UKENS SPØRSMÅL

Hva synes moren din om at du henger med gutter på ferien?

– Mamma og jeg har et veldig åpent og chill forhold til hverandre, og hun synes bare det er gøy at jeg koser meg. Det skal dog sies at jeg ikke henger med gutter og fester før både mamma og kidsa har lagt seg. Da har det liksom ikke så mye å si hva vi “voksne” gjør, for da sover jo de andre uansett (inkludert mamma). Vi fester heller ikke hver dag i det hele tatt, det er jo tross alt en familietur. <3

Betaler du alt på turen?

– Ja, det er jo tross alt julegaven fra meg til familien, så da er det jo ganske naturlig at jeg betaler alt på ferien også.

Hvor mye penger får søsknene dine i feriepenger?

– Det synes jeg er en privatsak mellom familien min og meg. ☺️

Kommer du til å treffe han kjekkasen fra storyen din i går igjen?

– Ja.

Hvorfor er ikke Golnaz nevnt i boken?

– Vel, det er fordi hun ikke var en del av livet mitt da jeg var barn. Vi hadde ingen kontakt med kusinene våres på grunn av moren deres under oppveksten vår. Når vi ble eldre, tok vi kontakt med hverandre og har blitt veldig close på den tiden vi har hatt kontakt. Nå er vi virkelig som søstre! <3

Når kommer første vlogg fra Dubai?

– Jeg filmer hver dag, men jeg rekker ikke å klippe vloggene imens jeg er her nede. Jeg prioriterer å tilbringe all tid med familien min, og derfor jobber jeg litt mindre på akkurat denne reisen. Jeg poster vloggene så fort jeg er hjemme igjen i neste uke. Håper det går bra for dere? ☺️

Hva er din beste egenskap?

– Hmm, det er vanskelig å svare på selv synes jeg. Men kanskje at jeg er så omtenksom som det jeg er?

Det går rykter om at du har vært delaktig i nylig utroskap og et nylig brudd. Stemmer det?

– Jeg vet ikke hvilke rykter du sikter til, de har jeg isåfall ikke fått med meg. Men nei, det stemmer ikke. Gud så mange merkelige rykter man får høre om seg selv, det er helt utrolig haha.

Hvor mange ganger har du vært i Dubai?

– Dette er min fjerde gang.

Hvordan har familien/du hatt det på ferien så langt?

– Vi har det helt fantastisk!! Spesielt mamma, hun eeelsker livet her. Living her best life, haha. Det gjør meg så utrolig glad å se hvordan hun lyser opp av glede til enhver tid. Det er så fint å se! Jeg storkoser meg på denne familieferien. Så glad for at vi er her, alle sammen. <3

Hvordan trener du?

– Jeg trener absolutt nada. Skulle ønske svaret mitt annerledes, men det er dessverre slik sannheten ser ut. Før trente jeg typ hver dag, men etter jeg deltok på PH i 2015 falt treningen bort. Jeg må ta tak i egen helse snart, for det er jo ikke sunt å ikke trene noe overhodet.

Er det noen bloggere du misliker?

– Nei, det er det ikke. Jeg kjenner ikke så mange av de heller, og jeg dømmer ingen uten å kjenne noen. Jeg synes dessuten at vi er en fin gjeng i blogg-Norge, jeg!

Er du sammen med han du la ut på IG story?

– Nei.

_______

Still gjerne spørsmål i kommentarfeltet, så svarer jeg der også! <3

 

71 kommentarer
    1. Kan du vise i video hvordan du redigerer bildene dine? 🙂 feks det siste du postet på instagram? Kos deg på ferie!

    2. I innlegget ditt «touchdown Dubai» ; det første bilde du la ut da dere sitter i taxi med kusina di som sitter foran, hvor er den genseren hennes fra?☺️

    3. Du har en fantastisk blogg, jeg titter innom flere ganger om dagen for og se om du har lagt ut noe nytt, hehe. 🙂 Du er en inspirasjon med alt du har oppnådd. Stå på jente, sier nå jeg, hehe! 😀 <3

    4. Har lest boken sin og syns den er veldig bra! Men er litt usikker på etnisiteten din siden både irak og iran er nevnt? I tillegg såg jeg på golnaz sin instagram at hun er «arab/kurder». Så jeg lurte på om foreldrene dine er perser, kurder eller araber?

    5. Anbefaler å dra til Global Village i Dubai😍 en “park” hvor de har “laget” mange av de største landene i verden. Du kan shoppe og spise i “Kina, Thailand, Egypt, Afghanistan, Yemen, Morocco, Afrika, Europa++++” Vanskelig å forklare. Men søk opp eller spør om Global Village. Perfekt til hele familien 👌 Sist brukte jeg 5-6 timer der😍 De har også tivoli. Miracle Garden anbefales også 🌹🌸🌺🌷

    6. Jeg har følgt bloggen din lenge, og jeg vil bare si at du er så skjønn!! Så genuin og ekte, selvom hva alle andre måtte finne på si. Stå på jente, du har nådd langt og kan få til alt du skulle drømme om. Lykke til på reisen ❤️

    7. Har prøvd å ringe spørre før, om kusinene dine er døtrene til de slemme nøklene dine.. Eller hvordan er de kusinene dine, kan jeg jo spørre. 🙂 🙂 Lurer og på hvor mye Valentino vesken kostet? Er det sant at de koster sånn 25 000,var sånne priser som dukket opp da jeg sjekka på nettet. Av ren nysgjerrighet, har ikke greie på sånt 😅 😱Ønsker dere en fin ferie videre, så nydelig du er med familien din!!

    8. Det er så morsomt å følge deg og familien din på snap! Spesielt når mammaen din er med! Hun er så søt og leken! Dere skulle hatt en egen tv-serie! :-p

    9. Er det ikke lett for at guttene du henger med er ute etter noe mer? At de prøver seg mener jeg. Har aldri kunnet hengt med gutter på ferie, alle er ute etter noe mer enn å bare henge. Du virker jo ikke som typen som ligger med folk lett liksom.

    10. Hei! Jeg bare lurte på hvordan det er i Dubai angående hvordan man kler seg, må man dekke seg til noe spesielt eller kan man gå i vanlige klær som viser skuldre og knær?❤️

    11. Hei 😊 på snappen din nå så har du lagt ut bilde av noen fletta sandaler, hvor er dem kjøpt??😍😍

    12. Lurer på om du kan legge ut et innlegg på bloggen der du skriver om dine aller beste tips/råd om Dubai? Hva bør man oppleve? Hvilke restauranter? Har du noen anbefalinger? i så fall hadde det vært fint å høre siden jeg skal til Dubai i påsken.

    13. Hei! Ser ut som du og den fine familien din har det kjempe fint på ferie, det fortjener dere!

      Ønsker å stille deg et spørsmål, om du kan lage ett innlegg eller bare svare her i korte trekk, hvilke negative sider du opplever med Dubai? For eksempel priser,mat, transport, kultur, miljø osv. Tenker hvis jeg eller flere ønsker å dra dit er det supert å både få høre de positive men også de negative sidene man kan oppleve ved å reise til Dubai, fra en som har vært der og lært seg å kjenne denne plassen.

      Ønsker deg og dine et kjempe fint opphold videre, håper på svar <3

      1. Nei, egentlig ikke. Jeg hadde en regel og det var at vi skulle storkose oss og gjøre masse gøy, spise mye god mat og bare leve livet. Jeg ville gi familien min den beste ferien. <3

    14. hei, har du og erik hatt liten flørt mens han og ingrid var sammen? Jeg har hørt at du var grunnen til at de slo opp, personlig tror jeg ikke helt på det fordi jeg tror du er en god person, men må likevel spørre.

    15. Lest boken din og synes det gikk litt fort frem mot ditt «nå» liv. Du snakket mye om barndommen, og det synes jeg er fint. Jeg har lest bloggen din lenge og kjenner Sidra for eksempel, men for de nye leserne? Kanskje det kunne være et tips til en evt neste bok😊 Da skal jeg forhåndsbestille med en gang igjen! Kos deg på ferie🥰

    16. Dør av storyen din på insta for tiden! Sååå gøy! Moren din er så fantastisk herlig :-* Ser ut som dere koser dere max! Og så utrolig fin hud du har uten sminke!!

    17. Hei:) har lest boken din og lurer på hvor storesøsteren din er ? Synest hun var en så flink storesøster for deg og lurer på hvordan det går med henne å om dere har kontakt? Hvorfor er hun ikke med på ferien ?
      Klem

    18. Hei☺️ Bare lurer på en ting, når du er i utlandet og handler vesker og slike ting fortoller du det? Isåfall er blir det høye summer da? Litt nyskjerrig for har bare handlet vesker i Norge og skal snart til utlandet hvor jeg har spart opp til en ny veske!

    19. Snakker din mor arabisk der nede eller snakker hun engelsk??
      Og kan alle dere persisk og snakker det til hverandre eller er det norsk som blir brukt i hjemme deres?

    20. Kunne du laget ett innlegg om dubai? anbefalte hotell, strender, restauranter mm?
      Tenker å reise dit selv 🙂

    21. Hvor handlet du de håndklærne og såpe dispenseren i gull som du la ut på story? Omg i died for them ❤

    22. Kan du skrive tips til div restauranter, lunsjsteder og beachklubber som du anbefaler i Dubai? Skal dit om 1 uke så trenger tips!

      Lønner det seg å handle på Louis Vuitton osv ift prisene vs. I Norge eller er det billigere i Norge nå?

    23. VG skrev i November 2017 om din sponset tur til Dubai og noen andre kjendiser tur til Dubai På torsdag så Re-postet de innlegget igjen VGs Facebook side så lurte på hva din mening om det ? Jeg syns innlegg dems er bra men jeg syns også at er dårlig gjort av VG å Re-postet det når du er på en familie tur til Dubai som er betalt. Folk vill nå tro at denne turen din er sponset ettersom mange hopper over begynnelsen av innlegget hvor datoen står så når dem leser det tror de jo at er fra i fjor.

    24. Er det lov å spørre om du blir rik av å blogge? 😄 Digger bloggen din og syns du er en kjempe flink blogger 😗

      Jeg og min vennine skal til Dubai vi også, men er det regler hvordan man kler seg der?

    25. Hvorfor begynner du ikke å lage din egene realityserie? Tenk så digg for deg å slippe å gå rundt å filme alt, at heller de gjør det for deg. Eller at du betaler noen for å være med dere på turen feks som både lager, redigerer og filmer. Så kunne du liksom kost deg Max? <33

    26. Du som skriver at du skal være åpen og ærlig om alt. Hvorfor lyver du til leserne dine? Svarer på kommentarene våre om du er singel å du svarer Ja? det er jo løgn. Hvorfor unngår du spørsmålet om deg og Eric Hagberg? Du kan heller ikke bruke unnskyldningen om at det er privat eller at du vil holde det hemmelig. For det er ganske åpenbart på Instagram. Der dere begge kommenterer bildene til hverandre som om dere skulle vært sammen. Du er jo ikke singel. Hvorfor er du ikke ærlig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg