere delte, kontrakter du har signert på som du nevnte på bloggen, dine upopulære meninger, ting som irriterer deg, konkurranser. Lykke til i morgen!

    5. Miriam, seriøst? Klima og miljø? Velger å tro at det er noe du er opptatt av, og det er kjempe bra og fint for deg! Man da syns jeg ikke du skal tvinge frem en meningen om det i andre, for så og si kritisere/ henge de ut for å ikke ha samme synspunkter som det du har. For det virker som om det er det du er ute etter med tanke på at du har spurt flere ganger 🙂 man bidrar alle på hver sin måte, noen i større grad enn andre. Isabel har nevnt dette tidligere 🙂

    6. Jeg tenker at man kan ikke være på hele tiden, og du har et stort fokus akkurat nå, som er viktig for deg, og da skal du ta hensyn til det 🙂
      Jeg følger nøye med på Skal vi danse, har sett hver eneste sesong, og er dødsimponert over hvor flinke du og de andre er på dansegulvet. Klart at det kommer ikke av seg selv, det ligger mye tid og trening bak det som presteres.
      Et lite tips er kanskje om du laget noen innlegg med “inside information” fra bak kulissene. Kanskje du kunne intervjue noen av de andre deltakerne eller de proffe danserne? Da vil i alle fall jeg komme inn og lese hos deg 🙂 (Det kan jo godt hende du har gjort det allerede, for jeg har ikke fulgt så veldig godt med her på bloggtoppen, det skal jeg innrømme 😉 )
      Masse lykke til i morgen ♥

      1. Tusen, tusen, tusen takk gode du!! <3 Det tar mye tid og derfor blir det vanskelig å prestere like bra på blogg og sosiale medier i akkurat denne perioden, men jeg prøver så godt jeg kan! <3
        Takk for tips, det hørtes jo veldig gøy ut 😀
        Stor klem!

    7. Hei Isabell.
      Først må jeg bare si at du er helt rå!!!
      Jeg og sønnen min på 12 år sitter å heier og stemmer på deg hver eneste lørdag!!
      Det at du skriver mye om Skal vi Danse er jo ikke så rart, det er jo det livet ditt består av nå!! Det at folk skriver og kommenterer som dem gjør og nesten krever at du skal skrive om ting du kansje mener er privat!! Synes jeg er helt på tryne!!
      Din blogg er den eneste jeg leser, og jeg har digga deg helt siden første gangen jeg så deg på PH.
      Håper du fortsetter og skrive om akkurat det DU vil skrive om !
      Vi digger deg og heier på deg Isabell.
      YOU GO GIRL!!!

      Store klemmer fra Lene R

    8. Som flere har kommentert forstår jeg også at SVD krever mesteparten av tiden din om dagen Men ja er blitt mye av det samme i det siste.
      Føler også at du prøver å få så mange ord som mulig for å få skrevet poenget, som er at du har trent på dansen…

      Men er jo fortsatt masse du kan putte på bloggen som er interessant for oss lesere.
      Video om hvordan du spiser nå om dagen før å få i deg mest proteiner f.eks., hvordan familien din/vennene dine synes det er at du er med.
      Hva slags hygiene rutiner har du nå som du trener hver dag, sånn til håret tenker jeg da. Hva bruker du når du vasker det for at det ikke skal tørke ut og bli slitt av hyppig vask.
      Også er det jo fortsatt masse jeg iallefall lurer på om deg, har du tenkt å få deg vaskehjelp?
      Vet du er litt interessert i interiør, men er du sånn som samler på diverse sett av kjøkkenredskaper, eller har du bare ting og tang fra her og der?
      Har du noen gang vært hos ei spåkone? Tror du på energier, aura, feng shui?
      Om du kunne valgt å levd livet til en kjent person og vært den personen, hvem ville det vært og hvorfor? Er det Kim K W eller kanskje ikke?

      Haha måtte stoppe meg selv der før det ble altfor langt ^^
      Men som sagt er sykt mye som vi lesere blir underholdt av, bare det ikke er repeterende hver dag og at vi ikke merker at du måtte tvinge deg igjennom innlegget for å bli ferdig.
      Vi merker godt om du er stolt av det du har skrevet, eller om det bare var sånn okei snart ferdig heldigvis.

      Skal selfølgelig fortsette å stemme på deg, digger deg! Men gleder meg til du har vunnet og kommer tilbake til bloggen fult og helt 😉 ♡♡

    9. “Beste og verste”, få inn temaer fra leserne som du skal gi verste og beste på. Feks: Mat. Beste matrett, verste matrett. Date, politiker, vær osv 😄 Tror ikke det er noe du har gjort før heller? Kanskje du kan spør om ett tema fra hver av de resterende danserne og partneren deres også, og la oss gjette på hvem som sa hvilket tema? 😊
      Prøvde å tenke ut noe som gir et godt innblikk av mange sider ved deg, og som allikevel er kjapt og enkelt for deg å skrive i en hektisk hverdag, fordi du allerede vet svarene, på en måte.

    10. Synes egentlig det gøyeste hadde vært å få flere innlegg, med mer detaljer om hverdagen din. Den er kanskje litt repetitiv, men dette er noe de færreste vet noe om!

    11. Hei! Digger bloggen din! 🙂 Det som hadde vært kult er Q&A med Benjamin, fordeler og “ulemper” med SVD, hva har vært vanskeligst og hva føler du at du har mestret godt, behind the scenes, noe du gleder deg spesielt over, interiør inspo (elsker smaken din i interiør), kanskje om du lager innlegg om ting man kanskje ikke visste om deg, hva er dine frykter, mål i livet foruten bloggingen?
      Stå på!! Stemmer på deg!

    12. Hadde elsket om du laget en «usminket» og ærlig video om kjærlighet og kjærlighetssorg! Ulike opplevelser og hvordan man lærer seg å takle det. Stor klem og lykke til ikveld <3

    13. Vil bare si at du har har vist fram ei så mye bedre sia etter du blei med i ska vi danse.. tar dæ mye mer seriøst nu enn før.. før synes æ d va mer fest, reise og shopping.. og æ som e nærmere 40 synes d va litt kjedelig.. må oxo innrømme at æ e sinnsykt sjalu for at du får lære alle de dansene..😊 men d fortjene du.. masse lykke te.

    14. Har 100% forståelse for at det er livet ditt for tiden og du gjør det SÅ bra i SVD❤️ Er da begrenset hvor mye mn får tid til ellers når det er heftig trening hele uken. Ikke stress med blogginga. Jaja, så er den litt på halv 12 i denne perioden, men herregud, dette er once in a lifetime opplevelse så nyt det til det fulleste❤️❤️

    15. Det hadde vært gøy med flere blogginnlegg om interiør og oppdateringer fra leiligheten! Når skal du flytte inn? 😀

    16. Q&A med Benjamin! Virker som det er mange som tror det er noe mellom dere, vet ikke selv hva jeg tror om det. Liker ikke å tro på ting før det er bekreftet, kanskje bekrefte dette?

    17. Fokuser på dansingen du, og kos deg med det! Er så gøy å følge med på deg, du har blitt så utrolig flink og man ser hvor mye det betyr for deg. Bloggen kommer du sterkere tilbake til senere, synes ikke du skal bekymre deg for den <3

    18. Jeg digger deg og skjønner at dette skal være en lettlest blogg, men jeg må si meg enig med andre som etterlyser flere innlegg med dine personlige meninger. Hva engasjerer deg? Hva brenner du for? Hva stemte du ved kommunevalget i år? Hva gjør du for å gjøre verden til et bedre sted? Å skrive ett innlegg èn gang om klima & miljø er ikke nok, spesielt ikke nå som klimakrisen er det aller mest dagsaktuelle temaet i Norge og i verden.
      Klem <3

    19. Helt naturlig at ting handler om SVD nå som det opptar det meste av dagene dine. Slik må det jo være. Man tar en slik sjanse seriøst og det viser du nettopp med å vie tiden din til det.
      Kritikken hadde nok haglet om du ikke satt av tiden til SVD også. 😂😂

      Du viser at du tar ting seriøst og går all inn for å levere på best mulig måte. Det er en sykt bra egenskap.
      Stå på og fortsett å prioritere slik det er best for deg.

    20. Skal du fortsette å trene etter svd eller skal du tilbake til din gamle livsstil med festing osv?

    21. Bloggere som skriver at ting blir såå hektisk og man har det såå travelt på grunn av bryns-time, negler, hår og gudene vet hva, blir jeg lei av. Det er så syyykt overfladisk. Helt greit å skrive at det er hektisk og gøy med SVD, men alt sånn sminke/dolle-pjatt, ney…

    22. Fremtidens planer? Vil du fks ta lappen snart? Og hvilken bil vil du ha om du skal det? Jeg liker veldig godt bloggen din, og jeg skjønner veldig godt at det er vanskelig med variert innhold når du er med på SVD og hele dagene går til det.. Og sminke!! Hvilke sminkeprodukter er dine favoritter? og kanskje hudpleie! Huden din ser alltid så sykt fin ut

    23. Det handle ikje om ka vi vil læse om, detta e ditt liv og vi læs om det live du leve <3 Såå ikje tænk på det, stå på i skal vi danse 🙂 La inn 6 stæmma på dåkker på Lørdag <3

      Å forræsten, æ digga dææ <3

      Æ lure, har du mulighet og få rabattkoda på dæksla/tilbehør te mobiln ? 🙂

      Klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg